Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Niet afspreken, dan hoor ik het liever aan de telefoon of krijg ik liever een berichtje genre: "ik vond het heel fijn je te leren kennen, maar ik vrees dat er van mijn kant uit, te weinig gevoelens zijn/te veel twijfels zijn dat we een goeie match kunnen zijn.
Niettemin wens ik je verder nog veel succes!"

Wat vinden jullie de meest propere manier om na een aantal dates (>3) het daarbij te houden
via sms
bellen
nog eens kort afspreken

Ik zou keer bellen. SMS vind ik nogal onpersoonlijk als je echt al meerdere dates hebt gehad.
Afspreken lijkt me geen goed plan. Als ze zelf nog wel een vervolg ziet, gaat ze misschien andere plannen verplaatsen en als dan blijkt dat dat is voor die boodschap, zou dat wel eens in een verkeerd keelgat kunnen schieten en vooral voor haar als een tijdverspilling aanvoelen.

via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Email? Sms is té kort, bellen té awkward en afspreken teveel kans op een pint over uw façade. Al hoor je dan wel weer vaak - veel van vrouwen - de klacht ‘kon die dat niet in mijn gezicht zeggen’ dus makkelijke keuze is het niet.

Nog eens kort afspreken is niet evident, al is dat wél echt face to face. Laatste keer dat ik een blauwtje liep was via whatsapp en ik vond dat zeker wel oké, temeer omdat ik het zag aankomen (en het ook niet zag werken tussen ons) en daar wel vrede mee had. Een mail vind ik nogal formeel. Ideaal is dat je dat alletwee een beetje aanvoelt, maar dat is niet altijd het geval.

Zolang je de mail niet start met 'geachte' en afsluit met 'met vriendelijke groeten'.. :biglaugh:

Mail lijkt me perfect als je daar ook een langere tekst intypt. Mocht het eerder aan de kortere kant zijn zou ik kiezen voor whatsapp.
Als je voornaamste communicatie via mail loopt, kan dat wel op mail gebeuren. Soms is Whatsapp of Messenger te vluchtig en schrijf je gewoon lange teksten naar elkaar.

Geachte <insert naam date>,

Gelet op de eerdere dates op data x, y en z;
Gelet op het ontbreken van gevoelens mijnentwege;
Gelet op het gebrek aan indicatoren die aantonen dat hier op korte termijn verandering in kan worden verwacht.

Laat ik u via dit aangetekend schrijven weten dat ik hedentendage <insert datum van vandaag> met onmiddellijke ingang deze relatie beëindig. Ik bedank u voor de aangename samenwerking en wens u veel succes in uw verdere leven.

Inmiddels betekenen wij,
Met de meeste hoogachting,
<insert naam>
<insert handtekening>

bijlage: Rekening drankjes date z.

Laatst bewerkt:
Ik had mss moeten schrijven "oude" ipv "oudere". 28 os nog niet oud voor een vrouw.
Op 100 mannen v pakweg 35 jaar, hoeveel zouden er kiezen voor een twintiger en hoeveel voor een veertiger voor een relatie ?
We weten allemaal dat het overgrote deel voor de jongere dame zouden kiezen.
En ja, uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik denk dat je je daarin nog wel eens flink kan vergissen. Een relatie is veel meer dan een strak lijf. En als je puur naar de leeftijd kijkt, is dat het enige wat een hypothetische 20-jarige 'voor' heeft op een hypothetische 40-jarige (tenzij die 35-jarige nog keihard wil feesten of zo, of zot is van dramatische ruzies met iemand die nog wat op zoek is naar zichzelf?). Daar bouwt ge toch geen leven mee op, enkel afgaan op "amai die heeft nog een strak vruchtbaar jong lijf!"

Allez, die wordt ook gewoon 40 hé.

via sms
bellen
nog eens kort afspreken
Ik zou het eigenlijk wel OK vinden om het communicatiemiddel te gebruiken waarmee je nu 't meest communiceert?

funny-best-worst-tweets-631f02a82165c__700.jpg

Terug
Bovenaan