Het grote BeyondGaming Dating topic

Vrouwen gaan voor de badboys met het doel hen te veranderen. Wij zijn niet meer dan projecten voor hen.

Vrouwen trouwen met mannen in de hoop dat ze veranderen maar ze doen het niet
mannen trouwen met vrouwen in de hoop dat ze niet veranderen, maar ze doen het wel.

Vrouwen gaan voor de badboys met het doel hen te veranderen. Wij zijn niet meer dan projecten voor hen.
Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”

:unsure:

Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”

Amai die is snel samen met iemand anders voor toch nog zoveel voor zijn huwelijk te willen doen.
Wel een knappe als ik die haar insta bekijk.

En onder iedere foto een extreme cringe reactie van Sean zelf 😂

Amai die is snel samen met iemand anders voor toch nog zoveel voor zijn huwelijk te willen doen.
Wel een knappe als ik die haar insta bekijk.

En onder iedere foto een extreme cringe reactie van Sean zelf 😂
Die was daar al mee samen 2 weken na de breuk ofzoiets.

Even terzijde, maar kan de Sean hem niks deftiger permitteren dan een schrale all-in in Turkije? Triestig :').

En zanger van Nailpin :unsure:
giphy.gif

Sry, ik kon het me (weer) niet laten

Even terzijde, maar kan de Sean hem niks deftiger permitteren dan een schrale all-in in Turkije? Triestig :').

Niet al die BV's krijgen een paar 100 K€ naar hun hoofd gesmeten om met hun kop op TV te komen. Geen idee hoeveel hij verdient, dus misschien klopt mijn redenering niet :p

De Sean zal wel comfortabel leven, als ge van gerimd worden uw passie kunt maken zult ge wel goed hebben leren onderhandelen in het leven.

Niet al die BV's krijgen een paar 100 K€ naar hun hoofd gesmeten om met hun kop op TV te komen. Geen idee hoeveel hij verdient, dus misschien klopt mijn redenering niet :p
Je kan perfect de openbare jaarrekeningen opvragen van de besloten vennootschap op zijn naam.

Echter hebben die bekende vlamingen meestal wel verschillende vennootschappen op allerhande namen, dus het is misschien maar het topje van de ijsberg.

Jaarrekeningen van Sean Dhondt BV:
E0E2D838-6C9B-44EA-AA69-347A53F54D60.png

Bron: Staatsblad

Terug
Bovenaan