Het grote BeyondGaming Dating topic

Wel, ik heb mijn gedacht gezegd in twee uitgewerkte posts, en buiten een collectie woorden die ongetwijfeld goed klinkt in het dagboek van een tiener zie ik weinig om op te reageren.

Ik ga gewoon opnieuw verwijzen naar Arno hoor. Sorry.

Ik heb enkel de online versie om op af te gaan natuurlijk. Ik blijf dan ook bij:
"Zet je daarover, en communcieer open en duidelijk, in plaats van jezelf weg te zetten als een of andere rare snuiter met allerhande theorieën over hoe je een vogel of een kat bent en een cat lady zoekt."
Waarmee ik niet zeg dat het makkelijk is of instantaan, maar ik vind "zo is hij nu eenmaal" nogal fatalistisch.
Je geeft het probleem aan. Tienerniveau. Iedere weldenkende vrouw skipt dit het gewoon.
Je begrijpt dan toch dat die kloof niet weg te werken lijkt?

Ik schommel altijd tussen 16-jarige en de 45-jarige maar nooit rond m'n werkelijke leeftijd.
Het lijkt geen zin te hebben want onbewust weten ze het al van kilometers ver...

De werkelijkheid lijkt dan meer op een rare snuiter want zo ervaar ik het wel. Geen blik waard.

In tegenstelling tot hoe ik het soms is bij mannen, daar heb ik dan de indruk dat ze soms te vriendelijk zijn. In zekere zin ook weer uitersten zonder dat ik weet waarom.

In praktijk zal dit waarschijnlijk wel genuanceerder zijn maar zo ervaar ik wel. En ik snap die discrepantie niet aangezien ik dezelfde ben 🤷

Je geeft het probleem aan. Tienerniveau. Iedere weldenkende vrouw skipt dit het gewoon.
Je begrijpt dan toch dat die kloof niet weg te werken lijkt?

Ik schommel altijd tussen 16-jarige en de 45-jarige maar nooit rond m'n werkelijke leeftijd.
Het lijkt geen zin te hebben want onbewust weten ze het al van kilometers ver...

De werkelijkheid lijkt dan meer op een rare snuiter want zo ervaar ik het wel. Geen blik waard.

In tegenstelling tot hoe ik het soms is bij mannen, daar heb ik dan de indruk dat ze soms te vriendelijk zijn. In zekere zin ook weer uitersten zonder dat ik weet waarom.

In praktijk zal dit waarschijnlijk wel genuanceerder zijn maar zo ervaar ik wel. En ik snap die discrepantie niet aangezien ik dezelfde ben 🤷
Ik denk dat je te veel nadenkt en lult. Ik zie zelden zoveel woorden met zo weinig inhoud en waar toch nog redelijk wat narcisme doorschemert.

Ik kan je alleen maar zeggen:

- Neem jezelf niet te serieus
- Besef dat je niet alles hoeft te zeggen wat in je opkomt
- Constant grappig proberen te doen is niet vaak een succes
- Jezelf overanalyseren is voor niemand leuk

Probeer eens naar een sociale gelegenheid te gaan met het doel iemand anders te leren kennen ipv zelf leuk en interessant over te komen.

Hij heeft niet de sociale voelsprieten om te merken dat dit voor anderen vreemd of zelfs ronduit creepy over komt.
Dit, dus. Hij probeert zichzelf niet interessant te maken, het is ook geen narcisme en het gaat ook niet over als hij zich erover zet. Het is echt een kwestie van "hij is zo" 😄 't Is een lieve jongen (en in real life steekt hij geen hele monologen af en ja, sociale interactie gaat dan gewoon goed), alleen nogal overanalyserend en breedsprakig, met soms eigen hersenkronkels die niet altijd goed te volgen zijn als je de context of zijn verleden niet kent.

En zeker ook geen kwestie van niet aan zichzelf werken, zie bvb de VVM.

Jij kent hem precies goed Glashelder.

Wat is volgens jou dan de reden waarom het maar niet wil lukken in de liefde?
Hij zit op Discord, net zoals Mulan en ik. Iedereen die daar zit heeft per definitie geen leven en weet veel te veel over elkaar :unsure:

Ik denk niet dat er bij iemand maar één reden is hoor, dat zal altijd een combinatie van factoren zijn, waaronder ook factoren waarop je geen invloed hebt, zoals pech of zo.

Hij zit op Discord, net zoals Mulan en ik. Iedereen die daar zit heeft per definitie geen leven en weet veel te veel over elkaar :unsure:

Ik denk niet dat er bij iemand maar één reden is hoor, dat zal altijd een combinatie van factoren zijn, waaronder ook factoren waarop je geen invloed hebt, zoals pech of zo.
Dis...cord?

Wat is me dat? En neen het gaat me niet over een of andere pun...

Goh da's nu toch ook geen raar iets. De helft van de tijd weet ik wanneer iemand daar gaan slapen is, wat een persoon die dag heeft gedaan, welk familiefeest er was of wat ze aan 't eten zijn 😂
Ik ga er van uit dat je de harde kern daar bedoelt en dat een beetje veel generaliseert. Want als je dat van mij zou weten, zou ik me toch wel ernstig zorgen maken nu. :oink:

Toch niet iedereen en toch niet iedere dag :')
En @xAnyana ondertussen al wat droog, na de meeting met al die knappe mannen gisteren?
(ze slierde ver van hare stoel)
Gelukkig is de vochtigheidsgraad in mijn appartement minder dan op de meeting gisteren. Ook niet gedroomd van de knappe mannen, oef! (Of awww jammer...)

We zijn nu wel meer aan het afwijken naar slowchat praat :tongue:

Ik heb er eventjes gezeten maar nu nog nauwelijks wegens te weinig tijd :biglaugh:

Terug
Bovenaan