Het grote BeyondGaming Dating topic

Ze probeert dan een conversatie met u te hebben en dan geef je telkens een antwoord zodat conversatie eindigd...
Ik weerspiegel hoe zij me de voorbije weken heeft behandeld, ik heb destijds veel moeite gedaan om conversaties te starten. Dus ik geef haar een beetje een koekje van eigen deeg. Maar ik ga dat niet te veel doen, enkel om te zien of zij me verder zal contacteren en interesse heeft. Dus hoe meer zij me iets stuurt of voorstelt om te bellen, hoe meer ik zal teruggeven.

Zo ging het er iig niet aan toe.
Die gaf in het begin zelf aan dat ze er zelf een hekel aan heeft
:unsure:
You dodged a bullet. Zo kan je het best zien. Iemand die hypocriet is en zelfs niet het minste respect heeft om “sorry het zal niet werken, veel succes nog” te zeggen, hoef je ook niet te hebben. Je verdient beter.

Waarom toch steeds zo ingewikkeld. Tijd is kostbaar.
Daten doe je vanaf bepaalde leeftijd toch met het doel om iets definitief te vinden?

Becoming old zeker ?
Als het is om te vogelen heb je normaal niet veel tijd nodig. Afspreken, zien dat het klikt en dan ... euhm ... effectief "klikken". Dat kan op 20 jaar maar ook op 35 jaar of 45 jaar. Ding is: je moet alletwee wel beseffen dat het daarom gaat, anders kan dat nogal awkward worden.

Waarop heb je het specifiek?
En @Avondland:

Ik bedoel: als je begin de twintig bent heb je vaker toch het idee van amai die is “lekker”, ik wil die wel hebben en we zien wel.
Als je ouder wordt is het toch (bij mij), zonder cringe te zijn ofzo of niet daten of deze kan het wel zijn voor iets definitief.
Heb de tjjd niet voor onzekere mensen of revounds en andere vage dingen die alleen energie vreten.

En @Avondland:

Ik bedoel: als je begin de twintig bent heb je vaker toch het idee van amai die is “lekker”, ik wil die wel hebben en we zien wel.
Als je ouder wordt is het toch (bij mij), zonder cringe te zijn ofzo of niet daten of deze kan het wel zijn voor iets definitief.
Heb de tjjd niet voor onzekere mensen of revounds en andere vage dingen die alleen energie vreten.
Ik volg je wel hoor: als je twintig bent ga je niet daten om iemand te vinden om de rest van je leven mee te delen. Of misschien wel, maar dat is niet direct de opzet. Als je dertig bent kijk je vaak wél uit naar zo iemand. Maar niet noodzakelijk. Als je op je 35ste plots terug single wordt en je hebt het even gehad met relaties, kan je wel dates doen met oog op vogelarij.

Maar dat kom je toch enkel te weten door effectief een gesprek te starten en af te tasten waar de ander staat?

Of heb je het op spider en zijn "vriendin" en hun compleet nutteloze manier van communiceren?

Ik weerspiegel hoe zij me de voorbije weken heeft behandeld, ik heb destijds veel moeite gedaan om conversaties te starten. Dus ik geef haar een beetje een koekje van eigen deeg. Maar ik ga dat niet te veel doen, enkel om te zien of zij me verder zal contacteren en interesse heeft. Dus hoe meer zij me iets stuurt of voorstelt om te bellen, hoe meer ik zal teruggeven.
Kijk, ik heb toen ik veel jonger was hetzelfde gereageerd en kan alleen maar zeggen:
Doe zo niet, daar wint niemand bij.

Ze vraagt letterlijk of er iets scheelt en dan zeg je "nee" tegen haar en kom je hier klagen.
Ze kan je gedachten niet lezen he. Zou jij dat graag hebben?

Heb eens een deftig en eerlijk gesprek met mekaar.

Zelfs ik raak hier geïrriteerd door. I mean, ofwel overdrijf je, ofwel draai je alle mogelijkheden van haar kant door de vleesmolen. Je verbrandt alle bruggen, als die er al waren. Eigenlijk zijn het Russische pontons, die houden ook niet lang stand hurrr

Ik vind het een beetje, ehm, waanzinnig? Vooral met de wetenschap dat het een LDR zal zijn door de afstand tussen jullie beiden.

Waarschijnlijk ben ik hypocriet en misschien doe ik 't zelfde mocht ik in zo'n situatie zitten. Ik heb immers een chronisch gebrek aan ervaring maar je hebt de pech dat ik de situatie nu vanaf een afstand kan bekijken aangezien ik geen betrokken partij ben. Thank god for that.

Je wuifde eerder de hypothese ASS (of consoorten) meteen weg maar er zijn wel veel zaken die mijn gedachten die richting uitsturen. Jouw eigen denkpatroon zorgt ervoor dat je een selffulling prophecy teweegbrengt. Je lokt het, mijn inziens, onbewust uit.

Jij denkt voor haar terwijl, je vult dingen in en in 99% zit je ernaast want je kan haar gedachten niet lezen. Mogelijks is dit wederzijds maar ik heb enkel informatie uit een eenzijdig verhaal.

Ik kan geen tips geven vermoed ik. Daarvoor zijn anderen beter gepositioneerd. Maar de communicatie an sich is bagger.

Overanalyseren is m'n ding maar ik weet dat het destructief is. Op alle vlakken. Je bereikt er niks mee buiten verlies omdat je jouw eigen kansen naar de knoppen helpt.

"Ik geef haar een koekje van eigen deeg" aka werp zeker jouw eigen ruiten in.

Ik zie weinig mogelijkheden op succes. Eerst en vooral dit soort drama en dat al voor een relatief lange tijd (want het is communicatie over communicatie, geen communicatie met/over elkaar, wat wel het doel is). Het feit dat het een LDR betreft maakt het er zeker niet handiger op.

Als je aan 't sturen bent met iemand die zéér traag reageert... die wel aangegeven te hebben in één van haar laatste berichtjes daar een goede reden voor te hebben, waarmee je ook al een leuke date hebt gehad waarvan we beiden de avond zelf (ik heb dat toen flapuit dat ik ben er dus uit geflapt) en nadien in berichtjes (die aanzet kwam van haar, ze vroeg wanneer ik nog vrij was) zeiden dat daar een vervolg op moest komen, maar wegens agenda issues is het vastleggen van een datum nog niet gelukt, want mijn weekends deze maand zijn relatief "volzet"*.
Is het dan 'raar' om plots even te bellen?

Ik wil eigenlijk graag die tweede date wat sneller, en daar niet 2 weken tussenlaten... maar wil ook niet pushen door plots te bellen. Maar berichten die pas na een dag beantwoord worden...

* & ik voel me een beetje een klootzak, want één van die weekends is een halve blind date waarmee ik waarschijnlijk iets ga drinken met een collega en haar vriendin die ook vrijgezel is. Vond dat ergens wel een compliment, dus heb daar vooral geen neen op gezegd. Maar daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd probeer ik te mijden. Sturen met meerdere tegelijkertijd doet me al een halve "cheat" voelen... maar schijnbaar lijkt iedereen dat mogelijks te doen. Heb deze zomer ook gemerkt dat superlang met iemand sturen alsnog in een geannuleerde eerste date kan resulteren: want ze was nog verliefd op iemand die ze niet kon krijgen...

Als je aan 't sturen bent met iemand die zéér traag reageert... die wel aangegeven te hebben in één van haar laatste berichtjes daar een goede reden voor te hebben, waarmee je ook al een leuke date hebt gehad waarvan we beiden de avond zelf (ik heb dat toen flapuit dat ik ben er dus uit geflapt) en nadien in berichtjes (die aanzet kwam van haar, ze vroeg wanneer ik nog vrij was) zeiden dat daar een vervolg op moest komen, maar wegens agenda issues is het vastleggen van een datum nog niet gelukt, want mijn weekends deze maand zijn relatief "volzet"*.

Ik wil eigenlijk graag die tweede date wat sneller, en daar niet 2 weken tussenlaten... maar wil ook niet pushen door plots te bellen. Maar berichten die pas na een dag beantwoord worden...

* & ik voel me een beetje een klootzak, want één van die weekends is een halve blind date waarmee ik waarschijnlijk iets ga drinken met een collega en haar vriendin die ook vrijgezel is. Vond dat ergens wel een compliment, dus heb daar vooral geen neen op gezegd. Maar daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd probeer ik te mijden. Sturen met meerdere tegelijkertijd doet me al een halve "cheat" voelen... maar schijnbaar lijkt iedereen dat mogelijks te doen. Heb deze zomer ook gemerkt dat superlang met iemand sturen alsnog in een geannuleerde eerste date kan resulteren: want ze was nog verliefd op iemand die ze niet kon krijgen...
Ik heb soms al moeite om één "intensief" contact te onderhouden maar toch praten mensen over "op meerdere paarden" te wedden.
Gewoon al 't concept vind ik ook niet aangenaam. Dan lijkt het alsof je meedoet aan de wegwerpmaatschappij.
Soit, ik heb al vaker aangegeven geen ervaring te hebben dus 't zijn louter gedachten/hypothese in m'n hoofd en een gevoel dat ik eraan koppel.

Komende week heb ik 2 of misschien meer sollicitaties (afhankelijk van wat er nog extra uit de bus komt). Dan begin ik te denken. Kies ik voor de dichtste maar paar euro minder per uur of toch voor de eurootjes extra? Zo'n vragen.
Diegene die me meer opbrengt is de eerste afspraak, diegene die me minder opbrengt de tweede. Die liggen allebei vast. Moet ik dan die tweede laten vallen als die eerste me bevalt of toch afwachten of? Ugh, gewoon vermoeiend want uiteindelijk steken anderen hier ook tijd in.
Wat als ik bij beiden kan beginnen? Keuzestress omdat ik alles tig keer afweeg.

Daten met verschillende personen tegelijk vind ik enigszins unfair en een garantie op gekwetste personen. Straks moet ik een boekhouder inhuren om alles bij te houden.

Ik zou niet bellen en zo dingen proberen forceren.
Je zegt zelf dat ze een goede reden heeft om wat trager te antwoorden.

Waarom wil je de volgende date sneller?
Schrik voor kapers op de kust?

Als ze jou leuk vond dat kan die extra week geen kwaad zou ik zeggen.

Ik zou niet bellen en zo dingen proberen forceren.
Je zegt zelf dat ze een goede reden heeft om wat trager te antwoorden.

Waarom wil je de volgende date sneller?
Schrik voor kapers op de kust?

Als ze jou leuk vond dat kan die extra week geen kwaad zou ik zeggen.
Slechte GPS van die kapers dan. Je moet vissen op zee, toch?

Ik weet ook nog niet of ik eigenlijk 100% klaar ben om terug écht serieus te daten. Vandaag voor het eerst nog eens écht spontaan geflirt met het meisje/de vrouw voor mij in de obstacle run, ze kon er wel mee lachen, maar na de finish er niet meer mee kunnen babbelen (want m'n kameraad/vervoer was al richting exit vertrokken). Op 't werk een maand terug ook een blauwtje gelopen: maar die werkt gelukkig niet voor mijn werkgever, gewoon in hetzelfde gebouw, en die bleek helaas geen vrijgezel te zijn, dus ook een maat voor niets.

Maar tegelijkertijd moest ik zaterdag bij de volle maan terugdenken aan de eerste date met m'n ex die ook bij een prachtige volle maan was, duidelijk nog niet vergeten dus, maar ik vergeet sommige zaken ook niet snel, bizar geheugen.

En wat meerdere dates met verschillende vrouwen betreft: zie me echt niet met meerdere vrouwen het bed in duiken in een maand ofzo, moet echt geen vriendin hebben louter voor de seks, dus ben op dat vlak wel een oké kerel denk ik, maar nieuwe mensen leren kennen lijkt me ook niet verkeerd hoop ik dan ergens, zolang je geen erelatie start. Ding is wel, moet je dat dan ook eerlijk zeggen tijdens een eerste date? Want tot dusver heb ik dat nooit gedaan?

En ja, ergens wel schrik voor kapers op de kust want die kan beter krijgen als ik, maar ik maak ook wel een kans denk ik dan. 😅

En wat meerdere dates met verschillende vrouwen betreft: zie me echt niet met meerdere vrouwen het bed in duiken in een maand ofzo, moet echt geen vriendin hebben louter voor de seks, dus ben op dat vlak wel een oké kerel denk ik, maar nieuwe mensen leren kennen lijkt me ook niet verkeerd hoop ik dan ergens, zolang je geen erelatie start. Ding is wel, moet je dat dan ook eerlijk zeggen tijdens een eerste date? Want tot dusver heb ik dat nooit gedaan?
Dit is persoonlijk maar ik zou er bij een eerste date gewoon van uit gaan dat de ander nog meerdere contacten heeft lopen.
Zelf zou ik er niet over beginnen maar wel eerlijk zijn als het ter sprake komt.

Zoals je zegt is er niets mis mee om nieuwe mensen te leren kennen.
Vanaf dat het met iemand serieuzer wordt kan je "exclusief" gaan daten.

Ik weet ook nog niet of ik eigenlijk 100% klaar ben om terug écht serieus te daten. Vandaag voor het eerst nog eens écht spontaan geflirt met het meisje/de vrouw voor mij in de obstacle run, ze kon er wel mee lachen, maar na de finish er niet meer mee kunnen babbelen (want m'n kameraad/vervoer was al richting exit vertrokken). Op 't werk een maand terug ook een blauwtje gelopen: maar die werkt gelukkig niet voor mijn werkgever, gewoon in hetzelfde gebouw, en die bleek helaas geen vrijgezel te zijn, dus ook een maat voor niets.

Maar tegelijkertijd moest ik zaterdag bij de volle maan terugdenken aan de eerste date met m'n ex die ook bij een prachtige volle maan was, duidelijk nog niet vergeten dus, maar ik vergeet sommige zaken ook niet snel, bizar geheugen.

En ja, ergens wel schrik voor kapers op de kust want die kan beter krijgen als ik, maar ik maak ook wel een kans denk ik dan. 😅

Je moet alleszins de kansen benutten die je krijgt. Al was het maar een spontane flirt met iemand.
Blauwtje? Nja, in theorie dan denk ik want in praktijk had je nood aan de informatie om er conclusies aan te koppelen. Het zou jammer zijn mocht je die kans niet benut hebben denk ik dan maar.

Bijzondere momenten staan in jouw geheugen gegrift. Net dat maakt herinneringen leuk, zolang ze niet afkomstig zijn van een trauma dan... Gelukkig ben je het niet vergeten want dan moet het wel intens/mooi geweest zijn. Dat heb je toch gehad!

Zorg er wel gewoon voor dat het geen selffulfilling prophecy wordt, gedachten kunnen smerige truukjes uithalen.

Niets raar aan polsen of bellen eens kan, toch?
"Hey, toevallig deze week eens tijd om te bellen? Of ben je eerder iemand die enkel belt als het echt moet?" Sturen kost minder tijd en moeite dan erover piekeren. 😉

Niets raar aan polsen of bellen eens kan, toch?
"Hey, toevallig deze week eens tijd om te bellen? Of ben je eerder iemand die enkel belt als het echt moet?" Sturen kost minder tijd en moeite dan erover piekeren.
😉
Dat dacht ik ook
😅

Wil jij graag met een mede Beyond Gaming girl/boy op date?

Jullie avontuur start hier.
Blijkbaar durfde niemand die topic te openen, dus een kleine voorzet voor jullie.
Wat ik me afvraag, rekening houdend met de openingszin van deze thread hierboven…Ik merk dat er toch wel veel single leden zijn die met nutteloze onbekenden op dating apps tijd verdoen. Is het geen idee dat al deze mensen eens met elkaar op date gaan? Stuur eens een PM naar de persoon die jou interesseert: “hey wilt ge deze week op date gaan”. Wie weet komt daar iets mooi van.

Maar gast, zo bent ge toch kweetni hoe toxisch bezig?

Ik snap dat ge u wat aan het lijntje gehouden voelt maar zo onderhands wraak nemen schept ook niet bepaald een goede basis voor een eventuele relatie. Ik heb dat in mijn tienerjaren ook wel eens gedaan maar op uw leeftijd hoort ge daar eigenlijk boven te staan vind ik.

Ge kunt uw conclusies trekken over haar maar als ge zelf wel correct en eerlijk blijft communiceren hebt ge uzelf niks te verwijten. Dan is het zij die iets goeds is misgelopen. Nu is het eerder een toxische situatie waar ik haar ook zou aanraden om van weg te lopen.

Niks van aantrekken. Toen ik pas begon met mijn vrouw zat er ook nen andere gast achter haar gat en ik wist dat. Ik heb mij daar vooral niet in gemoeid en haar zelf die keuze laten maken. Natuurlijk zou het jammer geweest zijn als ze hem gekozen zou hebben en niet mij maar dan was dat zo he. Ik zou niet bij iemand willen zijn die mij als tweede keuze ziet.

Kijk, ik heb toen ik veel jonger was hetzelfde gereageerd en kan alleen maar zeggen:
Doe zo niet, daar wint niemand bij.

Ze vraagt letterlijk of er iets scheelt en dan zeg je "nee" tegen haar en kom je hier klagen.
Ze kan je gedachten niet lezen he. Zou jij dat graag hebben?

Heb eens een deftig en eerlijk gesprek met mekaar.
"Ik geef haar een koekje van eigen deeg" aka werp zeker jouw eigen ruiten in.
Maar gast, zo bent ge toch kweetni hoe toxisch bezig?

Ik snap dat ge u wat aan het lijntje gehouden voelt maar zo onderhands wraak nemen schept ook niet bepaald een goede basis voor een eventuele relatie. Ik heb dat in mijn tienerjaren ook wel eens gedaan maar op uw leeftijd hoort ge daar eigenlijk boven te staan vind ik.

Ge kunt uw conclusies trekken over haar maar als ge zelf wel correct en eerlijk blijft communiceren hebt ge uzelf niks te verwijten. Dan is het zij die iets goeds is misgelopen. Nu is het eerder een toxische situatie waar ik haar ook zou aanraden om van weg te lopen.
Jullie hebben ook wel gelijk, ik ga zien of ik het er binnenkort over kan hebben met haar zodat we van al deze miscommunicatie kunnen afgeraken. Bedankt voor de tips.

Terug
Bovenaan