Het grote BeyondGaming Dating topic

Nu is mijn vraag voor de kenners en vooral de vrouwen hier:
- Deelt ze die status omdat zij me een signaal wil geven? Wat voor signaal en waarom? Wilt ze stiekem dat ik haar opmerk en moeite doe?
- Deelt ze die status omdat zij onrechtstreeks wil duidelijk maken dat ik haar niets kan schelen en zij blij is met haar leven zoals het is?
- Een andere mogelijkheid?

Volgens mij was dit een boodschap aan Poetin om te stoppen met deze oorlog.

Die V is immers het vrede teken

Ik zag gisteren een oude vriend terug. Hij vertelde me dat hij nu al vijf maanden aan het daten is.
In die vijf maanden is er enkel nog maar... gekust. :crazy:

Hij wist me te vertellen dat het aan hem niet ligt, maar dat zijn date niets wil overhaasten en van het verlegen type is.

Kan goed zijn, maar vijf maand daten en kussen, zonder intiem, dan is ze wel erg onzeker.

Ik zag gisteren een oude vriend terug. Hij vertelde me dat hij nu al vijf maanden aan het daten is.
In die vijf maanden is er enkel nog maar... gekust. :crazy:

Hij wist me te vertellen dat het aan hem niet ligt, maar dat zijn date niets wil overhaasten en van het verlegen type is.

Kan goed zijn, maar vijf maand daten en kussen, zonder intiem, dan is ze wel erg onzeker.
Dan te bedenken dat het vroeger doodnormaal was om te wachten tot aan het huwelijk.

Officiëel dan toch. :unsure:

Nu is mijn vraag voor de kenners en vooral de vrouwen hier:
- Deelt ze die status omdat zij me een signaal wil geven? Wat voor signaal en waarom? Wilt ze stiekem dat ik haar opmerk en moeite doe?
- Deelt ze die status omdat zij onrechtstreeks wil duidelijk maken dat ik haar niets kan schelen en zij blij is met haar leven zoals het is?
- Een andere mogelijkheid?
Dus je date wat met iemand, zij post een statusupdate op WhatsApp waar ze met een vriendin haar op amuseert en die ze post na een drink of feestje, en jij wil weten hoe je deze aan jou gerichte boodschap wil interpreteren?

Ik zou voor optie 3 gaan: zij is niet 24/24 met jou bezig en heeft een leven, waarin ze buiten met jou daten nog veel andere zaken doet.

Inderdaad ik heb ook zo'n vriendin echt te grappig hoe ze steeds voor dezelfde types gaat om erna teleurgesteld te zijn.
De laatste tijd krijg ik altijd maar te horen van dates dat ik "wel serieus" ben en "een huisje boompje beestje type" ben. Dat is code voor "saai". En dat zijn dan niet uitzonderlijk vrouwen die aangeven dat ze graag kindjed willen etc...

Begin stilaan te denken da ge als man beter zoveel mogelijk het varken uithangt. Lijkt het beste te werken.

De laatste tijd krijg ik altijd maar te horen van dates dat ik "wel serieus" ben en "een huisje boompje beestje type" ben. Dat is code voor "saai". En dat zijn dan niet uitzonderlijk vrouwen die aangeven dat ze graag kindjed willen etc...

Begin stilaan te denken da ge als man beter zoveel mogelijk het varken uithangt. Lijkt het beste te werken.
Ik reageer nu puur op deze ene post, niet op jou persoonlijk maar wat een Calimerogehalte!

Ik ga er nu van uit dat je info op je profiel klopt: dat je lijkt op je foto's, de info die erin staat waarheidsgetrouw is waardoor ze niet in eerste instantie al denkt; "wegwezen van deze leugenachtige mooiprater!"

Dan kan het natuurlijk niet zijn dat jouw uitstraling en communicatiestijl mensen doet twijfelen in het daten? Nee, het moeten de vrouwen wel zijn die niet weten wat ze willen... Allemaal! :unsure:

Als iemand een super serieuze uitstraling heeft IRL en op date 1-2-3 al begint over "hoeveel kinderen wil je, binnen welke termijn, waar wil je dan samenwonen,..." (Opnieuw koffiedik kijken van mijn kant uit of het zo gaat) dan zou mijn gevoel toch zijn: "wil die een partner of een broedkip?".
Daten is polsen of je met 2 samen past. Als zij daarin geen match zien, stop dan met het bij de ander te leggen en leer relativeren. Ik heb duizenden mannen ontmoet in mijn volwassen leven en mss bij 10 ervan gedacht dat er misschien iets meer in zou kunnen zitten. Een levenspartner kiezen is een loterij waarbij je echt geluk moet hebben. Je zou ook de eerlijkheid van de dames kunnen appreciëren ipv "de schuld" bij hen te leggen omdat ze niet weerloos meegaan in jouw beeld.

Ook mannen "die het zwijn afhangen" of minder specifieke verwachtingen hebben om de vrouw van hun leven te ontmoeten, worden afgewezen.
Als je met minder verwachtingen afspreekt met iemand, zal je gewoon minder gekwetst achterblijven als er geen match is.
En natuurlijk is het normaal dat je op een date hoopt de vrouw van je leven te ontmoeten! Maar die kans is gewoon statistisch gezien heel klein. Voor zowel de serieuze, ernstige, stabiele man als voor de flierefluiter die ergens wel een ideale match wil vinden, maar tevreden neemt met veel minder. Die een aangename babbel (of een moment tussen de lakens) ook al als een geslaagde date ziet.

Laatst bewerkt:

Ik dacht dat vroeger ook toen ik wel eens een blauwtje liep en een ander ermee ging lopen: Nice guys belanden in de friend zone, klootzakken krijgen het meisje. Maar dat is een uiting van frustratie.

+1 op twee voorgaande posts. Imo wordt er bij zelfvertrouwen vaak gedacht aan bad boy gehalte, terwijl het voor mij meer over zelfvertrouwen gaat. Niet over kinderen en huisjes praten op date 2 hoort daarbij. Het gaat om lichaamstaal, niet om "bad boy" gehalte.

+1 op twee voorgaande posts. Imo wordt er bij zelfvertrouwen vaak gedacht aan bad boy gehalte, terwijl het voor mij meer over zelfvertrouwen gaat. Niet over kinderen en huisjes praten op date 2 hoort daarbij. Het gaat om lichaamstaal, niet om "bad boy" gehalte.

Klopt. Toen ik net met die van ons samen was had ik ook een "we zien wel, geen haast" mentaliteit en dat gaf mijn madam wel een relaxer gevoel. Heeft ze mij nadien nog gezegd.

Daten moet leuk zijn! Enjoy the moment.

Klopt. Toen ik net met die van ons samen was had ik ook een "we zien wel, geen haast" mentaliteit en dat gaf mijn madam wel een relaxer gevoel. Heeft ze mij nadien nog gezegd.

Daten moet leuk zijn! Enjoy the moment.
Dit, maar kon het zo goed nog niet verwoorden op zondagochtend :fingerguns:.

Iedereen heeft dat gevoel waarschijnlijk al eens gehad maar zoals @Avondland zei, dat is eerder frustratie dat realiteit. Het kind moet ook een naam krijgen natuurlijk, soms matcht het niet en kan je niet echt een 100% sluitende reden geven.

Wat niet wegneemt dat er ook wel vrouwen en mannen zijn met een vreemd pakket aan "eisen" natuurlijk.

Ik ben 31 en ik heb nog nog niks "meegemaakt" zeg maar.

Basically door te overdenken en mezelf geen leven te gunnen. Dat heeft schade met zich meegebracht, mogelijks nog meer dan de schooltijd. Het leven is één gigantisch groot experiment met talloze deelexperimenten. Het is de bedoeling dat je deelneemt en niet dat je jezelf (on)bewust uitsluit/langs de kant zet.

Je kan het een beetje vergelijken met een vogel die boven de stad vliegt. Die ziet alles gebeuren maar die neemt er niet actief aan deel.

Of nog een analogie. Katten. Meer bepaald kittens. Die zet je best een periode bij elkaar omdat ze dan evenwichtig kunnen opgroeien.
Klinkt gek maar ik identificeer me soms als een kat (passief natuurlijk) maar er zit best wel wat gelijkenis in.
Ik ben eigenlijk een soort stray cat die ergens zichzelf kan zijn en daardoor kan openbloeien.

Zijn er hier geen single (cat)ladies die een stray cat willen opvangen? 😻

Klinkt ergen dan het is maar de analogie heeft wel gemeenschappelijke kenmerken (of check YT/FB/kattenfilmpjes).

Terug
Bovenaan