Het grote BeyondGaming Dating topic

Terug on topic:

Ik stuurde een berichtje naar een vrouwelijk specimen.

- Goedemorgen.
Waarop zij stuurt: goedemorgen.

Ik antwoord: Goedemorgen, hoe gaat het.
Waarop zij zegt: sorry, ik heb het druk.

Ik heb hierbij twijfels.

Is het dan nu het moment voor de sexuele toespeling, @outsider ?
Die heeft uw gewoon wat aan het lijntje gehouden de bitch, best geen tijd meer in streken.

Ik krijg nu al medelijden met het meisje dat op je date verschijnt met een handtas van LV.
Weet je wat 't ding is? Ik zou het niet eens doorhebben dat het een LV zou zijn tenzij die overduidelijk in de aandacht gebracht wordt.
Dan valt dat lelijk ding gewoon op. Daar kan ik weinig aan doen.
Waarom zou ik samen willen zijn met iemand die LV mooi vindt? Da's toch iets gelijkaardig aan iemand die altijd met haar mond open eet? Volgens mij is dat fundamenteel gewoon geen match.

dude... deze is echt mijn WTF momentje van vandaag :rolleyes: 😜
Hoezo? Als ze iedere week een gangbang wil, fair enough. Ik zou meer last hebben als het emotionele niet toereikend is dan louter het fysieke. Maar da's blijkbaar raar? De belangrijkste connectie is de mentale vanuit mijn perspectief. Als die basis er is, dan is er volgens mij meer mogelijk maar dan op voorwaarde dat erover gecommuniceerd wordt.
Ik heb liever dat de behoeften ingevuld geraken dan dat ik smoesje wordt wijsgemaakt.

Je zegt zelf dat je soms iemand anders erbij neemt. Dan gaat het toch ook over 't fysieke en niet 't mentale? De lust die je ervaart.

Ik deed het speciaal voor haar wel open hoor, maar probeerde niet in mijn persoonlijke valkuil te trappen van te veel of te lange berichten te sturen en heb dan met in het achterhoofd dat ik geen berichtenmens ben, een 2-3 dagen wat minder gestuurd dan de afgelopen 4 weken voor de eerste date, omdat ik gewoon liever echt eens wil babbelen, na 4 weken tekstjes. En dan kreeg je natuurlijk het tegenovergestelde...

Recent nog de opmerking gekregen dat ik in het echt veel vlotter babbel dan via berichtjes... (van een andere date), ik heb soms ettelijke uren in een dag waarop ik m'n smartphone links probeer te laten liggen. 😯 Deel van de ellende in het moderne dating gegeven is dat exclusief digitale denk ik dan...
Ik zou gewoon stoppen met zoveel na te denken of je beter uw gsm laat links liggen of niet, doe gewoon wat voor jou goed voelt.

Ga eens iets drinken met Mulan, niet zozeer voor de romance
Lol, ge weet ook weer wat ge waard zijt Mulan. Goed voor ne babbel, maar voor de rest...

Anyway, kben al blij dat ik met mijn bruin klakske toch een prachtige vrouw tegen het lijf gelopen ben waar het gewoon goed met klikte.

Echt: concentreer u maar eerst op het karakter voor ge naar oorbellen of horloges begint te kijken. Iemand kan stinkend rijk zijn, een LV hebben maar toch niet materialistisch zijn en een fijn karakter hebben, terwijl iemand misschien geen LV heeft aangezien het loon het niet toelaat maar wel zou willen en wel materialistisch is.
En ge moet niet perse over alles hetzelfde idee hebben of dezelfde smaak hebben om toch bij elkaar te passen. Djees gasten, lighten up.

Tldr: online shoppen is des duivels en communicatie in een relatie is theoretisch gezien super makkelijk als je eerlijk bent.
Merci!
Wil jij vanaf nu iedere avond een samenvatting van de leukste topics maken?

Mag met wat flair en opsmuk. Mag zelfs als vlog. Een beetje een “laat-avond journaal” van BG.

En kleed u een beetje als Jan Becaus want ik mis die.

Terug
Bovenaan