Het grote BeyondGaming Dating topic

Als mensen rond de 40 er van uit gaan dat je geen rugzak hebt, mag je er van uit gaan dat ze weinig levenservaring hebben en waarschijnlijk geen geweldige match gaan zijn.

En wie de 35 gepasseerd is, heeft doorgaans zijn kinderwens al wel opgeborgen.
Ik denk dat bijna iedereen rond de 40 wel een rugzak heeft, zeker wie op dat moment single is en dus waarschijnlijk uit een (langdurige?) relatie komt. Liever iemand met rugzak die van zichzelf bewust is dat die rugzak er is én daar iets mee heeft gedaan, dan iemand zonder rugzak of een rugzak die ergens in een donker hoekje is weggestopt en ooit wel eens tot uitbarsting komt.

Als mensen rond de 40 er van uit gaan dat je geen rugzak hebt, mag je er van uit gaan dat ze weinig levenservaring hebben en waarschijnlijk geen geweldige match gaan zijn.

En wie de 35 gepasseerd is, heeft doorgaans zijn kinderwens al wel opgeborgen.
Die levenservaring maakt het net interessanter om mensen te leren kennen.

Voor vrouwen gaat de kinderwens pijlsnel naar beneden na pakweg 35 maar ken anderzijds wel wat vrienden (mannen) die na hun 40 nog met kleine koters rondlopen. Waar het merendeel van mijn vrienden dan tieners onder het dak heeft zitten.

Ik denk niet dat foto's echt het probleem gaan zijn. Eerder "welke vrouw heeft nu interesse een 39 jarige met twee kinderen die geen kinderen meer wil?" (buiten pluskinderen hé)
Het leven vraagt soms om compromis.

Make one for the team.

10 Jaar jonger? Mèh. Denk dat 35 zowat mijn ondergrens is.
Ik - maar dat is persoonlijk - voel me eerder aangetrokken tot vrouwen die een beetje ouder zijn. Vaak kijken mannen naar potentiële partners in een leeftijdscategorie onder die van hen maar ze zouden beter ook het omgekeerde doen :)

Laat ons ook eerlijk zijn, met deze instelling ben jij een uitzondering
Ik ken horden vrouwen voor wie zo'n beeld een enorme turnoff zouden zijn. Hint: Meer buitenkomen. Gek welk beeld mannen vandaag nog hebben over wat 'de meeste' vrouwen willen.
Dure en snelle auto's zijn echt waardeloos als statussymbool. Zeker in 2022.

Ik - maar dat is persoonlijk - voel me eerder aangetrokken tot vrouwen die een beetje ouder zijn. Vaak kijken mannen naar potentiële partners in een leeftijdscategorie onder die van hen maar ze zouden beter ook het omgekeerde doen :)
Ik heb het nog niet over mijn bovengrens gehad hé. Ook hier liever iemand die even oud of wat ouder is dan iemand die jonger is. Ik vind de meeste vrouwen die geen uiterlijke kenmerken hebben die voor mij echt een turnoff zijn best wel knap dus zit absoluut niet te wachten op een 25-jarig fotomodel. Karakter, uitstraling, levensvisie & intelligentie zijn véél belangrijker.

Voor vrouwen gaat de kinderwens pijlsnel naar beneden na pakweg 35 maar ken anderzijds wel wat vrienden (mannen) die na hun 40 nog met kleine koters rondlopen. Waar het merendeel van mijn vrienden dan tieners onder het dak heeft zitten.
Zowel wannez als ik lopen als prille veertigers nog met de kleine koters rond, niet enkel de mannen die voor een groen blaadje gaan zijn wat later eraan begonnen. 🤪
En heel eerlijk: ik zie dat niet als een "relatienadeel", ik heb een kleuter en daarmee basta, als de ander daarmee een probleem heeft, is dat zijn probleem en niet het mijne. 🤷🏼

... En toen mijn buurvrouw recent polste of ik er nog zou willen, kreeg ze een: "ZOT!" en een bulderlach erbij, dus niet iedereen zit per se te wachten vol ongeduld om toch maar per se het perfecte plaatje van 2 kinderen te kunnen verkrijgen.

Kiezen op welke app je gaat zitten geeft al evenveel keuzestress als welke match nu the wife of your life is.

Ha nee, ik ben een vent, ik ga geen matches hebben :unsure:
Eigenlijk zo dat een nuttige topic zijn zoals die ook voor crypto- en aandelenbeurs bestaat: 'welke broker/de grote platform'

Ik herinner mij dat ooit naar buiten lekte hoe een bepaalde datingsite voor 90% uit mannelijke profielen bestond. Veel geluk daarmee.

@ThomasMore
Ik meen dat. Als je een extra kind uit tweede huwelijk financieel kan dragen en alles kan geven, waarom niet? Je gaat je eigen kind sowieso graag zien. Een klein boeleke extra is voor mij altijd wel levensvreugde.

Voor vrouwen gaat de kinderwens pijlsnel naar beneden na pakweg 35
maar ken anderzijds wel wat vrienden (mannen) die na hun 40 nog met kleine koters rondlopen. Waar het merendeel van mijn vrienden dan tieners onder het dak heeft zitten.

Of juist niet. Veel beseffen dan pas dat het bijna game over is en veranderen zonder dat ze het doorhebben in agressieve, zaadzoekende schepsels.

als ik vrouwen ondereen bezig hoor over de new boyfriend, gaan de vragen toch vaak over wa job em doe en andere materiele onzin, en ni over de kleur van zn ogen :p
Lijken me normale vragen, wat iemand doet voor werk of hobby's. Hoe kunnen de vrienden anders peilen of het een compatibel iemand is? Zijn haarkleur of zo zal dat in elk geval niet bepalen...

En ik garandeer je dat er ook vragen worden gesteld over zijn karakter, eerder dan of hij een eigen huis heeft en hoeveel m2 dat dan precies is.

Of juist niet. Veel beseffen dan pas dat het bijna game over is en veranderen zonder dat ze het doorhebben in agressieve, zaadzoekende schepsels.
Daarmee dat ik ervoor heb gezorgd dat ik geen accidentjes kan hebben op dat vlak. Geen "oeps, ik ben mijn pil vergeten, nu hebben we een liefdesbaby" toestanden met MisterV.

Denk niet dat het veel zin heeft om je vriendenkring te gaan extrapoleren naar de bevolking van het land waar ze vandaan komen. Je vrienden zijn per definitie al internationaler ingesteld (doordat ze jou als vriend hebben). Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze gemiddeld genomen wat ruimdenkerder gaan zijn. Als je hier een selectie zou maken van Vlamingen met buitenlandse vrienden ga je ook een heel ander beeld krijgen dan dat van Vlamingen in het algemeen.
Een terechte opmerking. Al denk ik dat door de band genomen we door onze geografische situatie ook veel sneller comfortabel kunnen leven zonder nieuwe indrukken. Waarmee ik bedoel dat je hier makkelijk kan studeren wat je wil en zeer succesvol kan zijn zonder/door amper je geboortedorp te verlaten. Als je dat vergelijkt met veel andere (grotere) landen, moet je al honderden kilometers verhuizen om iets te kunnen studeren, en kom je daar in een nieuwe sociale omgeving terecht. Nuja, dit alles off-topic.

Ik vind die generaliserende comments genre 'alle vrouwen zijn uit op status/geld' of 'alle mannen willen enkel seks' en al van dat zo gênant dat het glazuur bijna van mijn tanden barst door het cringen. Hoe kan je nu in hemelsnaam miljarden individuen met een eigen brein, persoonlijkheid, en leven over dezelfde kam scheren?

Natuurlijk zijn er vrouwen die enkel uit zijn op geld en die je nog niet eens bekijken als je auto minder kost dan 100000 euro, en natuurlijk zijn er mannen die het liefst van al een vrouw met een mute knop zouden hebben zolang de borsten groot genoeg zijn en de haren onnatuurlijk blond, maar dat is gewoon een (enorme) minderheid.

Er zijn wel degelijk bepaalde zaken die ongeveer iedereen zoekt (vertrouwen, eerlijkheid, ...) maar jobtitel, waarde van de auto, penislengte, heupomvang, PK's van de auto, ... horen daar voor alle duidelijkheid niet bij. Dat hangt van individu tot individu af.

Ik vind het meestal een waardeloze en te veel gebruikte uitspraak op een forum, maar sommige mensen mogen toch echt wel eens wat buiten komen hoor, of op zijn minst eens wat mensen van het andere geslacht echt leren kennen.

Wat Wannez betreft: die heeft 2 kinderen die hij niet verbergt, geen foto's die materialistische shit uitstralen, ziet er niet uit als Kay-gell en heeft dates bij de vleet.

Hij heeft dan ook een fantastische persoonlijkheid. 😁
Gelieve uw pas aan uw voeten te kleven zodat we zien wie in @Wannez zijn gat zit.

Terug
Bovenaan