Mulan
Well-known member
Ik vond het wel goed algemeen advies, maar daarom is het nog niet van toepassing op hem. Maar ik zie het zeker niet als gezever.Ik moet geen geld verdienen met andersman miserie.
Er is een tijd geweest dat ik ook mijn schouders ging ophalen bij dergelijk advies, zou wegzetten als regelrechte zever.
Je doet ermee wat je wil.

. Dat is hier geregeld een ‘discussiepuntje’. In het begin hadden we eens fietsen gehuurd aan zee en dan zei hij nog ‘amai fietsen dat is wel uwe sport eh, mag het een vitesseke minder?’, hij kon echt niet mee. Dan ook een fiets gekocht en natuurlijk, zoals meeste mannen zeer fanatiek beginnen fietsen. Vandaag moet ik meermaals horen ‘zeg, wat doet gij elke week in de spinning’ of ‘aan welk tempo reed ulle fietsclubke eh’. Ik ben vree content als ik in’t weekend eens 60-80km ben gaan bollen met een gemiddelde van 23-25 km per uur, maar mannen ergeren zich dan dood dat ze hun snelheid niet kunnen halen, of even roekeloos de steenweg kunnen oversteken
. Er zullen wel vrouwen zijn die meekunnen aan 30 per uur maar dat zal eerder de minderheid zijn, zelf in mijn ex-fietsclub kan ik maar 1 vrouw bedenken die dat kan.

(er moet een komma tussen “zijn” en “is”)