Mezelf wat in de nesten gewerkt.
Via facebook dating iemand leren kennen die een jaartje of 6 single is. 1ste match en 1ste date.
Nu op de 2de date heb ik haar gezegd dat ik haar heel leuk vond, maar dat de gevoelens aan mijn kant wat uitbleven en dat ik die wel nodig heb om er 100% voor te gaan. Was heel ok voor haar en ik moest mijn tijd maar nemen.
Vlak voor de 4de of 5de afspraak vroeg ze dan zelf of het ok was dat ze bleef slapen, waarop ik heb toegestemd. Door het comfort en gemis aan affectie is natuurlijk het 1 en ander gebeurd, en 's ochtends heb ik haar nogmaals gezegd (hoewel mss in minder duidelijke woorden) dat ik initiatief heb genomen uit het standpunt van "we zien wel" maar dat er nog steeds geen echte gevoelens waren. Natuurlijk zaten we dan beide een beetje in een roes dus ik weet niet hoe duidelijk dat bij haar is binnengekomen.
Ondertussen is ze ook nog een 2de keer blijven slapen en als we bij elkaar zijn wordt er altijd gekust en geknuffeld (again, omdat het zo goed voelt om geliefd te worden).
Bijkomend is ze uiterlijk eigenlijk niet echt mijn ding, maar haar persoonlijkheid en levensvisie leunt echt wel heel dicht aan tegen de mijne en ze is erg lief naar mij toe, waardoor in ik een dilemma zit over hoeveel gewicht ik aan dat uiterlijk moet hangen, hoewel ik weet dat dat op lange termijn problemen gaat geven. Ook is er nog een andere belangrijke factor die niet matched met mij, maar dat ga ik hier (en tegen haar ook niet, want wss te kwetsend) niet uit de doeken doen.
Ik ga dus deze week daar echt nog wel eens een duidelijk gesprek over moeten hebben, want ik wil haar ook niet gebruiken/misleiden of het gevoel geven dat ze gebruikt wordt..
(PS. mijn enige date ervaring is een relatie van 16j, dus bovenstaande kan puberaal overkomen)