Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik moet geen geld verdienen met andersman miserie.

Er is een tijd geweest dat ik ook mijn schouders ging ophalen bij dergelijk advies, zou wegzetten als regelrechte zever.
Je doet ermee wat je wil.
Ik vond het wel goed algemeen advies, maar daarom is het nog niet van toepassing op hem. Maar ik zie het zeker niet als gezever.

@xAnyana

Misschien niet helemaal je ding, maar het is al geen internet dating.

Hup, de fiets op en misschien kom je @straight_six nog wel tegen :unsure:

@xAnyana

Wel tof. Je ziet direct welk vlees je in de kuip hebt want met die outfits valt er niet veel te verhullen (buiten de helft van hun gezicht met die grote brillen en helm)

@xAnyana

Ik ben geen coureur en heb geen koersfiets :unsure:

@xAnyana

Leuk concept al hoop ik dat die mannen niet absoluut op zoek zijn naar een fietspartner :p. Dat is hier geregeld een ‘discussiepuntje’. In het begin hadden we eens fietsen gehuurd aan zee en dan zei hij nog ‘amai fietsen dat is wel uwe sport eh, mag het een vitesseke minder?’, hij kon echt niet mee. Dan ook een fiets gekocht en natuurlijk, zoals meeste mannen zeer fanatiek beginnen fietsen. Vandaag moet ik meermaals horen ‘zeg, wat doet gij elke week in de spinning’ of ‘aan welk tempo reed ulle fietsclubke eh’. Ik ben vree content als ik in’t weekend eens 60-80km ben gaan bollen met een gemiddelde van 23-25 km per uur, maar mannen ergeren zich dan dood dat ze hun snelheid niet kunnen halen, of even roekeloos de steenweg kunnen oversteken :sarcastic:. Er zullen wel vrouwen zijn die meekunnen aan 30 per uur maar dat zal eerder de minderheid zijn, zelf in mijn ex-fietsclub kan ik maar 1 vrouw bedenken die dat kan.

Ik kijk uit naar de dag dat we zonder discussie met grijze haren met onze elektrische fiets eropuit trekken :p.

Ik moet geen geld verdienen met andersman miserie.

Er is een tijd geweest dat ik ook mijn schouders ging ophalen bij dergelijk advies, zou wegzetten als regelrechte zever.
Je doet ermee wat je wil.
Vind het geen zever hoor, je hebt gelijk.

As always the trick is in the execution ;-) en daar loop ik tegen mijn problemen aan.

Tinder en aanverwanten is soms toch...
Bij hoop van die profielen heb ik het gevoel alsof het een vacature is en dat ik maar best een indrukwekkend CV kan voorleggen op de sollicitatie. Wat de werkgever dan al dan niet te bieden heeft, da's bijzaak :tongue:

Tinder en aanverwanten is soms toch...
Bij hoop van die profielen heb ik het gevoel alsof het een vacature is en dat ik maar best een indrukwekkend CV kan voorleggen op de sollicitatie. Wat de werkgever dan al dan niet te bieden heeft, da's bijzaak :tongue:

De pretentie dat sommige hebben. On-waarschijnlijk, iedereen is tegenwoordig ook professioneel fotograaf precies :unsure:

Heb dit weekend een tweede keer afgesproken met een dame. Heb niet echt vlinders in de buik en vermoed dat die ook niet zullen komen, maar dat is niet erg, ik kan er van leren en die kennis neem ik dan mee naar een date die wel beloftevol is.

Goede mindset, maar wat niet is kan nog komen eh... Zolang het gezellig blijft voor beiden is het all good

Ela 😠 (er moet een komma tussen “zijn” en “is”)
Aangepast!

(En met jullie 2 te noemen, bedoel ik niet dat jullie het meest kansloos waren of zo, maar wel dat jullie jezelf weinig kans gaven en ook niet hyperactief aan het swipen gingen. Het is makkelijker succes te boeken bij het daten als je een adonis bent die 3 dates per week plant, dan wanneer je zelfvertrouwen niet geweldig is en je jezelf nauwelijks op de markt zet.)

Terug
Bovenaan