Lmgtfy!Dis...cord?
Wat is me dat? En neen het gaat me niet over een of andere pun...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lmgtfy!Dis...cord?
Wat is me dat? En neen het gaat me niet over een of andere pun...
Ik moest dees googelen, lmaoLmgtfy!
Ik reageer nu puur op deze ene post, niet op jou persoonlijk maar wat een Calimerogehalte!
Ik ga er nu van uit dat je info op je profiel klopt: dat je lijkt op je foto's, de info die erin staat waarheidsgetrouw is waardoor ze niet in eerste instantie al denkt; "wegwezen van deze leugenachtige mooiprater!"
Dan kan het natuurlijk niet zijn dat jouw uitstraling en communicatiestijl mensen doet twijfelen in het daten? Nee, het moeten de vrouwen wel zijn die niet weten wat ze willen... Allemaal!
Als iemand een super serieuze uitstraling heeft IRL en op date 1-2-3 al begint over "hoeveel kinderen wil je, binnen welke termijn, waar wil je dan samenwonen,..." (Opnieuw koffiedik kijken van mijn kant uit of het zo gaat) dan zou mijn gevoel toch zijn: "wil die een partner of een broedkip?".
Daten is polsen of je met 2 samen past. Als zij daarin geen match zien, stop dan met het bij de ander te leggen en leer relativeren. Ik heb duizenden mannen ontmoet in mijn volwassen leven en mss bij 10 ervan gedacht dat er misschien iets meer in zou kunnen zitten. Een levenspartner kiezen is een loterij waarbij je echt geluk moet hebben. Je zou ook de eerlijkheid van de dames kunnen appreciëren ipv "de schuld" bij hen te leggen omdat ze niet weerloos meegaan in jouw beeld.
Ook mannen "die het zwijn afhangen" of minder specifieke verwachtingen hebben om de vrouw van hun leven te ontmoeten, worden afgewezen.
Als je met minder verwachtingen afspreekt met iemand, zal je gewoon minder gekwetst achterblijven als er geen match is.
En natuurlijk is het normaal dat je op een date hoopt de vrouw van je leven te ontmoeten! Maar die kans is gewoon statistisch gezien heel klein. Voor zowel de serieuze, ernstige, stabiele man als voor de flierefluiter die ergens wel een ideale match wil vinden, maar tevreden neemt met veel minder. Die een aangename babbel (of een moment tussen de lakens) ook al als een geslaagde date ziet.

Praat toch maar gewoon met haar. Dat soort dingen (als ze echt BDSM wil) doe je niet als verrassing want er zijn zoveel dingen die fout kunnen gaan.Mag dit hier ook?
Nieuwe date - wilt graag gedomineerd worden. Dat spreekt mij wel aan, maar heb daar niet zoveel ervaring mee en het advies dat ik online tegen kom is grotendeels voor koppels die al lang samen zijn en hoe ze dit moeten aanhalen bij de partner. Iemand tips hoe ik hier aan begin met iemand die ik nog maar net heb leren kennen?
(Ja, natuurlijk kan ik het gesprek ook met haar voeren, maar het leek me mss wel leuk om haar te verassen door eerst zelf m'n huiswerk te maken.)
Stuur je date maar doorMag dit hier ook?
Nieuwe date - wilt graag gedomineerd worden. Dat spreekt mij wel aan, maar heb daar niet zoveel ervaring mee en het advies dat ik online tegen kom is grotendeels voor koppels die al lang samen zijn en hoe ze dit moeten aanhalen bij de partner. Iemand tips hoe ik hier aan begin met iemand die ik nog maar net heb leren kennen?
(Ja, natuurlijk kan ik het gesprek ook met haar voeren, maar het leek me mss wel leuk om haar te verassen door eerst zelf m'n huiswerk te maken.)

army boots? Da's dan domineren door iemand door de modder te laten kruipen, zoals tijdens de (gelukkig) ter ziele gegane legerdienst...Lijkt me ook compleet onzinnig zonder te weten wat haar verwachtingen zijn.
Voor de ene is een klets op de poep en een blinddoek om al gedomineerd worden, voor de ander is er niets aan als er geen tepelklemmen, zweep en army boots aan te pas komen.
Ahnee, ik dacht eerder met combats aan over iemand heen lopen.army boots? Da's dan domineren door iemand door de modder te laten kruipen, zoals tijdens de (gelukkig) ter ziele gegane legerdienst...

Ik heb ooit 's het vreemde verzoek gekregen om enkel Timberlands aan te houden tijdens de daad... Nooit gedacht dat ik daar eigenlijk mee over mijn date hoorde te wandelen...Ahnee, ik dacht eerder met combats aan over iemand heen lopen.![]()

.
.Wanneer je samen bent met iemand of aan het daten bent heb je gewoon meer zelfvertrouwen. En dat straalt uit.Als je iemand zoekt voor een relatie is er een lange periode geen meisje te bespeuren, of lijkt het moeilijk om iemand te vinden waarmee het klikt. Vanaf het moment dat je met een meisje begint te daten is er opeens een storm aan onverwachte aandacht. Of het nu van onbekenden is, of van vriendinnen, oude kennissen van op school waarmee je jaren niet hebt gesproken, meisjes waartegen jij je interesse hebt geuit maar waar je werd genegeerd in het verleden, hun moeders, zusters en voorouders. Typisch. Wat bizar is, is dat deze mensen dit onmogelijk kunnen afstemmen met elkaar, en zij doen dit allemaal zonder zelfs te weten dat ik date met iemand. Dit is de zoveelste keer dat het gebeurt bij mij. Ik weet niet hoe dit mogelijk is, maar volgens mij zit het universum met mij te trollen.

Ik denk vooral dat jij een probleem hebt. Ga je ook een ketting kopen om haar in de keuken vast te hangen? Het is een exclusieve relatie, maar dat wilt toch niet zeggen dat ze niet meer met andere mannen mag praten. Micro-cheating? Neen, dat heet gewoon leven.Ik date nu al een paar weken met iemand. Exclusieve relatie - ook bevestigd door haar. Wij hebben het eens gehad over sociale media. Zij is geen influencer en gebruikt het enkel voor privé. Ik heb laten weten dat als zij onbekende mannen toevoegt en volgt op Instagram, dat ik dit ongepast vindt omdat zij zich openstelt voor aandacht van andere mannen. Dat is volgens mij niet oké en een vorm van micro-cheating. Ik heb haar dus gezegd dat ik het niet oké vind maar ik heb niet expliciet vermeld dat ik het als bedrog aanzie. Ik merk op dat haar aantal volgers van onbekende mannen elke dag verhogen. Nu zit ik ermee in m’n hoofd: ben ik niet duidelijk genoeg geweest? Als ik nu uit de lucht zou vallen door dit onderwerp aan te halen met haar gaat het waarschijnlijk als agressief overkomen. Hoe kan ik dit onderwerp op een subtiele wijze terug aanhalen om haar expliciet te zeggen dat ik het als bedrog beschouw en hier een duidelijke lijn over trekken? Als zij het nadien nog steeds zou doen, zou het voor mij gedaan zijn.