JanusDR
Well-known member
En dan de dag erna zo "Goeiemorgen."Ga eens iets drinken met Mulan, niet zozeer voor de romance maar voor een goed gesprek en zien welk advies.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan de dag erna zo "Goeiemorgen."Ga eens iets drinken met Mulan, niet zozeer voor de romance maar voor een goed gesprek en zien welk advies.

Die heeft uw gewoon wat aan het lijntje gehouden de bitch, best geen tijd meer in streken.Terug on topic:
Ik stuurde een berichtje naar een vrouwelijk specimen.
- Goedemorgen.
Waarop zij stuurt: goedemorgen.
Ik antwoord: Goedemorgen, hoe gaat het.
Waarop zij zegt: sorry, ik heb het druk.
Ik heb hierbij twijfels.
Is het dan nu het moment voor de sexuele toespeling, @outsider ?
Weet je wat 't ding is? Ik zou het niet eens doorhebben dat het een LV zou zijn tenzij die overduidelijk in de aandacht gebracht wordt.Ik krijg nu al medelijden met het meisje dat op je date verschijnt met een handtas van LV.
Hoezo? Als ze iedere week een gangbang wil, fair enough. Ik zou meer last hebben als het emotionele niet toereikend is dan louter het fysieke. Maar da's blijkbaar raar? De belangrijkste connectie is de mentale vanuit mijn perspectief. Als die basis er is, dan is er volgens mij meer mogelijk maar dan op voorwaarde dat erover gecommuniceerd wordt.dude... deze is echt mijn WTF momentje van vandaag![]()
![]()
Ik zou gewoon stoppen met zoveel na te denken of je beter uw gsm laat links liggen of niet, doe gewoon wat voor jou goed voelt.Ik deed het speciaal voor haar wel open hoor, maar probeerde niet in mijn persoonlijke valkuil te trappen van te veel of te lange berichten te sturen en heb dan met in het achterhoofd dat ik geen berichtenmens ben, een 2-3 dagen wat minder gestuurd dan de afgelopen 4 weken voor de eerste date, omdat ik gewoon liever echt eens wil babbelen, na 4 weken tekstjes. En dan kreeg je natuurlijk het tegenovergestelde...
Recent nog de opmerking gekregen dat ik in het echt veel vlotter babbel dan via berichtjes... (van een andere date), ik heb soms ettelijke uren in een dag waarop ik m'n smartphone links probeer te laten liggen.Deel van de ellende in het moderne dating gegeven is dat exclusief digitale denk ik dan...
Meen je dit serieus?Waarom zou ik samen willen zijn met iemand die LV mooi vindt? Da's toch iets gelijkaardig aan iemand die altijd met haar mond open eet? Volgens mij is dat fundamenteel gewoon geen match.
Uw wat? Wat heeft ze van hem aan het lijntje gehouden?Die heeft uw gewoon wat aan het lijntje gehouden de bitch, best geen tijd meer in streken.
Welja, uw e. Gatverdamme toch, ik ben een nice guy maar laat helemaal niet met mij sollen, pech voor u he.Uw wat? Wat heeft ze van hem aan het lijntje gehouden?
Idk, misschien verruim ik m'n denkkader met jouw LV?Meen je dit serieus?
Uw wat? Wat heeft ze van hem aan het lijntje gehouden?
Gertrouwde MILFS zijn mss een KLEIN beetje te hoog gegrepen voor jou...Idk, misschien verruim ik m'n denkkader met jouw LV?
Alles is te hoog gegrepenGertrouwde MILFS zijn mss een KLEIN beetje te hoog gegrepen voor jou...

Ja maar je moet wel beginnen grijpen, jong, je weet gewoon je grijpwijdte nog niet.Alles is te hoog gegrepen![]()
Idk, misschien verruim ik m'n denkkader met jouw LV?

Als je het advies nodig hebt van een oudere broer, let me know!Alles is te hoog gegrepen![]()
Tldr: online shoppen is des duivels en communicatie in een relatie is theoretisch gezien super makkelijk als je eerlijk bent.Ooh mannekes, die laatste 5 pagina’s ofzo![]()
Btw, @Screw2020 ik weet niet wat de rest doet, maar ik lees gans uw epistels niemeer ze. Kort da eens allemaal wat in.
Lol, ge weet ook weer wat ge waard zijt Mulan. Goed voor ne babbel, maar voor de rest...Ga eens iets drinken met Mulan, niet zozeer voor de romance
Ik zie me nu naast een appelboom staan en dan sta ik daar wat te springen naar appels grijpend maar zonder dat ik inzie dat ik nog een meter of twee tekort kom.Ja maar je moet wel beginnen grijpen, jong, je weet gewoon je grijpwijdte nog niet.
Zie, ik heb gelijk hé! Ik wist het!Mk all day, everyday buiten plus 2 verschillende sokken binnenshuis EN ik eet met mijn mond open dus ik niet dat we ooit zullen matchen.![]()
Ik las het als "want op relationeel vlak zijn jullie niet compatibel".Lol, ge weet ook weer wat ge waard zijt Mulan. Goed voor ne babbel, maar voor de rest...

Merci!Tldr: online shoppen is des duivels en communicatie in een relatie is theoretisch gezien super makkelijk als je eerlijk bent.
Dat dus, maar op een café.Ik zie me nu naast een appelboom staan en dan sta ik daar wat te springen naar appels grijpend maar zonder dat ik inzie dat ik nog een meter of twee tekort kom.