Het grote BeyondGaming Dating topic

Excuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Beter het hier van u afschrijven dan er maar mee in uw hoofd zitten, dat helpt u anders toch niet vooruit.
Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.
Sommigen hebben nu eenmaal een andere manier van communiceren. Lezen iets, hebben niet direct tijd om te antwoorden, of hebben tout court geen antwoord klaar en willen er misschien nog eens over denken, denken dat er geen antwoord nodig is, ... Er kunnen 101 redenen zijn, maar daar van wakker liggen of u aan dood ergeren helpt ook niet. Maar dat is natuurlijk ook gemakkelijker gezegd dan gedaan. :)
Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.
Dat heeft iedereen als ge het serieuzer gaat bekijken. :)

Ik heb welgeteld 1 foto op Tinder en 1 voor mij ‘on brand’ zin als bio. Geen abo op dit moment en ik blijf elke dag wel een twintig likes krijgen. Dat is imo louter omdat mannen inderdaad veel meer geneigd zijn om ‘en nu swipe ik eens yes op alles’ te gaan doen. Als vrouw kan ik mij niet voorstellen van dat te doen, nochtans is dat het dichtst bij het echte leven, waar je dagelijks een resem mensen ziet voorbijkomen en waar eventueel een vonk kan overspringen, tot twintig jaar terug was dat gewoon de enige manier.

Ik heb welgeteld 1 foto op Tinder en 1 voor mij ‘on brand’ zin als bio. Geen abo op dit moment en ik blijf elke dag wel een twintig likes krijgen. Dat is imo louter omdat mannen inderdaad veel meer geneigd zijn om ‘en nu swipe ik eens yes op alles’ te gaan doen. Als vrouw kan ik mij niet voorstellen van dat te doen, nochtans is dat het dichtst bij het echte leven, waar je dagelijks een resem mensen ziet voorbijkomen en waar eventueel een vonk kan overspringen, tot twintig jaar terug was dat gewoon de enige manier.
Ik vermoed dat ik vanalles mis door uit sommige threads te blijven, maar was jij niet getrouwd?

Excuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.

Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.
Klinkt goed toch. Mijn madam is juist van't zelfde, nu nog steeds. Alleen bijzonder hopeloos als ge rap iets op het moment zelf moet weten want als ge belt neemt ze niet op en als ge een bericht stuurt hebt ge ergens binnen de 1-4u antwoord. In't begin vond ik dat ook lastig :D Probeer gewoon zo veel mogelijk af te gaan op het gevoel dat ge krijgt op de momenten dat ge samen zijt.

Ik vind mezelf super open minded maar dat ga ik blijkbaar toch eens moeten herevalueren want dat zou er bij mij ook echt niet in gaan.

Mr S kan alles zien en lezen, die moet dat zelfs niet zeggen, ik heb nergens paswoorden of als er zijn dan zijn ze opgeslagen en toegankelijk. Mr S en ik, dat is een combinatie van één op een miljoen voor een reden.
Tot de dag dat er ruzie is tussen jullie twee, of dat het wat minder gaat, en de nieuwsgierigheid neemt de bovenhand (voor een van beiden), waardoor het ene van het andere kan komen. Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?

Tot de dag dat er ruzie is tussen jullie twee, of dat het wat minder gaat, en de nieuwsgierigheid neemt de bovenhand (voor een van beiden), waardoor het ene van het andere kan komen. Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?
Ik heb niet gezegd dat het perfect is, enkel dat de combinatie uniek is.

Maar wat is dan de bedoeling precies? Zijn jullie polyamoureus? Staat ge open voor nieuwe vrienden? Praat ge met die mensen of is dat dan puur om te zien hoe goed ge in de markt ligt?

Ik ben confuus.

Zijt gullie niet allemaal wat onnodig aan het flippen? Dat lijkt mij toch eerder een "oeh ik wil eens zien wat dat Tinder spul is" situatie. Ik ken wel nog koppels die dat, al dan niet gezamenlijk, bekijken.
Dit is niet hetzelfde als een "ik heb Tinder want ik zoek een ander" situatie... en dat lijkt me niet zo te zijn bij @Squidward (correct me if I'm wrong Squid).

Relationeel is imo dat eerste geen probleem. Het feit van "voor de fun op Tinder zitten" vind ik dan wel weer onnozel, maar dat staat los van het vorige.

Dat is gelijk de kat bij de melk zetten, of niet?
Neenee, dat is gewoon op restaurant gaan zitten al.

Ik denk dat ik het snap. Ik ben al een paar keer zo’n koppels tegengekomen op Tinder waar de beschrijving sprak over een koppel die op zoek was naar een derde persoon, of een vrouw/man die in de beschrijving vermeldt dat ie in een relatie verkeert maar op Tinder zit om mensen te leren kennen, of om tijd te verdoen. Voor hetzelfde geld gaan dergelijke koppels samen op speeddate om andere mensen te leren kennen uit nieuwsgierigheid of ruilen ze elkaars partner uit nieuwsgierigheid… een soort van cuckold/cuckquean. In dat opzicht begrijp ik de context beter. Dat bestaat allemaal, tegenwoordig kom je alles tegen…en iedereen doet uiteraard wat ie wil, ik heb daar alle respect voor.

Heeft Jonas nu zijn account verwijderd hiervoor?
Nee, zeker niet enkel daarvoor. Het was wel duidelijk, denk ik, door de berichten die hij postte dat hij slecht in zijn vel zat, maar hij twijfelde ook reeds langer aan zijn moderatietaken hier op BG. Hij moet dan gisteren of in het voorbije weekend de beslissing hebben genomen om ermee te stoppen en gelijktijdig om zijn account te verwijderen.

Je krijgt toch heel veel goede raad en feedback?

Zubrowka doet er ludiek een schepje boven op, maar een slechte bedoeling zit er niet bij denk ik.

Als dat het enige is wat je uit alles hebt opgepikt vraag ik me af of je wel echt open staat voor goede raad…
Ineens ook het laatste bericht van Jonas.

Jammer want het is een toffe kerel. Maar de reden waarom het niet zo lukt is meer dan enkel maar nog thuis wonen.
Er is een veel diepgaander probleem, een probleem dat hier en op andere plekken ook al is duidelijk geworden. Zijn ontslag als moderator van de sport was ook op een gelijkaardige manier, na kritiek.
Bij deze dus zijn ontslag als member van BG.

Ik denk dat ik het snap. Ik ben al een paar keer zo’n koppels tegengekomen op Tinder waar de beschrijving sprak over een koppel die op zoek was naar een derde persoon, of een vrouw/man die in de beschrijving vermeldt dat ie in een relatie verkeert maar op Tinder zit om mensen te leren kennen, of om tijd te verdoen. Voor hetzelfde geld gaan dergelijke koppels samen op speeddate om andere mensen te leren kennen uit nieuwsgierigheid of ruilen ze elkaars partner uit nieuwsgierigheid… een soort van cuckold/cuckquean. In dat opzicht begrijp ik de context beter. Dat bestaat allemaal, tegenwoordig kom je alles tegen…en iedereen doet uiteraard wat ie wil, ik heb daar alle respect voor.
Ik snap het ook maar vind Tinder nu wel een platform voor singles. Als je als koppel wilt daten met andere koppels of alleenstaanden (of welke andere combo dan ook) kan je beter een platform als SDC nemen. Dan is het tenminste duidelijk.

Niet te fel focussen op die vinkjes. Een bericht gezien hebben is daarom niet per se hetzelfde als dat bericht gelezen hebben.

Zelf ben ik ook iemand die z'n gsm altijd bij zich heeft liggen en berichten vrijwel meteen ziet binnenkomen. Ik zal die dan meestal ook meteen openen omdat ik er niet tegen kan als er notificaties blijven open staan, maar als dat bericht niet over iets praktisch/dringends gaat dan zal ik dat bericht daarom niet per se meteen beantwoorden als ik op dat moment nog met andere zaken bezig ben. Daardoor kan het ook wel eens gebeuren dat er gewoon vergeten wordt om op zo'n bericht te reageren nadien. Enfin, in mijn geval gaat dat dan doorgaans wel om berichten van kameraden enz aangezien ik al een gezin heb, maar toch hoeft ook in een dating-context er niet meteen iets achter gezocht te worden als de andere partij niet meteen antwoordt.

Terug
Bovenaan