De echte vraag is wanneer hij ze eens zal zien. Zo'n stel pixels is toch ook maar niks. En veel geluid komt er zo te horen ook niet uit daar geen van de twee goesting heeft om te bellen.
Ieder moet het zijne doen, maar ik had al ergens anders een lijntje uitgehangen.
Normaal binnen 2 weken, als er nog iets overblijft tegen dan.
Deze wil ik toch inkaderen onder "totaal gebrek aan zelfkennis" hoor. Ik herhaal, ze zei dat jullie konden bellen,
Ja, ze zei in ‘t begin van de dag dat we ‘s avonds konden bellen. Maar eens we avond waren en ze had gedaan met werk, stelt ze voor dat we ook de volgende dag
overdag kunnen bellen en zegt ze dat ze aan het bellen is met een vriendin. Ik zeg oké geen probleem.
en vraagt dan 's avonds wat je aan het doen bent (waarom bel je niet?),
Zij vraagt dit ‘s avonds op het einde van de dag, terwijl we overdag al contact hebben gehad nadat
IK vroeg wanneer ze kan bellen (omdat ze reeds tegen de namiddag mij niet had gebeld of iets had laat weten). Zij stelde overdag voor, remember… maar zij gaat overdag shoppen en is niet direct beschikbaar (wat niet erg is, zij heeft natuurlijk een leven) maar zij laat me niets weten en stelt voor dat we “elkaar op de hoogte houden”. Moet ik dan opnieuw terug contact opnemen en achter haar zitten om te bellen? Ik verwacht dat zij mij dan op de hoogte houdt of mij simpelweg belt.
om dan expliciet te vragen om te bellen (bel dan snul!). Waarna jij in je bed wil kruipen uit principe en zij communicatiegestoord is.
Je kan dit eigenlijk veralgemenen: Als je je interesse uit voor iets of een verwachting hebt van iemand en er meerdere keren naar vraagt, en de persoon tegenover u gaat het meerdere keren negeren of uitstellen, zonder enige excuses, maar gaat dit wel doen wanneer het eigenlijk te laat is of wanneer je er geen motivatie/goesting meer voor hebt. Dat die persoon het na verloop van tijd uiteindelijk doet heeft eigenlijk niet veel waarde meer voor u.
Maar bon, nu valt het eigenlijk telkens in herhaling van wie wat heeft gezegd en wat ik eigenlijk moest doen (direct bellen ipv vragen). Lessons learned. Maar dat zij niet in vuur en vlam staat te springen om tijd door te brengen met mij, is ook een feit. Misschien mede omdat ik haar te veel aandacht heb gegeven. Dat is sinds dit voorval wel gedaan. Ik ben het eens met wat
@Five-seveN heeft gezegd hierboven, en dat is hoe ik het vanaf nu aanpak. Ik steek geen tijd of moeite meer in haar. Als zij moeite doet voor mij zal ik haar wel niet negeren en beantwoorden. Dus de bal ligt bij haar.
Ik ben benieuwd of ze al van haar heeft laten horen in tussentijd !
Na ons laatste contact (toen ik zei dat ik ging slapen dus niet kon bellen), heeft zij me de volgende ochtend (dus gisteren) als eerste een sms gestuurd om goeiemorgen te zeggen. Ik heb geantwoord met goeiemorgen. Daarna hebben we de hele dag niets gestuurd en ‘s avonds na haar werk stuurt ze een bericht “wat doe je”. Ik had haar bericht nog niet gezien en ik zie dat ze na 30 minuten nog eens een sms heeft gestuurd met “wat is er ben je kwaad”. Toen ik het heb gezien heb ik haar geantwoord met “ik was buiten met de auto aan het rijden ik zie nu pas je bericht. Ik ben wel heel moe dus ik ga mijn tanden poetsen en direct gaan slapen.” (Wat ook werkelijk zo was). Daarna stuurt ze een bericht met “waar was je?” “Oké zoals je wilt goeienavond”. Daarop heb ik dan geantwoord: “ik was met een vriend en moest hem daarna ergens afzetten.” “Fijn avond” Binnen enkele minuten stuurt ze een bericht: “is er een probleem?”. Ik was toen gaan slapen en had mijn gsm weggezet dus ik heb haar deze ochtend gestuurd “goeiemorgen, neen waarom?”. Dan stuurt ze mij “oké dan ist goed”. Ik heb haar in de loop van de dag dan nog een sms gestuurd om te vragen hoe het met haar gaat en op het werk, of alles in orde is. Zij heeft geantwoord dat ze het min of meer managet en dat ze wel heel moe is. Daarna vroeg zij me hoe het met mij gaat en ik zei daarop “normaal, zoals je weet”. Daarop heeft ze na een paar uur geantwoord met “goed”. En daar eindigt het ook, dus hier zijn we dan. De tips om haar wat initiatief te laten nemen lijken te werken, maar volgens mij kan deze situatie langs beide richtingen uitgaan. Wat er ook gebeurt, zij zal het in gang moeten trekken. Dus voorlopig mag zij verder moeite doen.
Er is iemand die van mij een verklaring eist omdat ik na +-15 berichten met 2 seksuele toespelingen netjes aangeef dat ik het hierbij ga laten omdat dit niet een kant op gaat die ik prefereer... "Want hoe kan ik anders weten als het verder gaat dat je niet aseksueel bent want seks is wel belangrijk in een relatie hè!"

Ik word soms liever geghost eigenlijk...
Duidelijker kan het niet zijn dat die persoon enkel/vooral seks wilt