Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zo ongelooflijk onhandig en onpersoonlijk. Vergeet niet dat je ook gewoon je eigen plek wilt hebben die je eventueel een gezamelijke thuis wilt beginnen te maken. Een hotelkamer is echt heel vreemd gewoon.
Een hotelkamer geeft de indruk dat je thuis wat te verbergen hebt, bijvoorbeeld de vrouw waarmee je eigenlijk getrouwd bent.
Imo zelfs een beetje creepy.
Wat heeft hij te verbergen? Is er iemand anders in het spel die dit niet mag weten?
Edit: damn @MisterV ninja
Nou. Lekker. Elke keer op hotel met ontbijt. Dat gaat kosten. Voelt toch een beetje aan als je betaalde seksbuddy uitnodigen voor een nachtje wippen.
Yeah. Fair point. Leuk dat je oordeelt op dit bericht met aannames eigenlijk. De onderliggende denkwijze is ook handig zonder de situatie op zich te kennen. Maar 't is ok. Ik geef immers niet voldoende info om het beeld volledig te schetsen.Je zou ook gewoon dingen kunnen doen.
Maar inderdaad zeggen dat je mama niet wil is de gemakkelijkste weg.
Moeders zijn nu (meestal) eenmaal zo.
Ha, zie, maar dat is dan het verschil tussen iemand die al alleen heeft gewoond en iemand die nog nooit heeft gedaan. Hoezo moeten ze het vragen? Hoezo moet jij vragen wat er moet gebeuren? Er zal toch wel was liggen, strijk liggen, er kan gestofzuigd worden of gedweild, misschien staat er afwas, moeten de vuilniszakken buiten gezet worden. Daar hoef je geen toestemming voor te vragen hoor, iedereen kan dat gewoon doen.Als ze iets willen moeten ze het op zich gewoon vragen. Ik vraag altijd wat er moet gebeuren om iets te doen maar plots beginnen ze met iets zonder dat ik ervan afweet. Als ik het vraag weten ze zelf het antwoord niet.
0 structuur en 0 organisatie.
Het topic over alleenwonen werd aangesneden omdat dit een afknapper kan zijn op de datingmarkt, meer niet. Hier moet nu geen discussie plaatsvinden of dat voor jou wel of niet financieel haalbaar is. Daarvoor zijn er andere subfora en threads.Ik woon momenteel nog thuis omdat ik eerst gewerkt heb. Na x aantal jaar besloten om te stoppen met werken en hogere studies aan te vatten. Dat was enkel mogelijk omdat ik nog thuis woonde.
Ik geef toe dat ik bepaalde excuses maak maar is het nu hèt moment om alleen te gaan wonen? Want ik zou moeten huren, torenhoge kosten betalen,... Da's misschien een excuus maar ik zag het eerder ook al passeren. Financiële haalbaarheid?
M'n zus woont ook nog thuis, 4-tal jaar jonger. Nee, eigenlijk 3,x jaar maar bon. Zij werkt nu 80%, zegt dat ze haar werk graag doet maar een eigen huis kopen zit er door de prijzen niet in. Huren en kosten zou misschien ook crap worden. Ze wordt helaas slechts betaald volgens een bachelor terwijl ze wel een master heeft. Laat ik zeggen dat het iets betreft in de psychische zorgsector.
Soit, haar keuze want ze kan dus wel meer verdienen maar als je 't werk dan niet graag doet is dat een grotere dealbreaker op middellange termijn. Op korte termijn hou je dat misschien vol maar op langere termijn is dat absoluut nefast.
Als er iemand wil sponseren, be my guest.
Eerlijk gezegd, hier was dat vooral omgekeerd dus het is zeker geen puur vrouwenprobleem. Maar het zal wel een probleem zijn dat vooral vrouwen treft. En het is inderdaad een energievreter.Mss niet 100% hetzelfde hier maar het doet me denken aan deze comic van "You should have asked"
https://english.emmaclit.com/2017/05/20/you-shouldve-asked/comment-page-1/
Hier over de mental load op vrouwen in relaties.
Komt er op neer dat zaken organiseren, plannen en opvolgen ook mentale energie vraagt, zeker in combinatie met zelf zaken uitvoeren.
Was destijds wel verhelderend voor mij want ik maakte mij daaraan soms wel schuldig, of het nu in een relatie was of wonend thuis tov mijn ouders.
Natuurlijk moet de andere persoon ook toelaten dat je meehelpt en aanvaarden dat het niet altijd exact op hun manier zal zijn (moeilijk voor perfectionisten)
Heb je een tekstje opgesteld? Want geen tekst= geen swipes bij mij en nog bij veel anderen...eerste keer op tinder, nieuwe fotos gemaakt enz maar ik krijg 0 reacties. Dit weekend een test gedaan en echt op iedereeen rechts geswiped ma nog altijd niks.
Ik heb echt geen zin om te betalen als dat de oorzaak is maar vind het heel straf dat ik 0 likes krijg
Je vergeet de foto met de ex zelf nog bij online plaatsen.Toch geen foto's met een versgevangen karper in uw handen, slang rond uw nek, bloot bovenlijf met tattoo met de naam van uw ex prominent in beeld, kratje Carapils op de achtergrond? Want dat valt een beetje in dezelfde categorie als vrouwen met paarden op de foto.
Foto van bloot bovenlijf in de spiegel, redbull in de hand, met op de achtergrond de ex die op de wc zit, eventueel ergens nog een peuter met enkel pamper aan?Je vergeet de foto met de ex zelf nog bij online plaatsen.
Of jezelf fotograferen in de spiegel waarbij de achtergrond veel weg heeft van een varkensstal (al dan niet met carapilstoren)
Die ben ik nog niet tegen gekomen.Foto van bloot bovenlijf in de spiegel, redbull in de hand, met op de achtergrond de ex die op de wc zit, eventueel ergens nog een peuter met enkel pamper aan?

Ik ken anders genoeg bachelor-diploma's die er in slagen van alleen te gaan wonen. Soit, in jou geval had ik al 's bekeken of je er geen flexijob kan bijnemen om je studies en leven te bekostigen. Ook zou ik al's gekeken hebben of jij en je zus geen roomies kunnen worden en samen iets huren. Als is het maar om je moeder te ontlasten van de zorg voor volwassen kinderen.Ik woon momenteel nog thuis omdat ik eerst gewerkt heb. Na x aantal jaar besloten om te stoppen met werken en hogere studies aan te vatten. Dat was enkel mogelijk omdat ik nog thuis woonde.
Ik geef toe dat ik bepaalde excuses maak maar is het nu hèt moment om alleen te gaan wonen? Want ik zou moeten huren, torenhoge kosten betalen,... Da's misschien een excuus maar ik zag het eerder ook al passeren. Financiële haalbaarheid?
M'n zus woont ook nog thuis, 4-tal jaar jonger. Nee, eigenlijk 3,x jaar maar bon. Zij werkt nu 80%, zegt dat ze haar werk graag doet maar een eigen huis kopen zit er door de prijzen niet in. Huren en kosten zou misschien ook crap worden. Ze wordt helaas slechts betaald volgens een bachelor terwijl ze wel een master heeft. Laat ik zeggen dat het iets betreft in de psychische zorgsector.
Soit, haar keuze want ze kan dus wel meer verdienen maar als je 't werk dan niet graag doet is dat een grotere dealbreaker op middellange termijn. Op korte termijn hou je dat misschien vol maar op langere termijn is dat absoluut nefast.
Als er iemand wil sponseren, be my guest.
Kan zijn dat dit advies niet op jou toepasbaar is, maar ik post het maar als algemeen advies, aangezien het hier toch een dating topic is:eerste keer op tinder, nieuwe fotos gemaakt enz maar ik krijg 0 reacties. Dit weekend een test gedaan en echt op iedereeen rechts geswiped ma nog altijd niks.
Ik heb echt geen zin om te betalen als dat de oorzaak is maar vind het heel straf dat ik 0 likes krijg
Leek me ook vaak een issue waar wel meer mensen mee kampen. Foto's van mezelf maken zegt me niets, dus dat was echt een hele zoektocht om wat aanvaardbare foto's te vinden van bv. activiteiten, of gewoon een groepsfoto waar ik mezelf dan kon uitknippen.De BG-fotografen kunnen wel mooie foto's van jullie singles maken aan €500/foto.
Het klinkt wel oppervlakkig, maar toen ik nog op Tinder zat eeuwen geleden waren brakke of slechte foto's een mogelijke dealbreaker.

Aangezien ik ook een uitsluitend Nederlandstalig profiel heb en de helft van mijn "likes" komen van mannen die uitsluitend Frans spreken: niet zo logisch.Logisch misschien aangezien ik eigenlijk een Nederlandstalige profieltekst heb...![]()

Ik voel het al aankomen, zal hier ook een probleem worden met mijn 1 km van de taalgrens. Misschien Tinder enkel opzetten op mijn werk, dat is al een stuk verder.Aangezien ik ook een uitsluitend Nederlandstalig profiel heb en de helft van mijn "likes" komen van mannen die uitsluitend Frans spreken: niet zo logisch.![]()