Het grote BeyondGaming Dating topic

Toen ik doorsnee 32-jarige was ging mijn oudste zoon naar 't derde kleuter 😬
Nja, het is niet omdat je kinderen hebt van dezelfde leeftijd, dat je hetzelfde in het leven staat naar levenservaring en tegenslagen toe, relativeren, ambitie,...
En natuurlijk kan dat op eender welke leeftijd een goedgevulde of zo-goed-lege rugzak zijn. Maar de kans is natuurlijk wel groter dat dat bij een leeftijdsgenoot gelijkaardig zal zijn.

Van beide keren dat ik in een relatie was met een man die kleiner was dan mij, had de man er meer problemen mee dan ikzelf. En bij de mannen die wel groter waren zorgde het karakter er vooral voor of ik mij beschermd en veiliger voelde.

Ook nooit veel interesse gehad in jongere mannen eigenlijk. Mn ex was 1 jaar jonger en dat was al genoeg voor mij, voor de rest altijd meestal 3-6 ish jaar ouder. Toen ik nog op Tinder zat was het ook ingesteld, mijn leeftijd tot een 7-tal jaar ouder. Daar zit ik ondertussen los over en gelukkiger dan ooit dusja, voorkeuren zijn uiteindelijk ook maar voorkeuren.

Laatst bewerkt:
Nja, het is niet omdat je kinderen hebt van dezelfde leeftijd, dat je hetzelfde in het leven staat naar levenservaring en tegenslagen toe, relativeren, ambitie,...
En natuurlijk kan dat op eender welke leeftijd een goedgevulde of zo-goed-lege rugzak zijn. Maar de kans is natuurlijk wel groter dat dat bij een leeftijdsgenoot gelijkaardig zal zijn.
De leeftijd van de kinderen zegt idd niet veel over de maturiteit van de ouders. Wel vaak over de levensfase waarin ze zitten. Maar je moet natuurlijk ergens op filteren en 't is niet dat de gemiddelde datingapp een slider hebt waarmee je "emotionele maturiteit" kan filteren. Stel u voor dat ze dat hadden, heel BG was al van't straat.

Dat van mannen die groter zijn is nog zoiets, ik kan het snappen he dat je bepaalde uiterlijke kenmerken aantrekkelijk vindt, maar ik snap (persoonlijk) niet waarom sommige/veel (?) vrouwen het dan belangrijk vinden dat hun partner groter is.

Ja soms snap ik dat ook niet goed.

Ik heb wel al eens eentje gedate die groter was dan mij.

Ik ben 1m94 dus ik moet echt al naar een basketbalploeg gaan om grotere vrouwen te vinden. Als ik een vrouw tegenkom die groter is, voelt dat wel intimiderend aan ... net als met grotere mannen trouwens. Ik ben dat simpelweg niet gewoon.

*geeuw*
Leg eens uit waarom vrouwen ook vandaag nog een grotere man willen, hoewel dit in onze maatschappij nergens meer voor nodig is ?
Of waarom alle mannen vallen op jongere, vruchtbare vrouwen en omzeggens niemand op oudere vrouwen.
Goh.
Ik heb al vaak een crush gehad op oudere vrouwen, ik heb zelfs kort een relatie gehad toen ik 22 was met iemand van 28.

Oké, ik zal dat wel laten vallen. Ik heb gekozen voor een jonge vrouw, aangezien zij zich misschien zou kunnen plaatsen in het hoofd van m’n date om me beter te begeleiden. Hopelijk klikt het.
lol

Ik ben 1m94 dus ik moet echt al naar een basketbalploeg gaan om grotere vrouwen te vinden. Als ik een vrouw tegenkom die groter is, voelt dat wel intimiderend aan ... net als met grotere mannen trouwens. Ik ben dat simpelweg niet gewoon.
Ik ken het. Ben ook rond de 1m94. Is inderdaad vreemd om iemand tegen te komen die groter is.

Ik hoop dat het een goeie is 😅 Ik had gewoon een mailtje naar een groepspraktrijk gestuurd en die kozen dan de beste persoon uit voor mijn issues.

Was dat vooral niet uitgevonden voor mannen :unsure:
Nenee, we gaan hier niet beginnen met man-vrouw verschillen hé. Ik eis mijn mid 20-er toyboy wel op.

Gaat dit over je psycholoog? Ik denk niet dat je psycholoog dient om in het hoofd van je date te kruipen om je zo inzichten mee te geven waarmee je haar kunt veroveren.

De psycholoog is er om aan jezelf te werken!
^ inderdaad. COMPLEET verkeerde insteek.

De therapeut dient om aan je eigen problemen te werken. De jaloersheid en drang om te controleren.
Je moet een klik hebben met de persoon, ongeacht of dat een jong blondje of een oudere grijsaard is. De correcte therapeut gaat je sowieso beetje bij beetje kunnen helpen.
Dude dat is echt niet de manier waarop je jouw psycholoog selecteert ...
Ah oké, nog nooit eerder beroep op gedaan, dus vandaar… maar ik ging er natuurlijk ook van uit dat ik aan mezelf zou moeten werken.

Ik vind dat niet zo'n probleem. Je kiest voor een stuk toch op goed geluk. Nee, het is geen noodzaak dat het een jonge vrouw is, maar als het in zijn hoofd al makkelijker is om van haar dingen te aanvaarden, ook al zijn de redenen daarvoor misschien twijfelachtig, dan is het al een stapje voor op een andere psycholoog. En als ze een goeie is, zal ze hem wel op de juiste manier helpen ongeacht zijn reden om voor haar te kiezen.
Inderdaad, ik dacht dat ze geloofwaardiger over zou kunnen komen of qua feeling beter zou zitten. Ik kan me ook vergissen, we zien wel. 🤷
Ik hoop dat het een goeie is 😅 Ik had gewoon een mailtje naar een groepspraktrijk gestuurd en die kozen dan de beste persoon uit voor mijn issues.
Ik zou dat vermijden, want misschien verwijzen ze wel naar iemand die toevallig in zijn/haar planning beschikbaarheid heeft staan. Misschien ook niet. Om dat te vermijden heb ik rechtstreeks iemand zelf gecontacteerd.

Nenee, we gaan hier niet beginnen met man-vrouw verschillen hé. Ik eis mijn mid 20-er toyboy wel op.
Ik vrees wel dat ge hem op een ander forum gaat moeten zoeken 😬
Of alle mid twintiger mannen moeten ineens actief worden! Komaan lurkers, laat je gaan.
Ik zou dat vermijden, want misschien verwijzen ze wel naar iemand die toevallig in zijn/haar planning beschikbaarheid heeft staan. Misschien ook niet. Om dat te vermijden heb ik rechtstreeks iemand zelf gecontacteerd.
Euh nee ... want de persoon die bij me paste heeft me opgebeld en gezegd dat ze met een wachtlijst zat. En ik heb dan nog 3-4 maand moeten wachten eer ik bij haar terecht kon ;) Dus ze hebben wel effectief de persoon aanbevolen die toen meest bij mijn problematiek in aanmerking kwam :p

Ik vrees wel dat ge hem op een ander forum gaat moeten zoeken 😬
Of alle mid twintiger mannen moeten ineens actief worden! Komaan lurkers, laat je gaan.
1663178099561.png

Het is niet veel, maar er is nog wel wat ruimte hoor.

Idem hier, precies of ik soms vergeet dat er nog grotere mensen zijn :tongue:

Terug
Bovenaan