Ik weet ook nog niet of ik eigenlijk 100% klaar ben om terug écht serieus te daten. Vandaag voor het eerst nog eens écht spontaan geflirt met het meisje/de vrouw voor mij in de obstacle run, ze kon er wel mee lachen, maar na de finish er niet meer mee kunnen babbelen (want m'n kameraad/vervoer was al richting exit vertrokken). Op 't werk een maand terug ook een blauwtje gelopen: maar die werkt gelukkig niet voor mijn werkgever, gewoon in hetzelfde gebouw, en die bleek helaas geen vrijgezel te zijn, dus ook een maat voor niets.
Maar tegelijkertijd moest ik zaterdag bij de volle maan terugdenken aan de eerste date met m'n ex die ook bij een prachtige volle maan was, duidelijk nog niet vergeten dus, maar ik vergeet sommige zaken ook niet snel, bizar geheugen.
En wat meerdere dates met verschillende vrouwen betreft: zie me echt niet met meerdere vrouwen het bed in duiken in een maand ofzo, moet echt geen vriendin hebben louter voor de seks, dus ben op dat vlak wel een oké kerel denk ik, maar nieuwe mensen leren kennen lijkt me ook niet verkeerd hoop ik dan ergens, zolang je geen erelatie start. Ding is wel, moet je dat dan ook eerlijk zeggen tijdens een eerste date? Want tot dusver heb ik dat nooit gedaan?
En ja, ergens wel schrik voor kapers op de kust want die kan beter krijgen als ik, maar ik maak ook wel een kans denk ik dan.