Het grote BeyondGaming Dating topic

Aangepast!

(En met jullie 2 te noemen, bedoel ik niet dat jullie het meest kansloos waren of zo, maar wel dat jullie jezelf weinig kans gaven en ook niet hyperactief aan het swipen gingen. Het is makkelijker succes te boeken bij het daten als je een adonis bent die 3 dates per week plant, dan wanneer je zelfvertrouwen niet geweldig is en je jezelf nauwelijks op de markt zet.)
Weet ik wel! Nam het ook eerder als grapje op hoor.

In Amerika is er heel wat te doen na het overlijden van Kevin Samuels, de controversiële zwarte datingadviseur.
Bittere, gefrustreerde feministen vieren zijn dood.
Tot gisteren kende ik de man niet maar ik raad iedereen om wat van zijn video's te kijken.
Hoewel hij zich als zwarte nationalist vooral richtte op andere Afro-Amerikanen zijn zijn lessen universeel.

In Amerika is er heel wat te doen na het overlijden van Kevin Samuels, de controversiële zwarte datingadviseur.
Bittere, gefrustreerde feministen vieren zijn dood.
Tot gisteren kende ik de man niet maar ik raad iedereen om wat van zijn video's te kijken.
Hoewel hij zich als zwarte nationalist vooral richtte op andere Afro-Amerikanen zijn zijn lessen universeel.

Last month he was slammed over a video where he labeled women who are over 35 and unmarried as "leftovers."

Da's alles dat ik moet weten om nooit ook maar 1 van zijn video's te kijken. Jammer dat de man gestorven is maar stop toch eens met dergelijke flauwekul aan te prijzen. Je lijkt wel een dubbel van kinxton.

Last month he was slammed over a video where he labeled women who are over 35 and unmarried as "leftovers."

Da's alles dat ik moet weten om nooit ook maar 1 van zijn video's te kijken. Jammer dat de man gestorven is maar stop toch eens met dergelijke flauwekul aan te prijzen. Je lijkt wel een dubbel van kinxton.
Dit is gewoon Elvis onder een nieuwe naam. De player waar de leftover zelfs van weglopen.

Ik ben eigenlijk eens benieuwd: de singles hier die niet ‘vrijwillig’ single zijn - maw die dus open staan voor en zoeken naar een partner - wat is volgens jullie je grootste obstakel? Iets in jezelf (zoals ‘mocht ik dikker/dunner/rijker/jonger zijn’ of ‘mocht ik vlotter babbelen’ of iets gelijkaardigs) of heb je de indruk elders tegen grenzen te botsen (bijv dating apps geven zoveel keuze dat je voelt alsof je niet kan uitblinken etc). Ik vraag het mij gewoon af omdat ik hier soms dingen lees van mensen waarvan ik denk ‘je bent te hard voor jezelf’ maar evenzeer ‘yikes, te hard voor de wereld’.

Voorbeeld: ik heb pas op mijn 18 na het middelbaar mijn eerste lief opgedaan want ik liep rond met het idee dat alle andere meisjes gewoon cooler waren en ik was dan ook keihard voor mijn ‘loser’ zelf.

'T is een lange waslijst. Sowieso mijn gewicht en waar ik in het leven al geraakt ben (not far :unsure:) . Da's een afknapper voor velen vermoed ik.

@Squidward dat ik niet actief op zoek ben, heeft voor het overgrote deel te maken met problemen met vertrouwen.
Geen problemen ermee dat ik een ganse lijst met mankementen vertoon, op mijn leeftijd heeft iedereen wel zo een lijst (lang of kort) zowel fysiek als naar karakter toe. Maar ik heb een fundamenteel probleem met anderen vertrouwen en niet het idee dat ik op mijn eigen instincten kan vertrouwen hierin.
Dat ik dan datingverhalen hoor van mensen die kinderen of andere partners verzwijgen, doet hier zeker geen deugd aan. Dus bescherm ik mezelf door me er bewust niet aan bloot te stellen.

Ik ben eigenlijk eens benieuwd: de singles hier die niet ‘vrijwillig’ single zijn - maw die dus open staan voor en zoeken naar een partner - wat is volgens jullie je grootste obstakel? Iets in jezelf (zoals ‘mocht ik dikker/dunner/rijker/jonger zijn’ of ‘mocht ik vlotter babbelen’ of iets gelijkaardigs) of heb je de indruk elders tegen grenzen te botsen (bijv dating apps geven zoveel keuze dat je voelt alsof je niet kan uitblinken etc). Ik vraag het mij gewoon af omdat ik hier soms dingen lees van mensen waarvan ik denk ‘je bent te hard voor jezelf’ maar evenzeer ‘yikes, te hard voor de wereld’.

Voorbeeld: ik heb pas op mijn 18 na het middelbaar mijn eerste lief opgedaan want ik liep rond met het idee dat alle andere meisjes gewoon cooler waren en ik was dan ook keihard voor mijn ‘loser’ zelf.
Haha en dan ben ik 28 en nog steeds niet aan een lief geraakt :unsure:

Grootste obstakel? Mezelf met mijn onzekerheden en mijn gewicht.

Graag was ik jonger geweest dan ik nu ben omdat ik nu in een leeftijdsgroep zit en als je dan gaat daten gaat het toch al snel over werk/geld/huis/kind of dat nu bedoeld is of niet maar het komt toch ter sprake.

Ik wou dat ik graag meer ervaring had opgedaan met relaties in mijn life phase waar het allemaal weinig uitmaakt, je zit in school of net daarbuiten en het weekend is gewoon feesten en eventueel iemand binnen doen, komt daar een relatie van is het ook chill maar allemaal nog ongebonden.

Nu is al het vaker de klemtoon op '' hoe sta je tegenover kinderen '' en '' heb je een eigen huis '' en '' wat werk doe je '' en hoewel dat valid punten zijn heb ik de indruk dat ik een deel van mijn leven heb gemist door meteen in dit soort dates te moeten springen ipv in de carefree dating wereld van een tiener.
Daarboven op het feit dat ik op het werk wel gewoon kan praten met vrouwelijke collega's zonder problemen maar op dates toch sneller dichtklap, de onderwerpen zijn dan wat meer serieus en het feit dat er al of niet een volgende date of uiteindelijk relatie vanaf hangt zorgt ervoor dat ik het allemaal als ''te serieus'' bezie en dan vind ik de stiltes die ik laat vallen heel awkward.

Ook het huidige ''schoonheidsideaal'' als ik uitga zegt met weinig.
Allemaal generic vrouwen met fake wimpers, oversized getekende eyebrows en van die witte tanden die ge in Turkije laat steken voor een appel en een ei en die ge s'nachts van 100 meter ver ziet schijnen als een landingsbaan, beetje de typische Temptation of Love Island griet, zegt me eigenlijk weinig en loop ik niet warm van.

Om dan extra ambetant te doen zou ik graag eens daten met iemand die '' out of the box is '' bv een heel aparte haarkleur heeft al dan niet gecombineerd met een aparte kledingsstijl maar op mijne leeftijd zijn de meeste vrouwen die phase ontgroeid.

Bv zo iemand : https://i.pinimg.com/originals/15/3b/ef/153befa42986eb731c7314fa6b8035ab.jpg
Zegt mij persoonlijk 20x meer dan het typische temptation island type.

Daarmee dat ik niet kan vallen op een zeer normaal type wat geen van beide is en die vrouwen vind je zeker ook genoeg als je rondkijkt maar ik denk waar het allemaal al zowiezo mee begint is dat ik nooit de moed heb om te vragen aan iemand om eens uit te gaan of dergelijke, toch al zeker niet face to face op straat

Ook het huidige ''schoonheidsideaal'' als ik uitga zegt met weinig.
Allemaal generic vrouwen met fake wimpers, oversized getekende eyebrows en van die witte tanden die ge in Turkije laat steken voor een appel en een ei en die ge s'nachts van 100 meter ver ziet schijnen als een landingsbaan, beetje de typische Temptation of Love Island griet, zegt me eigenlijk weinig en loop ik niet warm van.

Dan ga je toch uit op de verkeerde plaatsen :)

Nu is al het vaker de klemtoon op '' hoe sta je tegenover kinderen '' en '' heb je een eigen huis '' en '' wat werk doe je '' en hoewel dat valid punten zijn heb ik de indruk dat ik een deel van mijn leven heb gemist door meteen in dit soort dates te moeten springen ipv in de carefree dating wereld van een tiener.
Daarboven op het feit dat ik op het werk wel gewoon kan praten met vrouwelijke collega's zonder problemen maar op dates toch sneller dichtklap, de onderwerpen zijn dan wat meer serieus en het feit dat er al of niet een volgende date of uiteindelijk relatie vanaf hangt zorgt ervoor dat ik het allemaal als ''te serieus'' bezie en dan vind ik de stiltes die ik laat vallen heel awkward.
Misschien moet je dat gewoon duidelijk aangeven op uw profiel? Er zullen zeker mensen openstaan voor casual dating en dan hou je de anderen op afstand. Als man kan je immers altijd naar wat jongere dames gaan vissen die belangen niet zover staan in hun leven :p.

Het komt er uiteindelijk op neer dat je gewoon het juiste dekseltje op uw potje moet vinden. En dat is gewoon enorm moeilijk. En sommige zullen het geluk hebben toevallig meteen bij de juiste terecht te komen, anderen zullen zich uit gemak misschien snel settelen voor iets dat niet 100% hun ding is en anderen brengen het geduld op te wachten tot ze oprecht het juiste gevoel ervaren. Zelf heb ik er een kleine 3 jaar overgedaan, maar het was het waard :love2:.

Neem een eerste date niet te serieus, maak geen verwachtingen in je hoofd.
Enige voornemen moet zijn een (hopelijk) leuk gesprekje met een jongedame. Niks meer.
Zorg ook dat die date niet te lang duurt, neem haar niet mee op restaurant maar ga gewoon een koffie drinken ofzo...
Hou de onderwerpen luchtig en blijf niet te lang hangen bij één speciefiek onderwerp.
Stel zeker geen vragen zoals je soms ziet in al die datingshows op TV bvb : " wa vindje gij belangrijk in een relatie Kelly ? "
Vermijd dit als de pest, het moet een leuk gesprek zijn geen kruisverhoor.
Daarmee dat ik niet kan vallen op een zeer normaal type wat geen van beide is en die vrouwen vind je zeker ook genoeg als je rondkijkt maar ik denk waar het allemaal al zowiezo mee begint is dat ik nooit de moed heb om te vragen aan iemand om eens uit te gaan of dergelijke, toch al zeker niet face to face op straat
Geloof me, het is niet omdat ze er normaal uitzien dat ze ook normaal zijn. ;-)
Maar dit terzijde , zenuwachtig zijn angstig zijn is allemaal perfect normaal.
Maar laat het niet je leven bepalen, tot op zekere hoogte kan je je zelfvertrouwen ook verbeteren.
In de eerste plaats door actie te ondernemen ook al schijt je in je broek van de angst.
En natuurlijk ga je vaak op je bek gaan maar "no pain , no gain "
Durf je echt geen dame face to face uitvragen (zoals de meeste mannen) begin dan met kleine stapjes.
Bvb: op café of in de club passeer je een knappe dame, stop even en zeg iets tegen haar "welke coctail drink je" of zoiets. Gewoon simpel en luchtig, wissel een paar woorden en ga dan weer verder. Geen verdere verwachtigen. Zo bouw je een eerste contact op zonder direct needy of creepy over te komen.

Op Youtube is er ook massa's te vinden voor mensen die daten enzo...
Massa's onzin en valse profeten ook natuurlijk maar bvb Susan Winter vind ik wel heel vaak zinnige dingen vertellen.

Outsider, waar ben jij toch geweest de laatste 210 pagina's van dit topic.
De profeet die we nodig hebben is geland, met stap voor stap specifieke handelingen die een blueprint zijn voor romantisch succes. :woohoo:

Outsider, waar ben jij toch geweest de laatste 210 pagina's van dit topic.
De profeet die we nodig hebben is geland, met stap voor stap specifieke handelingen die een blueprint zijn voor romantisch succes. :woohoo:
Wacht maar tot hij zijn betalend youtube kanaal komt promoten.

Tot ge op een eerste date de opmerking krijgt: "Allez jong, dat gij nu nog single zijt. Dat kan toch niet. Hoe komt dat?"
Moet ge dan beginnen liegen en verdoezelen dat uw relatie gebotst is op het onderwerp kinderen?

Schoon theorie @outsider , maar in de praktijk is dat helemaal anders.
Wel akkoord met dat ge uw eerste date moet beginnen met het idee van iemand anders eens te ontmoeten, ongeacht of het de potentiele moeder van uw kinderen kan zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan