Het grote BeyondGaming Dating topic

Omdat ik toen mentaal absoluut nog niet stond waar ik nu sta.
@Wannez is fantastisch en hij heeft er absoluut in mee geholpen dat ik nu steviger in mijn schoenen sta.
Dat bedoelde ik niet, ik had uw maar ik niet, verkeerd geïnterpreteerd.

Ik nam aan dat je bedoelde dat als je met Tone was, jij er niet over zou zwijgen.

Vandaar mijn opmerking waarom ze als je bij Tone was wel zou praten en bij Wannez niet.

ik zal jullie vertellen hoe het ging

ik zat op een bankje
toen kwam er een knappe vrouw naast me zitten
ik dacht, 'wow wat een knappe vrouw en ze zit naast me op een bankje'.
toen moest ik iets bedenken om het gesprek te starten.
Ik vroeg haar: 'wat vind je van mijn bruin klakje'
Zij zei: 'het past op een teddybeer als jij'
Toen stamelde ik: 'dit moet het lot zijn, wil jij eens zeven weken'
waarop zij verder antwoordde: 'tussen het elektrische deken?'
Jackpot, ze was ook een fan van Andre van Duin.
Ik toonde haar mijn favoriete plekjes aan het water en
al de rest zijn zorgen voor later.

M.a.w.
hoe het gegaan is, is een moment tussen mij en haar. Ik denk niet dat ik dat hoef te delen. Het is trouwens informatie waar een ander niets mee is, want het valt niet na te bootsen. Een serie van events en geluk dat het zo gegaan is. Misschien deel ik het ooit, misschien nooit, dat is iets waar zowel mijn vriendin als ikzelf zich goed bij moeten voelen.

Het forum heeft zeker een plaats in mijn hart. Ik ben dankbaar dat jullie er waren op moeilijke momenten in mijn leven en ik snap dat men dan ook nieuwsgierig is achter de goede momenten. Het verschil is dat ik bij dat eerste enkel mijn eigen privacy ten grabbel gooide, nu hou ik rekening met een ander persoon en ook de 'persoonlijke sfeer' van onze relatie. Ik hoop dat jullie daar toch respect voor kunnen tonen.

Dat ik minder post was al sinds dat ik aan het werk was en ja, het is nog wat verminderd. Dat betekent niet het einde van Tonerider op BG, alleen weer een gematigdere Tonerider die zijn leven weer wat op rails heeft en daardoor ook veel minder tijd heeft om hier extreem actief te zijn.

@Mulan dus ik bedoelde zeker niet dat het hier niet goed vertoeven is of dat ook maar 1 iemand van degene waar ik goede tijden mee heb gehad, me nu niet meer interesseert. Jullie gezondheid, welzijn en geluk is nog altijd belangrijk voor me en ik leef nog altijd mee, alleen ben ik nu meer een lurker dan een poster.
Current mood na deze post...

Omdat ik toen mentaal absoluut nog niet stond waar ik nu sta.
@Wannez is fantastisch en hij heeft er absoluut in mee geholpen dat ik nu steviger in mijn schoenen sta.
I can never live up to these expectations.
Laten we het er op houden dat Mulan m’n beste versie naar boven heeft laten komen. 🤓 En ze verdient niks minder.

Dat bedoelde ik niet, ik had uw maar ik niet, verkeerd geïnterpreteerd.

Ik nam aan dat je bedoelde dat als je met Tone was, jij er niet over zou zwijgen.

Vandaar mijn opmerking waarom ze als je bij Tone was wel zou praten en bij Wannez niet.
Je had het juist geïnterpreteerd hoor!

Maar Wannez kwam bijna een jaar geleden op mijn pad, mijn ex was nog maar kort ervoor verhuisd, ik stond absoluut niet stevig in mijn schoenen en kon "ongevraagd advies" of puur onschuldige vragen (zoals @Tonerider hier nu ook krijgt) er niet meer bijnemen in een hoofd vol chaos en emoties. Dat heb ik ook aan Wannez gezegd en gevraagd dat niet hier openbaar te maken. De schat heeft dat gerespecteerd.

Maar mocht ik NU met eender wie van hier samen zijn, zou IK er alvast niet meer mee inzitten dat hier ook te zeggen.
en mocht die imaginaire partner vragen om dat niet te doen, zou ik dat ook respecteren.

Je had het juist geïnterpreteerd hoor!

Maar Wannez kwam bijna een jaar geleden op mijn pad, mijn ex was nog maar kort ervoor verhuisd, ik stond absoluut niet stevig in mijn schoenen en kon "ongevraagd advies" of puur onschuldige vragen (zoals @Tonerider hier nu ook krijgt) er niet meer bijnemen in een hoofd vol chaos en emoties. Dat heb ik ook aan Wannez gezegd en gevraagd dat niet hier openbaar te maken. De schat heeft dat gerespecteerd.

Maar mocht ik NU met eender wie van hier samen zijn, zou IK er alvast niet meer mee inzitten dat hier ook te zeggen.
en mocht die imaginaire partner vragen om dat niet te doen, zou ik dat ook respecteren.
Goed dat je je nu sterk genoeg voelt dat je dit kan meedelen.

Maar het is een internetforum he, ge moet u niet verantwoorden.

En ik wou eerder iets sappiger horen. De werkelijkheid mag soms wat aangedikt worden.

Goed dat je je nu sterk genoeg voelt dat je dit kan meedelen.

Maar het is een internetforum he, ge moet u niet verantwoorden.

En ik wou eerder iets sappiger horen. De werkelijkheid mag soms wat aangedikt worden.
Oow, in dat geval:

Wannez was mijn dirty little secret en ik was absoluut niet bereid om hem te delen! 😈😈😈

ik zal jullie vertellen hoe het ging

ik zat op een bankje
toen kwam er een knappe vrouw naast me zitten
ik dacht, 'wow wat een knappe vrouw en ze zit naast me op een bankje'.
toen moest ik iets bedenken om het gesprek te starten.
Ik vroeg haar: 'wat vind je van mijn bruin klakje'
Zij zei: 'het past op een teddybeer als jij'
Toen stamelde ik: 'dit moet het lot zijn, wil jij eens zeven weken'
waarop zij verder antwoordde: 'tussen het elektrische deken?'
Jackpot, ze was ook een fan van Andre van Duin.
Ik toonde haar mijn favoriete plekjes aan het water en
al de rest zijn zorgen voor later.

M.a.w.
hoe het gegaan is, is een moment tussen mij en haar. Ik denk niet dat ik dat hoef te delen. Het is trouwens informatie waar een ander niets mee is, want het valt niet na te bootsen. Een serie van events en geluk dat het zo gegaan is. Misschien deel ik het ooit, misschien nooit, dat is iets waar zowel mijn vriendin als ikzelf zich goed bij moeten voelen.

Het forum heeft zeker een plaats in mijn hart. Ik ben dankbaar dat jullie er waren op moeilijke momenten in mijn leven en ik snap dat men dan ook nieuwsgierig is achter de goede momenten. Het verschil is dat ik bij dat eerste enkel mijn eigen privacy ten grabbel gooide, nu hou ik rekening met een ander persoon en ook de 'persoonlijke sfeer' van onze relatie. Ik hoop dat jullie daar toch respect voor kunnen tonen.

Dat ik minder post was al sinds dat ik aan het werk was en ja, het is nog wat verminderd. Dat betekent niet het einde van Tonerider op BG, alleen weer een gematigdere Tonerider die zijn leven weer wat op rails heeft en daardoor ook veel minder tijd heeft om hier extreem actief te zijn.

@Mulan dus ik bedoelde zeker niet dat het hier niet goed vertoeven is of dat ook maar 1 iemand van degene waar ik goede tijden mee heb gehad, me nu niet meer interesseert. Jullie gezondheid, welzijn en geluk is nog altijd belangrijk voor me en ik leef nog altijd mee, alleen ben ik nu meer een lurker dan een poster.
Mssh wat tips geven aan @Mulan, kwestie van de anderen hier een plezier te doen

Dag liefste BG,

Hier gaat alles goed. Ik heb een leuk liefje en ik eet meer groentjes en minder vlees. Ze is soms een beetje raar maar geeft mij veel kusjes. Ze maakt mij zot maar ik haar ook dus tis ok.

Groetjes,
Tonerider

Deze mededeling van algemeen nut werd u gebracht in samenwerking met mijn liefje
Dag liefste alien,

Tonerider is nu lang genoeg ontvoerd en geprobed geweest. Gelieve hem terug op de BG server af te zetten.

Je hebt je verraden met de woorden meer groentjes en minder vlees. De echte Tonerider zou al lang overleden zijn op dergelijk dieet.

Met vriendelijke groet
Straight six

P. S grapje hoor, hou hem daar nog maar wat. Eventueel een adres waar ik zijn djellaba moet naartoe sturen?

Mood :

Ik vind Tonerider zijn verhaal eigenlijk best nog wel leuk, onrealistisch voor mijzelf als in '' dat gebeurd 1x in 100.000'', maar leuk.
Ik betrap mezelf er wel op dat ik de laatste tijd weer meer en meer iemand mis waarmee je gewoon alles kan delen, de gebruikelijke ''for granted '' genomen aanraking of kus met iemand die enkel en alleen van jou is.

Ironisch genoeg hebben we aan sex geen gebrek maar ik wist eigenlijk niet dat sex zo leeg ( haha ? ) en betekenisloos kon zijn als je geen enkele connectie hebt met de andere persoon.
Momenteel zou het zelfs niet mijn doel zijn om te zeggen '' ja mannen na ne date of x lukt het wel '', ik wil gewoon random knuffels/kussen/aanrakingen met iemand waarmee ik me verbonden voel.

Maar goed voor de Tonerider, als er iemand was naast mijzelf waarvoor ik aant supporteren was.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen zin meer om te daten. Daten vooral in de zin van mijzelf op die apps te smijten. Ik heb vorig jaar in oktober even een profiel aangemaakt op fb dating, bumble, ... en heb mijzelf daarmee slechts 2 maanden mee kunnen bezighouden. Ik vrees enkel als ik mijzelf niet op die apps smijt ik nooit iemand ga tegenkomen.

In mijn sociale leven kom ik niet echt veel/vaak nieuwe mensen tegen. Dan moet het ook al toevallig matchen, je beide single zijn en interesse hebben in elkaar. Dan heb je nog speeddating ook maar dat zie ik mezelf niet meteen doen. Ik zit nog altijd niet goed in mijn vel en dat is nu al een struggle die al heel men leven aansleept op en af. En tbh vind ik dat er nu op mijn slechtst uitzie :') Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/

Ik merk ook dat ik door de jaren heen steeds eenzamer word en meer nood heb en verlang naar affectie, liefde en iemand om mijn leven mee te delen. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden en af te spreken met vrienden of meetings te doen omdat dat het gevoel wel onderdrukt. Maar uiteindelijk ja wil ik niet alleen blijven en iemand vinden waarmee het klikt en het wederzijds is.

Ik weet het allemaal niet meer en ik voel mij hierdoor soms zo waardeloos en ongewild. 'I will never be good enough for somebody I like'.

Zucht. 🥲

Ik heb geen zin meer om te daten. Daten vooral in de zin van mijzelf op die apps te smijten. Ik heb vorig jaar in oktober even een profiel aangemaakt op fb dating, bumble, ... en heb mijzelf daarmee slechts 2 maanden mee kunnen bezighouden. Ik vrees enkel als ik mijzelf niet op die apps smijt ik nooit iemand ga tegenkomen.

In mijn sociale leven kom ik niet echt veel/vaak nieuwe mensen tegen. Dan moet het ook al toevallig matchen, je beide single zijn en interesse hebben in elkaar. Dan heb je nog speeddating ook maar dat zie ik mezelf niet meteen doen. Ik zit nog altijd niet goed in mijn vel en dat is nu al een struggle die al heel men leven aansleept op en af. En tbh vind ik dat er nu op mijn slechtst uitzie :') Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/

Ik merk ook dat ik door de jaren heen steeds eenzamer word en meer nood heb en verlang naar affectie, liefde en iemand om mijn leven mee te delen. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden en af te spreken met vrienden of meetings te doen omdat dat het gevoel wel onderdrukt. Maar uiteindelijk ja wil ik niet alleen blijven en iemand vinden waarmee het klikt en het wederzijds is.

Ik weet het allemaal niet meer en ik voel mij hierdoor soms zo waardeloos en ongewild. 'I will never be good enough for somebody I like'.

Zucht. 🥲
Ik ben ook "verplicht" om me bezig te houden met datinapps omdat ik via vrienden of mijn werk nooit een potentiële partner zal ontmoeten.

Terug
Bovenaan