Dat vind ik eindelijk eens een goede reactie van jou.
Initiatief genomen om het aan te kaarten en te zeggen dat het zo niet verder kan.
Ik zou er eerlijk gezegd de stekker uit trekken man. Good luck!
Inderdaad!
@Spiderman Geen spelletjes en hints met al dan niet sturen, vage voorstellen etc, gewoon eerlijk gezegd wat er op uw lever ligt en hoe jij de zaken ziet en aanvoelt, echt goed

Dat gezegd zijnde, ik zie het uit alles wat je zegt het ook niet goedkomen.
Een langeafstandsrelatie is heel moeilijk, zeker als het meeste van de communicatie via tekst gebeurt. Alle intonatie en lichaamstaal die je mist, de rol van het fysieke aspect van een beginnende relatie ook niet te vergeten, het is iets helemaal anders dan als je elkaar op wekelijkse basis kan zien. Het kan zeker werken en soms is het zelf 'leuk' om zo uit te kijken naar de volgende keer dat je elkaar ziet, maar dat werkt zeker niet voor iedereen.
Ik wil nu niet in clichés treden maar ik ken een koppel waarvan zij Belgische is en hij Nederlander en zij moest toch ook echt gewend worden aan zijn 'bottere' taalgebruik. En die zagen elkaar regelmatig, maar dat kan ook iets zijn dat nog uitvergroot wordt door het communiceren via tekst (aka jij interpreteert haar iets koeler dan zij in werkelijkheid is of het bedoelt). Langs de andere kant, zoals je zegt, ze lijkt ook niet te proberen om een middenweg te zoeken om het voor beide te laten werken.
Alle relaties zijn anders maar in mijn ervaring is het begin van de relatie echt leuk en spannend en je leert elkaar zo graag kennen en je doet beiden moeite om dat te kunnen. M'n vriend en ik zijn allebei
echt geen (video)bellers maar konden de eerste paar weken niet afspreken en zo zijn we dat toch beginnen doen. Die gesprekken duurden telkens tot een gat in de nacht omdat het gewoon zo plezant was, ondanks dat er moest gewerkt of vroeg opgestaan worden de volgende dag. Bij jullie lijkt het echt alsof jij moet trekken en sleuren om toch een beetje het gevoel te hebben dat het ergens naartoe gaat. Nogmaals, iedereen en elke relatie is anders, maar dat lijkt mij toch zo jammer. Ik voel de interesse van jouw kant en dan is het pijnlijk dat dat niet beantwoord wordt (of lijkt te worden.)
Edit: Jouw laatste bericht vind ik echt goed. (Alleen die fijne dag lijkt mij echt droog maar dat zal misschien aan mij liggen

)