Ik ben nu al een aantal weken/maanden verder in mijn dateverhaal. Al veel dingen gedaan samen. We gaan vaak naar zee wandelen of naar de film, hij blijft heel vaak slapen bij mij, al een paar keer mee bij zijn vrienden geweest, hij al een paar keer mee geweest bij familie van mij. Klikt eigenlijk enorm goed langs beide kanten. De seks is ook geweldig, iets wat bij mijn vorige twee relaties een groot struikelpunt was.
Maar voor één of andere reden wil hij het (nog) geen relatie noemen, ondanks dat we exclusief elkaar daten en ganse dagen couple stuff doen

Oké, hij is aan het scheiden van zijn man na 22 jaar en is nog wat van de kaart door een andere stukgelopen relatie begin dit jaar, dus ik heb er wel begrip voor. Maar deze week belde zijn nieuwe buurvrouw aan en stelde hij mij voor als een "maat".

Wat ik nogal annoying en semi-kwetsend vond.
Maar langs de ene kant klopt het want we hebben in theorie geen relatie en dat is ook zo besproken. Maar het is dan vreemd dat hij mij bij zijn close vriendenkring wel telkens mee neemt en foto's van mij aan zijn familie toont, maar niet tegen de buurvrouw durft zeggen dat ik zijn vriend ben.
Maar bon, ik ga geen drama maken over de definitie die zijn buurvrouw heeft over mij. Maandag vertrekken we voor een week samen op vakantie. De eerste grote test?