Het grote BeyondGaming Dating topic

Waarom moeten dan dat specifiek vrouwen zijn, vraag ik me af?
Waarom dan enkel vrouwen eigenlijk? Allez dat zei je toch in je vorige post :D
Omdat ik nooit met vrouwen een vriendschappelijke relatie heb gehad, denk ik dat ik op sociaal vlak bepaalde zaken niet realiseer. Door met vrouwen louter vriendschappelijk af te spreken en tijd door te brengen, kan dat me misschien bepaalde inzichten geven om terug down-to-earth te zijn. Ja, ik besef dat het ook wezens zijn die naar de WC gaan en een stinkende drol achterlaten, een protje laten, boertje laten, neus peuteren, behaard zijn, bloeden uit hun geslachtsdeel, … maar de interactie is toch wat anders dan met mannen, of dat denk ik toch. Een gevarieerde vriendengroep lijkt me interessant en tof om te hebben.

Omdat ik nooit met vrouwen een vriendschappelijke relatie heb gehad, denk ik dat ik bepaalde zaken niet realiseer. Door met vrouwen louter vriendschappelijk af te spreken en tijd door te brengen, kan dat me misschien bepaalde inzichten geven om terug down-to-earth te zijn.

Dat kan, maar vriendschap tussen man en vrouw, is er daar niet steeds een soort spanningsveld?

Dat is wat ik ook altijd heb gedacht. Maar ik wil eens mijn vooroordelen opzij leggen en zien wat het geeft.
Dat is echt geen goed idee. Je gaat gevoelens krijgen voor een vrouw die u enkel ziet als een vriend. Een situatie waar je als man beter niet in terecht komt. Je kan u beter focussen op uw werk en hobbies en op die manier meer zelfvertrouwen opbouwen, dan komt de vrouw van je leven vanzelf.

Omdat ik nooit met vrouwen een vriendschappelijke relatie heb gehad, denk ik dat ik op sociaal vlak bepaalde zaken niet realiseer. Door met vrouwen louter vriendschappelijk af te spreken en tijd door te brengen, kan dat me misschien bepaalde inzichten geven om terug down-to-earth te zijn. Ja, ik besef dat het ook wezens zijn die naar de WC gaan en een stinkende drol achterlaten, een protje laten, boertje laten, neus peuteren, behaard zijn, bloeden uit hun geslachtsdeel, … maar de interactie is toch wat anders dan met mannen, of dat denk ik toch. Een gevarieerde vriendengroep lijkt me interessant en tof om te hebben.
Vrienden maak je niet op basis van geslacht, maar op basis van klik of gemeenschappelijke achtergrond/hobbies/interesses.

Denk jij echt dat vrouwen nu staan te springen om als jouw experiment gebruikt te worden? Of als studieobject?

Ofwel doen ze het toch uit goodwill, maar da’s maar moeilijk een vriendschap te noemen.

Dat is echt geen goed idee. Je gaat gevoelens krijgen voor een vrouw die u enkel ziet als een vriend. Een situatie waar je als man beter niet in terecht komt. Je kan u beter focussen op uw werk en hobbies en op die manier meer zelfvertrouwen opbouwen, dan komt de vrouw van je leven vanzelf.
Wat als het andersom is? En denk je echt dat ik gevoelens ga krijgen voor elke vrouw die ik tegenkom… zo laag ben ik niet gevallen hoor. 😀 Maar ik snap ook wat je bedoelt. Ik denk dat het allemaal wat afhangt van de context en verschillende variabelen.

Deze avond gematched op Bumble met een dame en de eerste vraag die ik kreeg, was of ik gevaccineerd was. Toch wel een beetje een :wtf: moment.
Gelukkig viel ze voor de rest wel goed mee :) Maar bij sommige zit het dus nog heel diep

Deze avond gematched op Bumble met een dame en de eerste vraag die ik kreeg, was of ik gevaccineerd was. Toch wel een beetje een :wtf: moment.
Gelukkig viel ze voor de rest wel goed mee :) Maar bij sommige zit het dus nog heel diep
Dat is tegenwoordig wel de ideale vraag om meteen te zien met wie je matcht.
Als je daar als antwoord een "bingo" van termen als "natuurlijke afweer", "shedding", "bevolkingscontrole", ... op krijgt weet je meteen genoeg.

Vrienden maak je niet op basis van geslacht, maar op basis van klik of gemeenschappelijke achtergrond/hobbies/interesses.

Denk jij echt dat vrouwen nu staan te springen om als jouw experiment gebruikt te worden? Of als studieobject?

Ofwel doen ze het toch uit goodwill, maar da’s maar moeilijk een vriendschap te noemen.
Dat is niet mijn intentie geweest. Ik wou enkel samen wat leuke tijd doorbrengen.

Dat kan, maar vriendschap tussen man en vrouw, is er daar niet steeds een soort spanningsveld?

Dat is wat ik ook altijd heb gedacht. Maar ik wil eens mijn vooroordelen opzij leggen en zien wat het geeft.
Mijn beste vriend is al 25j lang in mijn leven. Zijn er daar al gevoelens geweest voor elkaar? Ja, al 2x heel lang geleden. En dan maak je de rekensom: zijn we als partners compatibel? (Bij ons was dat een neen) Is het het echt waard om de vriendschap mogelijks te verknallen om iets te doen met die emoties? (Ook dit was een resolute neen)

Dus neen, er is niet steeds een spanningsveld. En als dat er wel komt, wil dat niet noodzakelijk zeggen dat je er iets mee doet. Het is perfect mogelijk om eventjes die emoties gewoon te ondergaan en te wachten tot die voorbij zijn. Want een goeie vriendschap is vaak NOG kostbaarder dan een potentiële relatie.

Ik denk dat het inderdaad niet slecht zou zijn voor u, @Spiderman, voor om te gaan met vrouwen op een vriendschappelijke manier. Dat is de facto een goede mindset om het andere geslacht te benaderen. Maar dat moet dan wel oprecht zijn, niet vanuit de insteek "zien of er meer in zit".
Maar zoals @recipe4hate zegt komt dat beter gewoon vanuit gedeelde interesses of situaties (zelfs bvb Tinder), niet vanuit "experiment"..

dan leer ik mijn hond liever op commando zitten, liggen en staan, Spaans EN de Tango
Straffe hond!!! :eek2:

Er is dan ook helemaal niks met paardrijden, net zoals er verkeerds is aan harp spelen, beachvolleybal, golfen, boeken verzamelen of designer handtassen verzamelen ( 😜 )...Het feit dat iemand een hobby heeft en daar passie kan insteken is het belangrijkste en hetgeen bovenstaanden met elkaar verbindt. Ah en de botten en het zweepje kunnen nog van pas komen buiten de manege:)
En die rijbroek :drool:.

Tja, hoe ouder je wordt en hoe meer ballen je in de lucht moet houden
En hoe lager die ballen hangen!!

waarschijnlijk zou niemand mij er op een BG BBQ uit kunnen pikken).
Ik zou gokken op degene met een horloge :unsure:

OK, ik zal het melden aan mijn vrouwelijke collega/vriendin waarmee ik al jaren regelmatig tête à têtes heb in de middagpauze en ook buiten het werk mee afspreek, dat er dus blijkbaar een soort spanningsveld tussen ons moet hangen en dat hare vent dat niet zo tof gaat vinden?
Ja, ik besef dat het ook wezens zijn die naar de WC gaan en een stinkende drol achterlaten, een protje laten, boertje laten, neus peuteren, behaard zijn, bloeden uit hun geslachtsdeel, … maar de interactie is toch wat anders dan met mannen, of dat denk ik toch.
Het is maar hoe je het omschrijft hé... :unsure: "Vanavond niet schat, ik bloed uit mijn geslachtsdeel." Ik geef toe, het is wel een stuk origineler dan hoofdpijn.

OK, ik zal het melden aan mijn vrouwelijke collega/vriendin waarmee ik al jaren regelmatig tête à têtes heb in de middagpauze en ook buiten het werk mee afspreek, dat er dus blijkbaar een soort spanningsveld tussen ons moet hangen en dat hare vent dat niet zo tof gaat vinden?
Oei oei, en dat is dan met 1 op 1 op restaurant gaan en dergelijke? En uw partner vind dat allemaal zowat ok? :unsure:

Oei oei, en dat is dan met 1 op 1 op restaurant gaan en dergelijke? En uw partner vind dat allemaal zowat ok? :unsure:
Dat is met op restaurant gaan enal, voor zover je de plaatselijke brasserie vlakbij het werk een restaurant kan noemen. En toen ik nog een partner had vond zij dat ok. Haal de hooivorken en pek en veren maar boven in het "mag ik op restaurant gaan met een collega van het andere geslacht" topic 🤪

Ik zal zelfs meer zeggen, ik heb ergens in dat topic gezegd dat ik dat niet zo leuk zou vinden moest mijn partner dat regelmatig doen met een collega, hypocriet die ik ben. Maar dat komt dan ook omdat ze maar één mannelijke collega heeft en daar een affaire mee heeft gehad, dan liggen de kaarten iets ander.

ik besef dat het ook wezens zijn die naar de WC gaan en een stinkende drol achterlaten, een protje laten, boertje laten, neus peuteren, behaard zijn, bloeden uit hun geslachtsdeel, … maar de interactie is toch wat anders dan met mannen, of dat denk ik toch. Een gevarieerde vriendengroep lijkt me interessant en tof om te hebben.
Ik weet niet wat jij doorgaans met je maten doet maar wat hierboven staat behoort toch niet tot mijn standaard interacties met mijn vrienden.

Je hele post is zo cringe ...

Ik weet niet wat jij doorgaans met je maten doet maar wat hierboven staat behoort toch niet tot mijn standaard interacties met mijn vrienden.

Je hele post is zo cringe ...
Uiteraard behoort dat niet tot de standaard interacties, ik doe dat nooit onder maten. Maar waarom is het cringe als het de werkelijkheid is? Denk je dat de vrouwen hier hun drol ruikt naar bloemen? Hebben zij nooit een scheet gelaten of stiekem hun neus gepeuterd of een boertje gelaten? Ontharen zij niet om de zoveel dagen hun benen, oksels, baard, geslachtsdelen en zelfs hun poep? Bloeden zij niet uit hun vagina? Dat is toch hoe de mens in elkaar zit… misschien klinkt het cringe omdat ik het letterlijk benoem en mensen zijn dat niet gewoon.

Het positieve van vriendinnen hebben, is dat je daar aan zou kunnen vragen wtf scheelt er met mij?
of in mijn geval, hey besties hebben jullie geen knappe vriendin die als relatiemateriaal kan dienen.

Helaas had de dikste van mijn vriendinnen een oogje op mij, en dan spannen die dus samen om mij bewust niet te koppelen aan andere grieten..,

(grootste domper is dat dit allemaal bijna 20 jaar geleden is, in het huidige tinder tijdperk. Zou ik er nogal op los gaan)

Als ik tegen mijn vrouw lachend zwets over andere andere vrouwen, zegt die altijd, ‘’gij zou er veel kunnen krijgen maar geen bijhouden’’.
Waarop mijn doodserieus antwoord dan altijd is, ’’maar ik wil die helemaal niet bijhouden!’’

Iedereen in dit topic verlangt maar naar een goede langdurige relatie, terwijl velen zoals ik hier gewoon komen lezen, en eens terug te denken van ‘freedom!’ ‘Freedom!’

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan