MisterV
Well-known member
Allé Spiderman, bloed jij nooit eens uit uw geslachtsdeel onder maten? Schijnt in te zijn tegenwoordig.Uiteraard behoort dat niet tot de standaard interacties, ik doe dat nooit onder maten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allé Spiderman, bloed jij nooit eens uit uw geslachtsdeel onder maten? Schijnt in te zijn tegenwoordig.Uiteraard behoort dat niet tot de standaard interacties, ik doe dat nooit onder maten.
Het is cringe omdat je hier wat stoere/vreemde zaken schrijft over hoe vrouwen ook kakken en dergelijke (echt!?), maar dan kennelijk vrouwen moet vinden om vriendschappelijk te oefenen hoe je met hen interageert.Uiteraard behoort dat niet tot de standaard interacties, ik doe dat nooit onder maten. Maar waarom is het cringe als het de werkelijkheid is? Denk je dat de vrouwen hier hun drol ruikt naar bloemen? Hebben zij nooit een scheet gelaten of stiekem hun neus gepeuterd of een boertje gelaten? Ontharen zij niet om de zoveel dagen hun benen, oksels, baard, geslachtsdelen en zelfs hun poep? Bloeden zij niet uit hun vagina? Dat is toch hoe de mens in elkaar zit… misschien klinkt het cringe omdat ik het letterlijk benoem en mensen zijn dat niet gewoon.
Iedereen in dit topic verlangt maar naar een goede langdurige relatie, terwijl velen zoals ik hier gewoon komen lezen, en eens terug te denken van ‘freedom!’ ‘Freedom!’
Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.Dus neen, er is niet steeds een spanningsveld. En als dat er wel komt, wil dat niet noodzakelijk zeggen dat je er iets mee doet. Het is perfect mogelijk om eventjes die emoties gewoon te ondergaan en te wachten tot die voorbij zijn. Want een goeie vriendschap is vaak NOG kostbaarder dan een potentiële relatie.
Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.
Ik moet de eerste hetero man nog tegenkomen die met een vrouw afspreekt met de oprechte bedoeling om gewoon vrienden zonder meer te worden.
Moest er geen fysieke aantrekking zijn zou een man 0.0 tijd en energie steken in een vrouw.

Nog eens een weekend het luie zwijn uithangen en gamen terwijl de bierfleskes en chipszakskes rond mij ophopen zou me wel nog eens deugd doen.Ach, zo is het toch altijd.
Maar op een punt in uw leven komt ge een wijf/vent tegen dat met al uw bullshit kan leven en dan kunt ge dat relativeren.

Amai gij weet precies alles. Zoveel wijsheid! Tijd om al mijn mannelijke vrienden op de rooster te leggen!Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.
Ik moet de eerste hetero man nog tegenkomen die met een vrouw afspreekt met de oprechte bedoeling om gewoon vrienden zonder meer te worden.
Moest er geen fysieke aantrekking zijn zou een man 0.0 tijd en energie steken in een vrouw.

Véél mannen in zo'n situatie willen die vriendin voor meer dan vriendschap, al zullen ze dat nooit toegeven.Anderzijds moet je ook niet naiëf zijn natuurlijk. Ik heb in mijn omgeving ook wel al genoeg zulke vriendschappen gezien, waarbij er duidelijk bij één van beiden ook wel 'hoop' was op meer.
HalloIk moet de eerste hetero man nog tegenkomen die met een vrouw afspreekt met de oprechte bedoeling om gewoon vrienden zonder meer te worden.

Ik vind deze post seksistisch zelfs, alsof vrouwen zich NIET zouden voordoen als "good girls" enkel om de man die ze voorstellen als EEN vriend, uit te willen kleden en hun geile lusten op te willen botvieren!Véél mannen in zo'n situatie willen die vriendin voor meer dan vriendschap, al zullen ze dat nooit toegeven.
Omdat ze bang zijn om een move te maken (en dus de zeer grote kans om haar te verliezen ) doen ze zich voor als een "vriend".
In de hoop dat ze uit dankbaarheid voor hun aandacht, hulp en vriendschap plotseling amoureuze gevoelens zal ontwikkelen.
Ik ken mannen die moeten aanhoren hoe hun "beste vriendin" hen vertelt over haar sexuele escapades met een andere man. En dan moeten doen alsof ze blij zijn voor haar terwijl ze zelf die man willen zijn. OMfG
Projecteer je eigen situatie niet op alle mannen aub.Véél mannen in zo'n situatie willen die vriendin voor meer dan vriendschap, al zullen ze dat nooit toegeven.
Omdat ze bang zijn om een move te maken (en dus de zeer grote kans om haar te verliezen ) doen ze zich voor als een "vriend".
In de hoop dat ze uit dankbaarheid voor hun aandacht, hulp en vriendschap plotseling amoureuze gevoelens zal ontwikkelen.
Ik ken mannen die moeten aanhoren hoe hun "beste vriendin" hen vertelt over haar sexuele escapades met een andere man. En dan moeten doen alsof ze blij zijn voor haar terwijl ze zelf die man willen zijn. OMfG

Als je op je 35 al 20 jaar een vriendschap hebt met een persoon van het andere geslacht die je al van in het middelbaar kent, is dat een heel andere situatie, dan dat je op je 35 een nieuwe vriendschap start (of probeert te starten) met iemand van het andere geslacht.
Ik krijg van jouw posts altijd een serieuze 16-jarige-pick-up-artist-van-de-Aldi-vibe.Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.

Jij kunt alleen maar in veralgemeningen en vooroordelen praten.Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.