Lijkt me gewoon iemand die niet zo aan haar GSM plakt. 10+ jaar geleden zouden we dat normaal hebben gevondenBij haar staat het zo ingesteld dat de vinkjes altijd grijs staan dus is al het geval![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me gewoon iemand die niet zo aan haar GSM plakt. 10+ jaar geleden zouden we dat normaal hebben gevondenBij haar staat het zo ingesteld dat de vinkjes altijd grijs staan dus is al het geval![]()

Beter het hier van u afschrijven dan er maar mee in uw hoofd zitten, dat helpt u anders toch niet vooruit.Excuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Sommigen hebben nu eenmaal een andere manier van communiceren. Lezen iets, hebben niet direct tijd om te antwoorden, of hebben tout court geen antwoord klaar en willen er misschien nog eens over denken, denken dat er geen antwoord nodig is, ... Er kunnen 101 redenen zijn, maar daar van wakker liggen of u aan dood ergeren helpt ook niet. Maar dat is natuurlijk ook gemakkelijker gezegd dan gedaan.Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.

Dat heeft iedereen als ge het serieuzer gaat bekijken.Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.

Ik vermoed dat ik vanalles mis door uit sommige threads te blijven, maar was jij niet getrouwd?Ik heb welgeteld 1 foto op Tinder en 1 voor mij ‘on brand’ zin als bio. Geen abo op dit moment en ik blijf elke dag wel een twintig likes krijgen. Dat is imo louter omdat mannen inderdaad veel meer geneigd zijn om ‘en nu swipe ik eens yes op alles’ te gaan doen. Als vrouw kan ik mij niet voorstellen van dat te doen, nochtans is dat het dichtst bij het echte leven, waar je dagelijks een resem mensen ziet voorbijkomen en waar eventueel een vonk kan overspringen, tot twintig jaar terug was dat gewoon de enige manier.
Yep, is ook geen Tinder-voor-de-jacht maar gewoon Tinder-voor-de-nieuwsgierigheid.Ik vermoed dat ik vanalles mis door uit sommige threads te blijven, maar was jij niet getrouwd?
Bij mij zou dat nogal snel Tinder-daar-is-de-deur zijn.Yep, is ook geen Tinder-voor-de-jacht maar gewoon Tinder-voor-de-nieuwsgierigheid.
Tsk, je bent niet edgy genoeg voor de jeugd van tegenwoordigBij mij zou dat nogal snel Tinder-daar-is-de-deur zijn.
Klinkt goed toch. Mijn madam is juist van't zelfde, nu nog steeds. Alleen bijzonder hopeloos als ge rap iets op het moment zelf moet weten want als ge belt neemt ze niet op en als ge een bericht stuurt hebt ge ergens binnen de 1-4u antwoord. In't begin vond ik dat ook lastigExcuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.
Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.
Probeer gewoon zo veel mogelijk af te gaan op het gevoel dat ge krijgt op de momenten dat ge samen zijt.Mr S kan alles zien en lezen, die moet dat zelfs niet zeggen, ik heb nergens paswoorden of als er zijn dan zijn ze opgeslagen en toegankelijk. Mr S en ik, dat is een combinatie van één op een miljoen voor een reden.Bij mij zou dat nogal snel Tinder-daar-is-de-deur zijn.
Tot de dag dat er ruzie is tussen jullie twee, of dat het wat minder gaat, en de nieuwsgierigheid neemt de bovenhand (voor een van beiden), waardoor het ene van het andere kan komen. Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?Mr S kan alles zien en lezen, die moet dat zelfs niet zeggen, ik heb nergens paswoorden of als er zijn dan zijn ze opgeslagen en toegankelijk. Mr S en ik, dat is een combinatie van één op een miljoen voor een reden.
Ik heb niet gezegd dat het perfect is, enkel dat de combinatie uniek is.Tot de dag dat er ruzie is tussen jullie twee, of dat het wat minder gaat, en de nieuwsgierigheid neemt de bovenhand (voor een van beiden), waardoor het ene van het andere kan komen. Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?
Neenee, dat is gewoon op restaurant gaan zitten al.Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?
Heeft Jonas nu zijn account verwijderd hiervoor?Ik drink geen alcohol en gaan nooit op café eigenlijk
Oke, ik ben dus een calimerohad het ALWEER beter niet gezegd en hier alles publiek te gooien. bye
Nee, zeker niet enkel daarvoor. Het was wel duidelijk, denk ik, door de berichten die hij postte dat hij slecht in zijn vel zat, maar hij twijfelde ook reeds langer aan zijn moderatietaken hier op BG. Hij moet dan gisteren of in het voorbije weekend de beslissing hebben genomen om ermee te stoppen en gelijktijdig om zijn account te verwijderen.Heeft Jonas nu zijn account verwijderd hiervoor?
Ineens ook het laatste bericht van Jonas.Je krijgt toch heel veel goede raad en feedback?
Zubrowka doet er ludiek een schepje boven op, maar een slechte bedoeling zit er niet bij denk ik.
Als dat het enige is wat je uit alles hebt opgepikt vraag ik me af of je wel echt open staat voor goede raad…
Ik snap het ook maar vind Tinder nu wel een platform voor singles. Als je als koppel wilt daten met andere koppels of alleenstaanden (of welke andere combo dan ook) kan je beter een platform als SDC nemen. Dan is het tenminste duidelijk.Ik denk dat ik het snap. Ik ben al een paar keer zo’n koppels tegengekomen op Tinder waar de beschrijving sprak over een koppel die op zoek was naar een derde persoon, of een vrouw/man die in de beschrijving vermeldt dat ie in een relatie verkeert maar op Tinder zit om mensen te leren kennen, of om tijd te verdoen. Voor hetzelfde geld gaan dergelijke koppels samen op speeddate om andere mensen te leren kennen uit nieuwsgierigheid of ruilen ze elkaars partner uit nieuwsgierigheid… een soort van cuckold/cuckquean. In dat opzicht begrijp ik de context beter. Dat bestaat allemaal, tegenwoordig kom je alles tegen…en iedereen doet uiteraard wat ie wil, ik heb daar alle respect voor.
Excuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.
Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.