Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zou gewoon stoppen met zoveel na te denken of je beter uw gsm laat links liggen of niet, doe gewoon wat voor jou goed voelt.

Eerlijk? Maar dit staat los van het datinggebeuren... ik ben echt aan het denken dat te veel schermtijd, vooral tijdens de werkuren, me gewoon ongelukkig maakt. Mijn vorige jobs, daar was ik ongeveer 30 à 50% actief in bezig (chemielabo, onderwijs, rest van de tijd natuurlijk ook achter een laptop/pc maar 50/50 was prima), een job die 90 à 100% mij achter m'n laptop kluistert, doet me veel te veel zaken in vraag stellen. Als overdenker de laatste tijd uiteraard al gedacht aan "oplossingen", maar die horen niet thuis in een datingthread, behalve dat netto € 500 per maand minder het daten niet gemakkelijker gaat maken, een vrouw zoekt ook een partner om een deftig financieel stabiel bestaan mee uit te bouwen.

Gewoon sturen!
Iets à la 'Hela, gelukkige verjaardag voor morgen! Zin om binnenkort/in de herfstvakantie nog eens af te spreken?'

edit: ik mag toch hopen dat zowel zij als jij ondertussen al op een leeftijd zijn gekomen dat x-aantal tijd tussen berichten laten nog een ding is.

edit 2: géén ding meer is dus. :unsure:

Lijkt zo simpel, alleen is er de schrik voor een neen. Teken dat ik ergens wel interesse heb natuurlijk... 😅
Al een tijdje zelf eigenlijk niet om een tweede date gevraagd. In de zomer nog wel één gedaan maar gevraagd geweest.
Laatste keer dat ik er echt om vroeg was bij m'n ex en daar was ik 100% zeker van wat het antwoord zou zijn, nu kan ik het minder goed peilen... Nu goed, ik zal de vraag wel afvuren, niet geschoten is altijd mis.

Eigenlijk volgende week nog een andere date gepland, maar nu is daar mijn interesse eigenlijk stevig bekoeld, dacht dat het het mij minder zou kunnen doen schelen als ik mijn "rem" van meerdere dates tegelijkertijd te plannen zou loslaten, zien dat een date ook maar een date is, maar als het dan toch een leuke avond is, voelt dat toch ergens wrang.

Als je het advies nodig hebt van een oudere broer, let me know!
You bro, I need you to help me out. Slide in my PM and let me know all what I need to know about how to date women. Do you have the clues to end my cluelessness? Just don't tell me to wear a dress cause I don't need to be in more distress.

Ooh mannekes, die laatste 5 pagina’s ofzo :laugh: :laugh:

Btw, @Screw2020 ik weet niet wat de rest doet, maar ik lees gans uw epistels niemeer ze. Kort da eens allemaal wat in.
Ik weet niet of ik hier wakker van moet liggen? Ik heb al gezegd dat dit me uren zou kosten om het allemaal te herwerken. Daarvoor heb ik geen tijd noch energie. Hopelijk kom je ergens anders wel aan jouw trekken.

Ik weet niet of ik hier wakker van moet liggen? Ik heb al gezegd dat dit me uren zou kosten om het allemaal te herwerken. Daarvoor heb ik geen tijd noch energie. Hopelijk kom je ergens anders wel aan jouw trekken.
Eh?
Ik skip gewoon uw lange teksten altijd ze…
Dat gij daar energie in wilt steken, das uw ding, maar ik steek geen energie in het lezen van metaforen op metaforen.

En ik die 2 dagen geleden werd terecht gewezen (post gedelete) omdat ik : wippen? vroeg aan Mulan, t'is hier gvd nog erger als op zwam sindsdien... :unsure:

Eh?
Ik skip gewoon uw lange teksten altijd ze…
Dat gij daar energie in wilt steken, das uw ding, maar ik steek geen energie in het lezen van metaforen op metaforen.
In m'n hoofd was ik aan 't rappen toen ik het vorige bericht schreef. Louter improvisatie.

Ik steek daar geen tijd in. Toch niet meer dan ik anders zou doen. Da's letterlijk wat er in me opkomt. Veel gemakkelijker kan ik niet zijn. Het is het herwerken van die berichten dat me enorm veel energie zou vragen. Want dan moet ik alles uittypen en nog eens gaan analyseren wat teveel is? Dat zou pas energie en tijd kosten.

behalve dat netto € 500 per maand minder het daten niet gemakkelijker gaat maken, een vrouw zoekt ook een partner om een deftig financieel stabiel bestaan mee uit te bouwen.
Serieus: vrouwen die financieel stabiel zijn gelijk stellen met veel geld, zijn geldwolven. Mij interesseert het geen fluit hoeveel geld iemand verdient, wel wat hij met dat geld doet. Iemand kan 1600 euro verdienen door vrijwillig 4/5de te werken om meer tijd met zijn kind door te brengen al woont die hierdoor op een klein appartement. En die zal op financieel vlak ZO VEEL lengtes voor liggen op een macho die 3000 netto + bmw van de zaak + elk mogelijk extralegaal voordeel wanneer die beslist dat "geld moet rollen" en alles uitgeeft aan feesten, reizen,...

Het totaalpakket telt: de waarden moeten overeen stemmen. Niet de getalletjes om die waarden te laten kloppen.

Serieus: vrouwen die financieel stabiel zijn gelijk stellen met veel geld, zijn geldwolven. Mij interesseert het geen fluit hoeveel geld iemand verdient, wel wat hij met dat geld doet. Iemand kan 1600 euro verdienen door vrijwillig 4/5de te werken om meer tijd met zijn kind door te brengen al woont die hierdoor op een klein appartement. En die zal op financieel vlak ZO VEEL lengtes voor liggen op een macho die 3000 netto + bmw van de zaak + elk mogelijk extralegaal voordeel wanneer die beslist dat "geld moet rollen" en alles uitgeeft aan feesten, reizen,...

Het totaalpakket telt: de waarden moeten overeen stemmen. Niet de getalletjes om die waarden te laten kloppen.
Ik heb dat nooit gezegd? 😅

Voor de mensen die niet mee waren. Hier ga je succes mee hebben. Of ook niet.

DALL-E-2022-10-23-19-59-17-Spiderman-with-a-rolex-and-a-louis-vuiton.png

Laatst bewerkt:

Dan heb jij een mooiere insteek als heel wat andere vrouwen Mulan. Sorry, maar ik herinner me nog de minachtende blik van een date op m'n 27e ofzo, dat ik toen nog steeds geen vast contract had. Of de donkere wolken van toen ik zelf tussen 2 jobs zat. Ik wil de schuld gerust niet op vrouwen alleen steken hoor, ik wil zelf ook gewoon een deftig inkomen, waarbij ik zonder zotte uitgaven, eigenlijk niet al te veel of niet moet tellen aan het einde van de maand.

Mea culpa, ik wel.

Horloges zijn vandaag de dag ook gewoon juwelen voor mannen, en eigenlijk een van de enige juwelen die een man kan dragen zonder vooroordelen, wat (nog) niet het geval is met oorbellen, armbanden, ringen, ...
10 jaar geleden waren bedel armbanden voor mannen wel weer even de hype.
Ik herinner mij trollbeads, pandora, ... maar kwam voor mij toch wat te verfijnd/ niet neutraal over.

In dat opzicht snap ik wel wat @M°°nblade bedoelt, enfin, deels. Ik vind nu niet dat horloges dragen per se gelijk is aan gecultiveerd overkomen. Iemand met een Diesel horloge van 55mm komt helemaal anders over dan iemand met een 38mm van Seiko of een ander gerespecteerd merk, bijvoorbeeld.
Anders inderdaad. Maar kan ook positief zijn. Hangt af van wat je wilt uitstralen en wat de andere zoekt. Voor chad type of een ruig uiterlijk met leren jacket en dikke onderarmen past zoiets nog. Ruig en toch afgewerkt.

Weet je wat 't ding is? Ik zou het niet eens doorhebben dat het een LV zou zijn tenzij die overduidelijk in de aandacht gebracht wordt.
Dan valt dat lelijk ding gewoon op. Daar kan ik weinig aan doen.
Waarom zou ik samen willen zijn met iemand die LV mooi vindt? Da's toch iets gelijkaardig aan iemand die altijd met haar mond open eet? Volgens mij is dat fundamenteel gewoon geen match.
Ik schrok mijn eten zo snel binnen dat mijn vrouw er stress van krijgt en mij soms liefts van al zou willen muilkorven en ca va, wij zijn nog steeds samen ondanks deze fundamentele mismatch aan tafel. We zullen het in bed dan weer goed maken zeker.

Allez nu, hoe kan het favoriete merk van een handtas nu iets fundamenteel zijn?
Ik kan zo uit mijn hoofd 30 zaken opsommen die fundamenteler zijn dan dat.
Moest ik bv. op de eerste date vaststellen dat ze veganist is en mij vragen om geen vleesgerecht te bestellen, ik zou de date niet eens uitdoen maar cancelen of ik bestel de bloederigste T-bone steak die ze in de keuken hebben liggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tututut, nu niet terugkrabbelen! :unsure:
Dan heb jij een mooiere insteek als heel wat andere vrouwen Mulan. Sorry, maar ik herinner me nog de minachtende blik van een date op m'n 27e ofzo, dat ik toen nog steeds geen vast contract had. Of de donkere wolken van toen ik zelf tussen 2 jobs zat. Ik wil de schuld gerust niet op vrouwen alleen steken hoor, ik wil zelf ook gewoon een deftig inkomen, waarbij ik zonder zotte uitgaven, eigenlijk niet al te veel of niet moet tellen aan het einde van de maand.
En dat is jouw goed recht om dat te willen, maar 2 negatieve ervaringen vertegenwoordigen niet de volledige vrouwelijke bevolking en ik denk zelfs dat 90% van de vrouwen hier op BG zich geen fluit aantrekt van wat een partner "moet" verdienen gezien we zelfstandige vrouwen zijn die hun eigen boontjes wel doppen en niet op een man "moeten" rekenen om de rekeningen betaald te krijgen. 😉

Tututut, nu niet terugkrabbelen! :unsure:

En dat is jouw goed recht om dat te willen, maar 2 negatieve ervaringen vertegenwoordigen niet de volledige vrouwelijke bevolking en ik denk zelfs dat 90% van de vrouwen hier op BG zich geen fluit aantrekt van wat een partner "moet" verdienen gezien we zelfstandige vrouwen zijn die hun eigen boontjes wel doppen en niet op een man "moeten" rekenen om de rekeningen betaald te krijgen. 😉

Wat een prehistorisch gedoe hiero.:s
Niet alleen op BG boeit het niet wat een vent verdient, ook ver daarbuiten zijn vrouwen in staat om hun eigen geld te verdienen the hell?
Niemand die zich afvraagt wat een chad is?👀

Lijkt zo simpel, alleen is er de schrik voor een neen. Teken dat ik ergens wel interesse heb natuurlijk... 😅
Al een tijdje zelf eigenlijk niet om een tweede date gevraagd. In de zomer nog wel één gedaan maar gevraagd geweest.
Laatste keer dat ik er echt om vroeg was bij m'n ex en daar was ik 100% zeker van wat het antwoord zou zijn, nu kan ik het minder goed peilen... Nu goed, ik zal de vraag wel afvuren, niet geschoten is altijd mis.

Eigenlijk volgende week nog een andere date gepland, maar nu is daar mijn interesse eigenlijk stevig bekoeld, dacht dat het het mij minder zou kunnen doen schelen als ik mijn "rem" van meerdere dates tegelijkertijd te plannen zou loslaten, zien dat een date ook maar een date is, maar als het dan toch een leuke avond is, voelt dat toch ergens wrang.

Ja, uiteraard klinkt dat simpel en is dat ook uit schrik om een blauwtje te lopen dat je zoiets niet durft vragen. Maar uiteindelijk heb je niks te verliezen:
- antwoordt ze ja, dan is het goed want dan heb je je date
- antwoordt ze nee, dan is het ook goed want dan weet je tenminste waar je staat en kan je gewoon verder. Naar de volgende!

Ja, uiteraard klinkt dat simpel en is dat ook uit schrik om een blauwtje te lopen dat je zoiets niet durft vragen. Maar uiteindelijk heb je niks te verliezen:
- antwoordt ze ja, dan is het goed want dan heb je je date
- antwoordt ze nee, dan is het ook goed want dan weet je tenminste waar je staat en kan je gewoon verder. Naar de volgende!

True. Maar ergens vind ik dat als je iemand wél tof vindt, een blauwtje toch net een tikkeltje erger. Ik zou zoals ik eerder al schreef, liever eens terug iemand echt goed leren kennen (en dan kan/mag dat nog mislopen) gedurende een paar dates, dan het gevoel te krijgen na één date al afgeschreven te worden.

Toegegeven, ik heb ook al wel potentiële vervolgdates met vrouwen afgeschreven, dat doorgaans eerder doen na een tweede date tenzij de eerste écht tegenstak (om toch het "idee" te hebben dat je het alle kansen gegeven hebt) is daarom inderdaad niet beter. Sommige mensen zijn waarschijnlijk sneller zekerder van hun stuk. 🤷‍♂️

Terug
Bovenaan