Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat denk ik ook.. dat is wel irritant. Ik heb de voorbije 30 minuten 3 like notificaties gekregen en telkens wanneer ik de app open, is er niets. Op dat moment geeft het een soort gevoel van ontgoocheling haha. 😅
FB dating doet hetzelfde wanneer er bijvoorbeeld “nieuwe profielen volgens jouw criteria” zijn.

Waar is den tijd dat ik gemiddeld 5 likes per dag kreeg… Ik zit sinds een paar dagen terug op Tinder en de eerste dag kwamen er wat likes binnen maar sinds twee dagen komt niets binnen. De algoritme is veranderd denk ik.

Waar is den tijd dat ik gemiddeld 5 likes per dag kreeg… Ik zit sinds een paar dagen terug op Tinder en de eerste dag kwamen er wat likes binnen maar sinds twee dagen komt niets binnen. De algoritme is veranderd denk ik.
Mss moeten we gewoon aanvaarden dat we niet attractief genoeg zijn.

Naar mijn ervaring zit daar bij 98% van de vrouwen toch een zeer grote nuance op :unsure:

Zelfs met duidelijkheid, en échte duidelijkheid, soms op het goffe af. Zodat ik dacht, 'dit is duidelijk, en kan niet verkeerd geïnterpreteerd worden...'

Wrong, vanaf ik op regelmatige basis met mijn lovestick binnewaartse zweepslagen geef, eindigd het altijd in dood en verderf. Niet langs mijn kant btw, want het was voor mij steeds als een donderslag bij heldere hemel dat ik een hele resem aan drama op mijn bord kreeg.

Nu bonne, er is wel 1 uitzondering geweest op die regel, maar het kan ook stiekem ne vent zijn geweest.
Nooit voorgehad. Als het puur voor het fysiek contact is neem je best iemand waarmee het verder amper klikt, mooi snoetje/lichaam maar verder op totaal verschillende golflijn waardoor er simpelweg geen ruimte is voor gevoelens.

Mss moeten we gewoon aanvaarden dat we niet attractief genoeg zijn.
Ik denk eerder dat het swipen en liken in die apps een té intens vergrootglas leggen op een proces dat vroeger gewoon in ons koppeke gebeurde. Je zag mensen en mentaal - zonder er bewust van te zijn - gebeurde die triage ‘ja/nee/vriendschap/bedgenoot’. Met apps is het zwart op wit en direct, wat in feite zou overeenkomen met coup de foudre of instant dégout irl en zo werkt het dus écht niet. Irl heb je tijd (en tijd nodig).

Is dat een variabel spectrum? Anders identificeer ik me ook als lesbisch wanneer ik een knappe gewillige lesbische tegenkom :)
Als ze gewillig is moet ge u niet als lesbisch definiëren hé.

(En om correct te zijn zou ge u naast lesbisch ook als (Trans)vrouw moeten outen)

Vrijdag voor de eerste keer gekust met mijn Tinder date. Was voor haar niet geheel een verrassing, want had via voorafgaande tekstberichten al duidelijk gemaakt dat dit wel eens zou kunnen gebeuren. Wou op die manier als eens aanvoelen hoe ze er tegen aankeek.

Wat dat kussen betreft, bleef ik toch op mijn honger zitten. Vond ze maar een heel matige kusser...
Zijn bleef zelf vrij passief en veel tong kwam er niet aan te pas.

Vrijdag voor de eerste keer gekust met mijn Tinder date. Was voor haar niet geheel een verrassing, want had via voorafgaande tekstberichten al duidelijk gemaakt dat dit wel eens zou kunnen gebeuren. Wou op die manier als eens aanvoelen hoe ze er tegen aankeek.

Wat dat kussen betreft, bleef ik toch op mijn honger zitten. Vond ze maar een heel matige kusser...
Zijn bleef zelf vrij passief en veel tong kwam er niet aan te pas.
Goed van je dat je het hebt aangedurfd! 💪
Alleen jammer dat het geen vonken en vuur heeft opgeleverd. 😞

Terug
Bovenaan