Herman De Croo
Well-known member
Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SmsWat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Niet afspreken, dan hoor ik het liever aan de telefoon of krijg ik liever een berichtje genre: "ik vond het heel fijn je te leren kennen, maar ik vrees dat er van mijn kant uit, te weinig gevoelens zijn/te veel twijfels zijn dat we een goeie match kunnen zijn.Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Ikzelf heb vorig jaar na 3 dates met iemand het laten weten via een berichtje, afspreken zou ik zeker niet goed.Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Email? Sms is té kort, bellen té awkward en afspreken teveel kans op een pint over uw façade. Al hoor je dan wel weer vaak - veel van vrouwen - de klacht ‘kon die dat niet in mijn gezicht zeggen’ dus makkelijke keuze is het niet.Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Zolang je de mail niet start met 'geachte' en afsluit met 'met vriendelijke groeten'..Een mail vind ik nogal formeel.
Betreft: Ik zie het toch niet zo zitten.Zolang je de mail niet start met 'geachte' en afsluit met 'met vriendelijke groeten'..
Mail lijkt me perfect als je daar ook een langere tekst intypt. Mocht het eerder aan de kortere kant zijn zou ik kiezen voor whatsapp.
Als je voornaamste communicatie via mail loopt, kan dat wel op mail gebeuren. Soms is Whatsapp of Messenger te vluchtig en schrijf je gewoon lange teksten naar elkaar.Zolang je de mail niet start met 'geachte' en afsluit met 'met vriendelijke groeten'..
Mail lijkt me perfect als je daar ook een langere tekst intypt. Mocht het eerder aan de kortere kant zijn zou ik kiezen voor whatsapp.
Zelfs ik wist datVoor wie het wat explicieter nodig heeft: doe het nooit via e-mail. Niemand datet en communiceert via e-mail.
Dan zou ik het per postduif uitmaken.Zelfs niet met een pennevriend(in)??
Ik denk dat je je daarin nog wel eens flink kan vergissen. Een relatie is veel meer dan een strak lijf. En als je puur naar de leeftijd kijkt, is dat het enige wat een hypothetische 20-jarige 'voor' heeft op een hypothetische 40-jarige (tenzij die 35-jarige nog keihard wil feesten of zo, of zot is van dramatische ruzies met iemand die nog wat op zoek is naar zichzelf?). Daar bouwt ge toch geen leven mee op, enkel afgaan op "amai die heeft nog een strak vruchtbaar jong lijf!"Ik had mss moeten schrijven "oude" ipv "oudere". 28 os nog niet oud voor een vrouw.
Op 100 mannen v pakweg 35 jaar, hoeveel zouden er kiezen voor een twintiger en hoeveel voor een veertiger voor een relatie ?
We weten allemaal dat het overgrote deel voor de jongere dame zouden kiezen.
En ja, uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik zou het eigenlijk wel OK vinden om het communicatiemiddel te gebruiken waarmee je nu 't meest communiceert?Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Dan ruilen we die gewoon om voor een jong exemplaar! Want dat is hoe de natuur het wilt en hoe wij mannen gemaakt zijn!Allez, die wordt ook gewoon 40 hé.
In professionele termen noemen ze dat een DiCaprioke doen.Dan ruilen we die gewoon om voor een jong exemplaar! Want dat is hoe de natuur het wilt en hoe wij mannen gemaakt zijn!