Het grote BeyondGaming Dating topic

Liever lelijk met inhoud dan mooi met een leeg hoofd eerlijk gezegd.

Nu ja, wat is "lelijk" ook.
Er zullen altijd mensen zijn die een knap persoon toch lelijk vinden, of een lelijk persoon toch knap vinden.

Maar door de band genomen, een echt knap persoon wordt dan in het algemeen knap bevonden en een lelijk persoon in het algemeen lelijk.
Daar is op zich niets mis mee. Er zijn alleen maar knappe mensen als er ook lelijke mensen zijn :)

Liever lelijk met inhoud dan mooi met een leeg hoofd eerlijk gezegd.

Nu ja, wat is "lelijk" ook.
Neenee, net zoals je niet mag denken dat vrouwen op iets anders uit zijn dan geld, macht en populariteit, mag je er OOK niet van uit gaan dat ze iets meer te bieden kan hebben dan haar looks alleen! Wadismedanuseg!

Zo contrasterend waren die Jens & Lauren toch niet van uiterlijk? Het is niet dat hij een lelijke vent is met morbide obesitas. Enkel wat "volslank" zoals ze dat noemen, maar dat heeft dan toch 4 jaar gewerkt wat niet onaardig is.

Ik stoor me eerder aan het feit dat De Standaard daarover moest berichten. Laat dat soort "nieuws" dan toch voor Dag Allemaal, Story of TV-Familie.

Nee hoor, het is wat het is.

Dat gezegd zijnde, ik heb geen persoonlijke frustraties. Nooit tekort gekomen en intussen al jaren gelukkig getrouwd enzo. No worries.
Bedankt meneer zwartwit.
Ik was vergeten dat hier nog een groep vertoeft die zich in de jaren ‘50 waant.

Zo contrasterend waren die Jens & Lauren toch niet van uiterlijk? Het is niet dat hij een lelijke vent is met morbide obesitas. Enkel wat "volslank" zoals ze dat noemen, maar dat heeft dan toch 4 jaar gewerkt wat niet onaardig is.

Ik stoor me eerder aan het feit dat De Standaard daarover moest berichten. Laat dat soort "nieuws" dan toch voor Dag Allemaal, Story of TV-Familie.
Denk dat Jens zijn mentale toestand de grootste uitdaging is. Hij is ook niet echt mobiel door zijn toestand, wordt continu gevoerd. In zo’n hectische job lijkt mij dat niet evident. Zelf zou ik het echt niet kunnen, chapeau voor Lauren, feit dat ze dit zolang kon zegt imo veel over haar mooie persoonlijkheid.

Denk dat Jens zijn mentale toestand de grootste uitdaging is. Hij is ook niet echt mobiel door zijn toestand, wordt continu gevoerd. In zo’n hectische job lijkt mij dat niet evident. Zelf zou ik het echt niet kunnen, chapeau voor Lauren, feit dat ze dit zolang kon zegt imo veel over haar mooie persoonlijkheid.
Het zou niet de eerste relatie zijn die strandt na een depressie. Tijdens is het vollenbak zorgende rol opnemen, het is de nasleep die niet evident is.

Ondertussen is hij ook wel wat afgevallen.

Zijn uiterlijk was wrschnlk niet het grootse probleem (al is hij wel kleiner dan haar en wat papperig).
Lauren is intussen 28 en haar biologische klok zal ook wel beginnen tikken
Tik, tok, tik tok...elke dag een beetje meer tot het een obsessie wordt.

Wil ze dan een man als Jens die -met alle respect- zelf de nodige zorg nodig heeft ?
Of kiest ze straks voor de stabiele, sterke man met gezonde genen, een rots in de branding voor haar en haar toekomstige kinderen ?
We kennen allemaal het antwoord.

Hier worden ook heel wat assumpties gemaakt die misschien niet van tel zijn. Niet iedere vrouw voelt even hard een biologische klok tikken en misschien wil ze er ook gewoon geen.

Zijn uiterlijk was wrschnlk niet het grootse probleem (al is hij wel kleiner dan haar en wat papperig).
Lauren is intussen 28 en haar biologische klok zal ook wel beginnen tikken
Tik, tok, tik tok...elke dag een beetje meer tot het een obsessie wordt.

Wil ze dan een man als Jens die -met alle respect- zelf de nodige zorg nodig heeft ?
Of kiest ze straks voor de stabiele, sterke man met gezonde genen, een rots in de branding voor haar en haar toekomstige kinderen ?
We kennen allemaal het antwoord.
Man, man 😂

Ik dacht even dat hij zelf niet capabel was om eten in zijn mond te steken. Hopelijk voor Jens is het gewoon een soort dialect/tussentaal van jou.

Ik dacht even dat hij zelf niet capabel was om eten in zijn mond te steken. Hopelijk voor Jens is het gewoon een soort dialect/tussentaal van jou.
Dus ze zijn nu teruggevallen op één voeding per half uur i.p.v. continu? Ik zou het dan ook aftrappen hoor 🤪

Hij heeft zware epilepsie en mag dus om medische redenen niet zelf met de auto rijden. Hij "moet dus gevoerd worden". 😁
Niet te verwarren met voederen.

Hij heeft zware epilepsie en mag dus om medische redenen niet zelf met de auto rijden. Hij "moet dus gevoerd worden". 😁
Niet te verwarren met voederen.
Voeren wordt courant gebruikt als woord als het gaat om bv.:
- dieren te eten geven
- een kind eten in de mond stoppen

"Iemand voeren" in jullie definitie van mobiliteit is eerder een verbastering van "iemand vervoeren".
Je zal in een in een oud-Nederlands evangelie nog wss wel zinnen terugvinden als "de ezel voerde hem naar Jeruzalem". Maar Algemeen Nederlands zou ik het niet durven noemen. Niet toevallig dat 2 Oost-Vlamingen hierin mekaar vinden zeker?

Terug
Bovenaan