Het grote BeyondGaming Dating topic

Nu uiteindelijk, het is jouw relatie dus je moet zeker niet zomaar luisteren naar mij. Als zij op bepaalde vlakken zo lijnrecht tegenover jouw verwachtingen/overtuigingen staat dat het niet overbrugbaar is dan is mij insziens beter om naar iemand anders te zoeken. Mocht je het wel nog zien zitten dan doe gerust door.
We kunnen zelfs nog niet spreken van een relatie denk ik, het zit in de grijze zone. We hebben nog maar 1 keer afgesproken. Qua overtuigingen, hoe we in het leven staan, en zelfs hoe we met elkaar communiceren, …dat matcht allemaal (tot nu toe alleszins). Wij zitten op dat vlak op dezelfde golflengte. Tijdens de voorbije maanden hebben we maar 1 keer ruzie gehad en dat was deze voorval. En om eerlijk te zijn, is dat echt niets he. Zij overdreef in haar geplaag en ik heb aangegeven dat ik dat niet apprecieer als zij het continu doet. Dat zou in 5 minuten besproken en afgehandeld kunnen worden. Daarmee is de kous af. Maar dat zij er een drama van heeft gemaakt (roepen en tegen m’n gezicht ophangen) doet me wat nadenken. Momenteel is dat de enige vraagteken die ik heb. En dat is niet iets onoverbrugbaar als we transparent en met respect de zaken bespreken en overeenkomen, en dat vergt moeite en tijd. En natuurlijk het feit dat er al 2x een date werd geannuleerd. Daar is dat ook wat een twijfelgeval, want 1x was zij ziek en 1x moest ze in ‘t weekend doorwerken. Daarom zeg ik momenteel tegen mezelf dat ik haar het voordeel van de twijfel ga geven en een “laatste kans” geef om aan te tonen dat het eigenlijk goed zit tussen. En daarvoor moet zij bereid zijn om met mij te willen afspreken.

Ik zou daar geen moeite meer in steken.

Nog maar 1 date gehad en sindsdien minder en minder contact en steeds cancellen voor de 2e?
Ja jong, dan moet ge niet veel verder kijken he :)

Geen moeite doen om af te willen spreken+ andere communicatiestijl, daarmee zou je toch voldoende moeten weten?
Inderdaad.. zoals hierboven beschreven. Ik ga zien of zij iets gaat voorstellen voor dit weekend, of überhaupt iets onderneemt om een dag in te plannen. Desnoods vraag ik het een laatste keer, en als het terug aankomt op excuses, dit en dat, … dan passeer ik wel. Ik wil m’n tijd daar niet verder mee verspillen.

Kzou vant weekend eens naar het café gaan van uwen eersten date, misschien zit die blonde daar nog ;)
Achteraf bekeken lijkt het dat ik stom ben geweest om niet haar nummer te vragen. Ik ben te correct/loyaal tegenover de persoon waarmee ik date. Achja… het is wat het is.

Als ik tegen iemand (waarmee ik iets wil opbouwen) zou zeggen "hey gij doet dit maar ik voel mij daar niet goed bij" en die persoon ontploft en is boos (om eender welke reden dan ook) in plaats van begripvol te zijn en respect te hebben voor hoe gij de dingen ziet en voelt dan zou het voor mij direct gedaan zijn. Zeker in combinatie met de rest van de situatie (geen initiatief etc). Hoe kan je dan ooit nog het gevoel hebben dat je die persoon moeilijke dingen kan toevertrouwen?

Zie het heb jij een lief topic en @kay-gell z'n situatie voor een voorbeeld van hoe het ook kan.

Maar dat zij er een drama van heeft gemaakt (roepen en tegen m’n gezicht ophangen) doet me wat nadenken. Momenteel is dat de enige vraagteken die ik heb.
Hé Spidey, als jij zo'n dingen oké vindt, doe gerust verder met haar hé. Maar je hoeft u echt niet te plooien naar iemand die begint te roepen omdat je aangeeft dat je iets niet leuk vindt. Wat gaat dat dan geven als er eens een serieus conflict is? Voor mij zou dat, en zeker als dat gebeurt na slechts één fysieke date, over and out zijn. Beter geen relatie dan een een relatie met iemand die je behandelt als pispaal hoor.

Achteraf bekeken lijkt het dat ik stom ben geweest om niet haar nummer te vragen. Ik ben te correct/loyaal tegenover de persoon waarmee ik date. Achja… het is wat het is.
Als dat echt kwam door de looks zal je wel snel terug kunnen scoren als je op stap gaat.
Als het een test van je "huidige date" was dan had je geen nummer gekregen en zelfs geen 1e date.

Late reactie, maar op Tinder zitten blijkbaar ook serieuze mannen van vooraan in de vijftig, dat kwam gisteren toevallig ter sprake tussen 2 collega's die tot die groep behoren. En die kloegen dat ze nul reacties kregen op Tinder, behalve dan van vrouwen die meer dan 10 jaar ouder waren.
Ze zit ondertussen op Bumble en heeft niet gelogen over haar leeftijd. Tot op heden veel matches en een paar zaken die opvallen:

- Zelden blijkt één van de matches haar bio te hebben gelezen. Selectie gebeurt dus voornamelijk op foto's.
- Mannen van haar leeftijdscategorie (50+) hebben blijkbaar niet erg veel nagedacht over de foto's. Die zijn zo slecht geselecteerd. Dieptepunt was een kerel die poseerde in een afgeknipte jeansshort, marcelleke en crocs (kid you not). Veel van de 50+ zien er gewoon redelijk onverzorgd uit op Bumble.
- Matches zijn vaak kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn (ook al staat haar range op -8/+5 ingesteld). Die blijken dan ook vaak niet eens de leeftijd te hebben opgemerkt (staat nochthans op de de eerste profielfoto).
- Er zijn er ook heel wat die bewust een oudere vrouw zoeken
- De chatters kan je ook ondervedelen in: de 'ik praat graag over mezelf' / 'ik praat eigenlijk helemaal niet' / 'ik voer een open gesprek en stel ook veel vragen'. De laatste categorie is de meest zeldzame.

Maar dus voorlopig heel actief en veel matches / chats. Sinds zaterdag bezig en gisteren een update gekregen toen ze bij ons thuis was. Ze ziet er wel heel goed uit wegens dezelfde genen als mijn vriendin, al is dat subjectief natuurlijk :) De Bumble community mag blij zijn met haar erbij:)

... En nadien heeft ze gezegd dat ze er niets aan toe te voegen heeft en dat ze gaat ophangen. Ik heb haar gezegd dat als zij ophangt ik haar nooit meer zal bellen. Daarop zei ze “alsof ik ernaar uitkeek, bye”. En zij heeft opgehangen.

Ik heb haar nadien een sms gestuurd ...

Uhu.

Ik heb mezelf vanbinnen gezegd dat als zij voor ‘t komend weekend geen initiatief neemt om me uit te vragen om samen iets te doen, dan ga ik er geen tijd en moeite meer insteken.

Niet liegen. Straks of morgen ben je haar weer aan het sturen.

Uw hele post schreeuwt gewoon pure wanhoop.

Alle signalen zijn er dat dit nooit een goede lange termijn relatie kan worden, en toch blijf je er moeite in steken. Begrijpe wie begrijpe kan.

Imo, als het niet direct super goed klikt en/of het kost teveel moeite om zelfs maar af te spreken, waarom er nog mee verder gaan. Dit wordt nooit iets. Dat je dat niet voor uzelf kan uitmaken, is zorgwekkend.

We kunnen zelfs nog niet spreken van een relatie denk ik, het zit in de grijze zone. We hebben nog maar 1 keer afgesproken. Qua overtuigingen, hoe we in het leven staan, en zelfs hoe we met elkaar communiceren, …dat matcht allemaal (tot nu toe alleszins). Wij zitten op dat vlak op dezelfde golflengte. Tijdens de voorbije maanden hebben we maar 1 keer ruzie gehad en dat was deze voorval. En om eerlijk te zijn, is dat echt niets he. Zij overdreef in haar geplaag en ik heb aangegeven dat ik dat niet apprecieer als zij het continu doet. Dat zou in 5 minuten besproken en afgehandeld kunnen worden. Daarmee is de kous af. Maar dat zij er een drama van heeft gemaakt (roepen en tegen m’n gezicht ophangen) doet me wat nadenken. Momenteel is dat de enige vraagteken die ik heb. En dat is niet iets onoverbrugbaar als we transparent en met respect de zaken bespreken en overeenkomen, en dat vergt moeite en tijd. En natuurlijk het feit dat er al 2x een date werd geannuleerd. Daar is dat ook wat een twijfelgeval, want 1x was zij ziek en 1x moest ze in ‘t weekend doorwerken. Daarom zeg ik momenteel tegen mezelf dat ik haar het voordeel van de twijfel ga geven en een “laatste kans” geef om aan te tonen dat het eigenlijk goed zit tussen. En daarvoor moet zij bereid zijn om met mij te willen afspreken.
Je denkt dat je nog niet kan spreken van een relatie? Seriously... ik ben er anders wel zeker van dat dit geen relatie is.

Ik bedoel: je hebt 1 keer afgesproken en 1 keer ruzie gehad waarbij ze tegen je aan het roepen was door de telefoon. Dude... you'e got issues. En meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Iemand heel dierbaar zit sinds kort ook op dating sites en ik hoop van harte dat zij jou daar nooit zal tegenkomen.

Ze zit ondertussen op Bumble en heeft niet gelogen over haar leeftijd. Tot op heden veel matches en een paar zaken die opvallen:

- Zelden blijkt één van de matches haar bio te hebben gelezen. Selectie gebeurt dus voornamelijk op foto's.
- Mannen van haar leeftijdscategorie (50+) hebben blijkbaar niet erg veel nagedacht over de foto's. Die zijn zo slecht geselecteerd. Dieptepunt was een kerel die poseerde in een afgeknipte jeansshort, marcelleke en crocs (kid you not). Veel van de 50+ zien er gewoon redelijk onverzorgd uit op Bumble.
- Matches zijn vaak kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn (ook al staat haar range op -8/+5 ingesteld). Die blijken dan ook vaak niet eens de leeftijd te hebben opgemerkt (staat nochthans op de de eerste profielfoto).
- Er zijn er ook heel wat die bewust een oudere vrouw zoeken
- De chatters kan je ook ondervedelen in: de 'ik praat graag over mezelf' / 'ik praat eigenlijk helemaal niet' / 'ik voer een open gesprek en stel ook veel vragen'. De laatste categorie is de meest zeldzame.

Maar dus voorlopig heel actief en veel matches / chats. Sinds zaterdag bezig en gisteren een update gekregen toen ze bij ons thuis was. Ze ziet er wel heel goed uit wegens dezelfde genen als mijn vriendin, al is dat subjectief natuurlijk :) De Bumble community mag blij zijn met haar erbij:)
Ik ben eigenlijk wel curieus.. Foto? 😇

Als ik tegen iemand (waarmee ik iets wil opbouwen) zou zeggen "hey gij doet dit maar ik voel mij daar niet goed bij" en die persoon ontploft en is boos (om eender welke reden dan ook) in plaats van begripvol te zijn en respect te hebben voor hoe gij de dingen ziet en voelt dan zou het voor mij direct gedaan zijn. Zeker in combinatie met de rest van de situatie (geen initiatief etc). Hoe kan je dan ooit nog het gevoel hebben dat je die persoon moeilijke dingen kan toevertrouwen?

Zie het heb jij een lief topic en @kay-gell z'n situatie voor een voorbeeld van hoe het ook kan.

Hé Spidey, als jij zo'n dingen oké vindt, doe gerust verder met haar hé. Maar je hoeft u echt niet te plooien naar iemand die begint te roepen omdat je aangeeft dat je iets niet leuk vindt. Wat gaat dat dan geven als er eens een serieus conflict is? Voor mij zou dat, en zeker als dat gebeurt na slechts één fysieke date, over and out zijn. Beter geen relatie dan een een relatie met iemand die je behandelt als pispaal hoor.
Dat is het ook, datgene waar ik momenteel m’n twijfels mee heb. Haar reactie heeft me een vraagteken bezorgd. Langs de andere kant, was er niets verkeerd met de communicatie de voorbije maanden. Dus ik wil ook niet direct afrekenen met haar voor 1 voorval dat is gebeurd in een tijdspanne van maanden. Misschien was het een mindere dag en was ze al gefrustreerd op iemand/iets. Vandaar dat ik momenteel voorstander ben om haar voorzichtig te observeren en de tijd nemen om beter te leren kennen vooraleer ik me in een avontuur waag. Het ander puntje, dat het moeilijk is om af te spreken: Ik heb haar daarnet een berichtje gestuurd om te vragen of ze vrijdag wil afspreken. Ik maak er korte metten mee. Als ze wil/kan afspreken, goed dan doen we voort en zal ik daarna wel zien hoe ik het in het vervolg zal aanpakken met haar. Indien ze opnieuw afkomt met excuses of moeilijk doet, dan steek ik er geen tijd/moeite meer in. Ik wacht op haar antwoord.

Je moet daar al lang geen twijfels meer over hebben.
We zeggen al maanden dat je ze moet laten voor wat het is, en andere horizonten opzoeken.

Er is geen vraagteken, enkel bevestiging dat dit met 99% zekerheid op dezelfde toxische manier zal doorgaan.
Maar het is toch al niet meer zijn Nederlandse vlam waarbij iedereen dit zei maar een volgende. Geen idee hoe hij al maanden met deze bezig is

Vandaar dat ik momenteel voorstander ben om haar voorzichtig te observeren en de tijd nemen om beter te leren kennen vooraleer ik me in een avontuur waag.
En waarom juist wil je hier nog moeite in steken? Wat zit hier voor jou nog in behalve "als het toch iets wordt dan ben ik niet meer alleen"?

Bruh, als ge na 1 date al zoveel miserie hebt laat het dan toch allemaal zijn.
Wat gaat dat zijn als dat ooit es iets moest worden en ge komt es een echt probleem tegen dan hebt ge een veelvoud van miserie en dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Als dat vanaf het eerste moment voor mij niet goed voelt en er al drama is, dan loop ik ook zo hard mogelijk weg als ik kan.

Terug
Bovenaan