Ik zou gewoon stoppen met zoveel na te denken of je beter uw gsm laat links liggen of niet, doe gewoon wat voor jou goed voelt.
Eerlijk? Maar dit staat los van het datinggebeuren... ik ben echt aan het denken dat te veel schermtijd, vooral tijdens de werkuren, me gewoon ongelukkig maakt. Mijn vorige jobs, daar was ik ongeveer 30 à 50% actief in bezig (chemielabo, onderwijs, rest van de tijd natuurlijk ook achter een laptop/pc maar 50/50 was prima), een job die 90 à 100% mij achter m'n laptop kluistert, doet me veel te veel zaken in vraag stellen. Als overdenker de laatste tijd uiteraard al gedacht aan "oplossingen", maar die horen niet thuis in een datingthread, behalve dat netto € 500 per maand minder het daten niet gemakkelijker gaat maken, een vrouw zoekt ook een partner om een deftig financieel stabiel bestaan mee uit te bouwen.
Gewoon sturen!
Iets à la 'Hela, gelukkige verjaardag voor morgen! Zin om binnenkort/in de herfstvakantie nog eens af te spreken?'
edit: ik mag toch hopen dat zowel zij als jij ondertussen al op een leeftijd zijn gekomen dat x-aantal tijd tussen berichten laten nog een ding is.
edit 2: géén ding meer is dus.![]()
Lijkt zo simpel, alleen is er de schrik voor een neen. Teken dat ik ergens wel interesse heb natuurlijk...

Al een tijdje zelf eigenlijk niet om een tweede date gevraagd. In de zomer nog wel één gedaan maar gevraagd geweest.
Laatste keer dat ik er echt om vroeg was bij m'n ex en daar was ik 100% zeker van wat het antwoord zou zijn, nu kan ik het minder goed peilen... Nu goed, ik zal de vraag wel afvuren, niet geschoten is altijd mis.
Eigenlijk volgende week nog een andere date gepland, maar nu is daar mijn interesse eigenlijk stevig bekoeld, dacht dat het het mij minder zou kunnen doen schelen als ik mijn "rem" van meerdere dates tegelijkertijd te plannen zou loslaten, zien dat een date ook maar een date is, maar als het dan toch een leuke avond is, voelt dat toch ergens wrang.