Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”Vrouwen gaan voor de badboys met het doel hen te veranderen. Wij zijn niet meer dan projecten voor hen.

Dan kan je zo mee in de Bad Boy Pride in Antwerpen volgende week.Misschien snel een lederen vestje, lederen petje en strakke broek aanschaffen voor wat nieuwe bad boy profielfoto's?
Aandacht zal je niet te kort komen, ik garandeer het je.Dan kan je zo mee in de Bad Boy Pride in Antwerpen volgende week.
Amai die is snel samen met iemand anders voor toch nog zoveel voor zijn huwelijk te willen doen.Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”
![]()
Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”
Aan hun foto’s op sociale media te zien, genoten Sean Dhondt (38) en Maithé Rivera (23) van een zonovergoten en romantische vakantie in Turkije. Maar achter de schermen ging het er blijkbaar iets minder idyllisch aan toe, zo schrijft ‘Dag Allemaal’. Het koppel zou er flink ruzie hebben gemaakt...www.hln.be
![]()

Die was daar al mee samen 2 weken na de breuk ofzoiets.Amai die is snel samen met iemand anders voor toch nog zoveel voor zijn huwelijk te willen doen.
Wel een knappe als ik die haar insta bekijk.
En onder iedere foto een extreme cringe reactie van Sean zelf![]()

Sean Dhondt is de man die zijn volk leerde rimmen, geholpen door Eveline.Wie/wat zijn die eigenlijk zelfs?
(Nonkel Polle heeft geen tv, geen social media en volgt niets van nieuws.. Ik heb zelfs nog nooit van die mensen gehoord..)
Sean D'Hondt was vroeger samen met An Lemmens en bekend geworden als VJ op TMF dacht ik.Wie/wat zijn die eigenlijk zelfs?
(Nonkel Polle heeft geen tv, geen social media en volgt niets van nieuws.. Ik heb zelfs nog nooit van die mensen gehoord..)
Wie/wat zijn die eigenlijk zelfs?
Sean Dhondt is de man die zijn volk leerde rimmen, geholpen door Eveline.

Sean Dhondt reageert op beelden van heftige ruzie met vriendin: “Een banale discussie door een paar cocktails te veel”
![]()
Aan hun foto’s op sociale media te zien, genoten Sean Dhondt (38) en Maithé Rivera (23) van een zonovergoten en romantische vakantie in Turkije. Maar achter de schermen ging het er blijkbaar iets minder idyllisch aan toe, zo schrijft ‘Dag Allemaal’. Het koppel zou er flink ruzie hebben gemaakt...www.hln.be
![]()
Oh god, nu ben ik ook gaan kijkenEn onder iedere foto een extreme cringe reactie van Sean zelf![]()

Wel, afgaande op het onderwerp van de ruzie kon hij daar elke avond wel een ander meisje palen, dus mogelijk bewust gekozen door deugniet Sean.Even terzijde, maar kan de Sean hem niks deftiger permitteren dan een schrale all-in in Turkije? Triestig :').
En zanger van NailpinSean D'Hondt was vroeger samen met An Lemmens en bekend geworden als VJ op TMF dacht ik.

Even terzijde, maar kan de Sean hem niks deftiger permitteren dan een schrale all-in in Turkije? Triestig :').

Je kan perfect de openbare jaarrekeningen opvragen van de besloten vennootschap op zijn naam.Niet al die BV's krijgen een paar 100 K€ naar hun hoofd gesmeten om met hun kop op TV te komen. Geen idee hoeveel hij verdient, dus misschien klopt mijn redenering niet![]()