De laatste tijd krijg ik altijd maar te horen van dates dat ik "wel serieus" ben en "een huisje boompje beestje type" ben. Dat is code voor "saai". En dat zijn dan niet uitzonderlijk vrouwen die aangeven dat ze graag kindjed willen etc...
Begin stilaan te denken da ge als man beter zoveel mogelijk het varken uithangt. Lijkt het beste te werken.
Ik reageer nu puur op deze ene post, niet op jou persoonlijk maar wat een Calimerogehalte!
Ik ga er nu van uit dat je info op je profiel klopt: dat je lijkt op je foto's, de info die erin staat waarheidsgetrouw is waardoor ze niet in eerste instantie al denkt; "wegwezen van deze leugenachtige mooiprater!"
Dan kan het natuurlijk niet zijn dat jouw uitstraling en communicatiestijl mensen doet twijfelen in het daten? Nee, het moeten de vrouwen wel zijn die niet weten wat ze willen... Allemaal!
Als iemand een super serieuze uitstraling heeft IRL en op date 1-2-3 al begint over "hoeveel kinderen wil je, binnen welke termijn, waar wil je dan samenwonen,..." (Opnieuw koffiedik kijken van mijn kant uit of het zo gaat) dan zou mijn gevoel toch zijn: "wil die een partner of een broedkip?".
Daten is polsen of je met 2 samen past. Als zij daarin geen match zien, stop dan met het bij de ander te leggen en leer relativeren. Ik heb duizenden mannen ontmoet in mijn volwassen leven en mss bij 10 ervan gedacht dat er misschien iets meer in zou kunnen zitten. Een levenspartner kiezen is een loterij waarbij je echt geluk moet hebben. Je zou ook de eerlijkheid van de dames kunnen appreciëren ipv "de schuld" bij hen te leggen omdat ze niet weerloos meegaan in jouw beeld.
Ook mannen "die het zwijn afhangen" of minder specifieke verwachtingen hebben om de vrouw van hun leven te ontmoeten, worden afgewezen.
Als je met minder verwachtingen afspreekt met iemand, zal je gewoon minder gekwetst achterblijven als er geen match is.
En natuurlijk is het normaal dat je op een date hoopt de vrouw van je leven te ontmoeten! Maar die kans is gewoon statistisch gezien heel klein. Voor zowel de serieuze, ernstige, stabiele man als voor de flierefluiter die ergens wel een ideale match wil vinden, maar tevreden neemt met veel minder. Die een aangename babbel (of een moment tussen de lakens) ook al als een geslaagde date ziet.