ik zal jullie vertellen hoe het ging
ik zat op een bankje
toen kwam er een knappe vrouw naast me zitten
ik dacht, 'wow wat een knappe vrouw en ze zit naast me op een bankje'.
toen moest ik iets bedenken om het gesprek te starten.
Ik vroeg haar: 'wat vind je van mijn bruin klakje'
Zij zei: 'het past op een teddybeer als jij'
Toen stamelde ik: 'dit moet het lot zijn, wil jij eens zeven weken'
waarop zij verder antwoordde: 'tussen het elektrische deken?'
Jackpot, ze was ook een fan van
Andre van Duin.
Ik toonde haar mijn favoriete plekjes aan het water en
al de rest zijn zorgen voor later.
M.a.w.
hoe het gegaan is, is een moment tussen mij en haar. Ik denk niet dat ik dat hoef te delen. Het is trouwens informatie waar een ander niets mee is, want het valt niet na te bootsen. Een serie van events en geluk dat het zo gegaan is. Misschien deel ik het ooit, misschien nooit, dat is iets waar zowel mijn vriendin als ikzelf zich goed bij moeten voelen.
Het forum heeft zeker een plaats in mijn hart. Ik ben dankbaar dat jullie er waren op moeilijke momenten in mijn leven en ik snap dat men dan ook nieuwsgierig is achter de goede momenten. Het verschil is dat ik bij dat eerste enkel mijn eigen privacy ten grabbel gooide, nu hou ik rekening met een ander persoon en ook de 'persoonlijke sfeer' van onze relatie. Ik hoop dat jullie daar toch respect voor kunnen tonen.
Dat ik minder post was al sinds dat ik aan het werk was en ja, het is nog wat verminderd. Dat betekent niet het einde van Tonerider op BG, alleen weer een gematigdere Tonerider die zijn leven weer wat op rails heeft en daardoor ook veel minder tijd heeft om hier extreem actief te zijn.
@Mulan dus ik bedoelde zeker niet dat het hier niet goed vertoeven is of dat ook maar 1 iemand van degene waar ik goede tijden mee heb gehad, me nu niet meer interesseert. Jullie gezondheid, welzijn en geluk is nog altijd belangrijk voor me en ik leef nog altijd mee, alleen ben ik nu meer een lurker dan een poster.