Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik vind ghosten ook tout court iets héél erg smerig, tenzij je zoals @Mulan zei plots vunzige berichten te verwerken kreeg.

Serieus een eerste date afsluiten met dat we zeker nog eens iets moeten gaan doen, daarna nog een datum/week voorstellen via bericht en plots bijna radiostilte. Daar kan natuurlijk een zeer goede reden voor zijn: iets ergs tegengekomen in de familie (ziekte/overlijden), problemen om het werk of positiever: de liefde van je leven ergens plots tegengekomen... allemaal zaken waar je als tegenpartij zeker begrip voor moet hebben (in dat laatste geval wens ik het nieuwe koppel meestal héél veel geluk samen), maar een klein woordje uitleg uit beleefdheid kost dan geen moeite denk ik dan.

In juli/augustus ook meegemaakt: met iemand al een tijdje aan het sturen, geeft die aan dat ze nog verliefd is op een andere man die haar niet ziet staan en daarom daten niet zag zitten. Oké, dat eerste kan een beleefdheidsexcuusje zijn, maar dat tweede is dan tenminste een duidelijk teken van leven en einde gesprek (daarna nog wel kort even voortgebabbeld over onbeantwoorde liefde maar niet meer gehengeld achter een date).

"Ghosten" is letterlijk tegen iemand zeggen dat die waardeloos is, zonder het uiteraard te zeggen. 👻
Ghosten en nog tal van andere fenomenen zijn de redenen waarom ik walg van online dating apps, maar tegelijkertijd is er vaak geen andere keuze indien je geen uitgebreid sociaal leven hebt. 😕

Ik vind ghosten ook tout court iets héél erg smerig, tenzij je zoals @Mulan zei plots vunzige berichten te verwerken kreeg.

Serieus een eerste date afsluiten met dat we zeker nog eens iets moeten gaan doen, daarna nog een datum/week voorstellen via bericht en plots bijna radiostilte. Daar kan natuurlijk een zeer goede reden voor zijn: iets ergs tegengekomen in de familie (ziekte/overlijden), problemen om het werk of positiever: de liefde van je leven ergens plots tegengekomen... allemaal zaken waar je als tegenpartij zeker begrip voor moet hebben.
Misschien is het veel simpeler en is haar gsm stuk?

Kan natuurlijk dat ze je bewust ghost, maar momenteel kan ze ook gewoon haar gsm inde wc-pot laten vallen hebben.

Long story short, dus een uur lang gepraat over van alles, en nadien opgehangen. Zo net heb ik een sms gestuurd om te vragen wat ze doet. Ze zei dat ze aan de kust iets gaan eten is met een vriendin en vroeg wat ik doe. Daarop heb ik dan gezegd “ah tof amuseer u goe.” “Ik ben momenteel thuis aan het chillen, en aan het dromen van de kust”. “En natuurlijk over u 🙄

Ik heb er nadien wel spijt van, want hoe cringe en needy klinkt dat niet? Het is nu eenmaal gebeurd, dus ik ga er verder geen betekenis aan geven en overdenken. We zien wel hoe de contact verder loopt. Voorlopig nog geen antwoord.
Het voelt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Haar antwoord: “je zal binnenkort je dromen bereiken” en nadien een sms met “er is wel iets dat me dwarszit”. Ik vraag haar wat er scheelt. Nadien lost ze een hele tirade van verwijten over al wat haar ergert aan mij, hoe ik op sommige zaken reageer, hoe ik haar limiteer, alles wat haar eigenlijk stoort… en dat allemaal in harde taal, totaal onverwacht. Ze zegt “ik ken je nu al voldoende om de toekomst te zien en als we een koppel vormen en je doet zo verder, zal het geen 2 dagen duren eer we uit elkaar zijn omdat ik me door jouw gedrag niet meer aangetrokken voel tot u.” Dan eindigt ze met “Als je je gedrag kan aanpassen, dan kunnen we verder praten. Als het niet gaat lukken dan hoeft het voor mij niet meer.” Nadien hebben we erover gepraat en is ze gaan slapen maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet goed van.

Trop est trop en da's teveel. Ze heeft alles opgekropt en nu is het via een orkaan naar buiten gekomen. Je bent verzopen, weggevlogen en tegen een wegvliegende koe gekwakt en nog eens geëlektriseerd na aankomst op de grond door een ingeslagen bliksem. Ondanks alles heb je 't wel overleefd.

Klopt het als ik vermoed dat ze zaken gezegd heeft die hier reeds aangehaald werden?

Dit lijkt mij een verloren zaak. Jij zal jouw gedrag niet aanpassen, al helemaal niet aan de snelheid die nodig zal zijn. Jullie stellen puzzelstukjes voor uit verschillende puzzels.

Anderzijds: welke zaken heeft ze concreet benoemd? Wat denk jij over die zaken? Hoe zie je die aspecten evolueren?

Het voelt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Haar antwoord: “je zal binnenkort je dromen bereiken” en nadien een sms met “er is wel iets dat me dwarszit”. Ik vraag haar wat er scheelt. Nadien lost ze een hele tirade van verwijten over al wat haar ergert aan mij, hoe ik op sommige zaken reageer, hoe ik haar limiteer, alles wat haar eigenlijk stoort… en dat allemaal in harde taal, totaal onverwacht. Ze zegt “ik ken je nu al voldoende om de toekomst te zien en als we een koppel vormen en je doet zo verder, zal het geen 2 dagen duren eer we uit elkaar zijn omdat ik me door jouw gedrag niet meer aangetrokken voel tot u.” Dan eindigt ze met “Als je je gedrag kan aanpassen, dan kunnen we verder praten. Als het niet gaat lukken dan hoeft het voor mij niet meer.” Nadien hebben we erover gepraat en is ze gaan slapen maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet goed van.
Sterkte! Het doet zeer maar beter zo dan nog nen tijd aanmodderen denk ik. Het kalf was hier al lang verdronken.

De boodschap is denk ik vooral om te werken aan je eigen zelfvertrouwen. Zo haar Instagram zitten checken en dingen proberen te lezen achter een foto met een vriendin die ze op whatsapp post zijn duidelijke tekenen van onzekerheid.

6f90ef22122c7feeec09821c011a5a31--south-park-i-tried.jpg

Trop est trop en da's teveel. Ze heeft alles opgekropt en nu is het via een orkaan naar buiten gekomen. Je bent verzopen, weggevlogen en tegen een wegvliegende koe gekwakt en nog eens geëlektriseerd na aankomst op de grond door een ingeslagen bliksem. Ondanks alles heb je 't wel overleefd.

Klopt het als ik vermoed dat ze zaken gezegd heeft die hier reeds aangehaald werden?

Dit lijkt mij een verloren zaak. Jij zal jouw gedrag niet aanpassen, al helemaal niet aan de snelheid die nodig zal zijn. Jullie stellen puzzelstukjes voor uit verschillende puzzels.

Anderzijds: welke zaken heeft ze concreet benoemd? Wat denk jij over die zaken? Hoe zie je die aspecten evolueren?
En soms kan Screw het ZO mooi verwoorden! 😍

Ik vind ghosten ook tout court iets héél erg smerig, tenzij je zoals @Mulan zei plots vunzige berichten te verwerken kreeg.👻
Mulan heeft zelfs niet geghost maar duidelijk aangegeven dat het stopt omdat ze zijn stijl niet kan appreciëren.
Nadien lost ze een hele tirade van verwijten over al wat haar ergert aan mij, hoe ik op sommige zaken reageer, hoe ik haar limiteer, alles wat haar eigenlijk stoort…
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat ze heeft gezegd en in hoeverre dat overeenkomt met wat hier is gezegd.

Jullie zijn waarschijnlijk allebei binnenvetters, makkelijk is dat niet in een relatie.

Was het niet zo dat zolang een vrouw zich ergert er nog soort van “hoop” is?
Van zodra je “the silence treatment” krijgt, ben je dood?

Dat heeft nog lang geduurd vooraleer dit gebeurde. Ocharme dat meiske.

Zoiets dus?

Seks op date x:

1: slet
2: hete doos
3: normaal
4: een beetje verlegen
5: seut
6 of later: frigide non, friendzone alert ⚠️⚠️⚠️
Klinkt helemaal normaal indien 30+!

Onder de 30 is het natuurlijk:
1: hete doos natuurlijk omdat ik zo geweldig ben!
2 of later: frigide trut die kickt op blauwe ballen! 😡

Goh...
Als je rekening houdt met hoeveel "kandidaten" de gemiddelde vrouw online krijgt, als ze die allemaal een officiële bevestiging moeten geven dat het niets wordt, dan is dat een fulltime job
Ik denk dat er wel een verschil is tussen niet reageren op de eerste "hey" of awkward openingszin en plots totale stilte na een hele conversatie.

Terug
Bovenaan