Ik vind die generaliserende comments genre 'alle vrouwen zijn uit op status/geld' of 'alle mannen willen enkel seks' en al van dat zo gênant dat het glazuur bijna van mijn tanden barst door het cringen. Hoe kan je nu in hemelsnaam miljarden individuen met een eigen brein, persoonlijkheid, en leven over dezelfde kam scheren?
Natuurlijk zijn er vrouwen die enkel uit zijn op geld en die je nog niet eens bekijken als je auto minder kost dan 100000 euro, en natuurlijk zijn er mannen die het liefst van al een vrouw met een mute knop zouden hebben zolang de borsten groot genoeg zijn en de haren onnatuurlijk blond, maar dat is gewoon een (enorme) minderheid.
Er zijn wel degelijk bepaalde zaken die ongeveer iedereen zoekt (vertrouwen, eerlijkheid, ...) maar jobtitel, waarde van de auto, penislengte, heupomvang, PK's van de auto, ... horen daar voor alle duidelijkheid niet bij. Dat hangt van individu tot individu af.
Ik vind het meestal een waardeloze en te veel gebruikte uitspraak op een forum, maar sommige mensen mogen toch echt wel eens wat buiten komen hoor, of op zijn minst eens wat mensen van het andere geslacht echt leren kennen.