Het grote BeyondGaming Dating topic

na het lezen van een user that bumble beter werkte voor hem als tinder kan ik nu ook hezelfde zeggen. bumble/hinge werkt wel wanneer tinder gewoon niks doet.

Ik kom uit een 13 jarige relatie dus heb echt geen behoefte om in een nieuwe relatie te springen dus ga ik wat rondfladderen als een vlinder.

Plus het feit dat de situatie met mijn ex een netflix serie waard is maakt het ook niet makkelijk.

Ik zit nu al een deel dagen op Happn, ik vind het wel een leuk concept omdat het toont met wie je vaak het pad kruist.
Had wel een match met een meisje dat ik al ken en die voor deze relatie duidelijk interesse had dus zullen wel zien.
Maar voor de rest kom ik daar toch niet echt op tegen voorlopig waar ik es iets mee zou willen drinken of sturen.

Kiezen op welke app je gaat zitten geeft al evenveel keuzestress als welke match nu the wife of your life is.

Ha nee, ik ben een vent, ik ga geen matches hebben :unsure:

Kiezen op welke app je gaat zitten geeft al evenveel keuzestress als welke match nu the wife of your life is.

Ha nee, ik ben een vent, ik ga geen matches hebben :unsure:

Als je maar genoeg uitgeeft aan de app komen ze zo naar jou fladderen.

Leen wa fotos van de kay gell
Aangezien het voornamelijk een vleeskeuring is met minimale informatie, komt het daar wel op neer. 😬 Goeie photoshopskills of een fotograaf kunnen helpen! 🙈

Deze week ook eentje weggeswiped: man in prachtig pak staat in profiel voor een luxewagen met zonnebril aan, terwijl hij bedachtzaam op zijn uurwerk tuurt.

Nou, top! Ik weet dat je voor een wagen kan staan, een uurwerk hebt, een net pak hebt en een zonnebril. Verder kan je evengoed loensen, 7 tanden ontbreken en een eersteklas klojo zijn die niet eens Nederlands spreekt, maar ik heb tenminste wel de illusie dat je een analoge klok kan lezen! :thumb:

Ik denk niet dat foto's echt het probleem gaan zijn. Eerder "welke vrouw heeft nu interesse een 39 jarige met twee kinderen die geen kinderen meer wil?" (buiten pluskinderen hé)

Nou, top! Ik weet dat je voor een wagen kan staan, een uurwerk hebt, een net pak hebt en een zonnebril. Verder kan je evengoed loensen, 7 tanden ontbreken en een eersteklas klojo zijn die niet eens Nederlands spreekt, maar ik heb tenminste wel de illusie dat je een analoge klok kan lezen! :thumb:
Laat ons ook eerlijk zijn, met deze instelling ben jij een uitzondering

Ik denk niet dat foto's echt het probleem gaan zijn. Eerder "welke vrouw heeft nu interesse een 39 jarige met twee kinderen die geen kinderen meer wil?" (buiten pluskinderen hé)
Euh een vrouw van rond de 39 die ook geen kinderen wilt of al kinderen heeft en het daarbij wilt laten op het offspring-front.

Vraag maar eens aan @Wannez :fingerguns_r:

(Serieus nu: hangt er van af of je mikt op leeftijdsgenoten of niet. Leeftijdsgenoten don't give a shit. Ga je voor 10j jonger ligt dat idd wat lastiger )

Laat ons ook eerlijk zijn, met deze instelling ben jij een uitzondering
Want...? Serieus, niet elke vrouw is een golddigger of oppervlakkige troela die enkel oog heeft voor het materiële. In tegendeel, het is zelfs een minderheid. (Over hoeveel % minder dan 50% kan ik me wel niet uitspreken 😬)

Deze week ook eentje weggeswiped: man in prachtig pak staat in profiel voor een luxewagen met zonnebril aan, terwijl hij bedachtzaam op zijn uurwerk tuurt.
Die mens kan er toch niet aan doen dat hij geen deftige foto's van zichzelf heeft en dan maar eentje uit Watching heeft gebruikt?

(Serieus nu: hangt er van af of je mikt op leeftijdsgenoten of niet. Leeftijdsgenoten don't give a shit. Ga je voor 10j jonger ligt dat idd wat lastiger )
10 Jaar jonger? Mèh. Denk dat 35 zowat mijn ondergrens is.

Vraag maar eens aan @Wannez :fingerguns_r:
Ik ken de Wannez historie niet hoor.

Die mens kan er toch niet aan doen dat hij geen deftige foto's van zichzelf heeft en dan maar eentje uit Watching heeft gebruikt?

10 Jaar jonger? Mèh. Denk dat 35 zowat mijn ondergrens is.

Ik ken de Wannez historie niet hoor.
Als mensen rond de 40 er van uit gaan dat je geen rugzak hebt, mag je er van uit gaan dat ze weinig levenservaring hebben en waarschijnlijk geen geweldige match gaan zijn.

En wie de 35 gepasseerd is, heeft doorgaans zijn kinderwens al wel opgeborgen.

Wat Wannez betreft: die heeft 2 kinderen die hij niet verbergt, geen foto's die materialistische shit uitstralen, ziet er niet uit als Kay-gell en heeft dates bij de vleet.

Hij heeft dan ook een fantastische persoonlijkheid. 😁

Ah, mja, ik denk persoonlijk dat Vlaanderen (op de steden na misschien) gewoon een conservatieve regio is hoor, met redelijk wat "dorpse" kleinburgerlijkheid/conservatisme. Als ik buitenlandse vrienden hun houding zie ten opzichte van bv. relaties, trouwen, het uiterlijk, ... of die van mijn vrienden uit het middelbaar, valt me toch altijd op hoe men op veel plaatsen wel wat ruimdenkender is.
Denk niet dat het veel zin heeft om je vriendenkring te gaan extrapoleren naar de bevolking van het land waar ze vandaan komen. Je vrienden zijn per definitie al internationaler ingesteld (doordat ze jou als vriend hebben). Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze gemiddeld genomen wat ruimdenkerder gaan zijn. Als je hier een selectie zou maken van Vlamingen met buitenlandse vrienden ga je ook een heel ander beeld krijgen dan dat van Vlamingen in het algemeen.

Terug
Bovenaan