Ik heb geen zin meer om te daten. Daten vooral in de zin van mijzelf op die apps te smijten. Ik heb vorig jaar in oktober even een profiel aangemaakt op fb dating, bumble, ... en heb mijzelf daarmee slechts 2 maanden mee kunnen bezighouden. Ik vrees enkel als ik mijzelf niet op die apps smijt ik nooit iemand ga tegenkomen.
In mijn sociale leven kom ik niet echt veel/vaak nieuwe mensen tegen. Dan moet het ook al toevallig matchen, je beide single zijn en interesse hebben in elkaar. Dan heb je nog speeddating ook maar dat zie ik mezelf niet meteen doen. Ik zit nog altijd niet goed in mijn vel en dat is nu al een struggle die al heel men leven aansleept op en af. En tbh vind ik dat er nu op mijn slechtst uitzie :') Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/
Ik merk ook dat ik door de jaren heen steeds eenzamer word en meer nood heb en verlang naar affectie, liefde en iemand om mijn leven mee te delen. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden en af te spreken met vrienden of meetings te doen omdat dat het gevoel wel onderdrukt. Maar uiteindelijk ja wil ik niet alleen blijven en iemand vinden waarmee het klikt en het wederzijds is.
Ik weet het allemaal niet meer en ik voel mij hierdoor soms zo waardeloos en ongewild. 'I will never be good enough for somebody I like'.
Zucht.