Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow. Zelfs @Mulan weet even niet wat zeggen.Ik ben compleet in shock door jouw nieuws!
(In a good, hopefull flabergasted kind of way)

Wat zagen we niet komen in 2022? Wereldoorlog 3 en dees.Ik ben compleet in shock door jouw nieuws!
(In a good, hopefull flabergasted kind of way)
Ik hoop wel dat ge over beide zaken een ander gevoel hebtWat zagen we niet komen in 2022? Wereldoorlog 3 en dees.

Tuurlijk, ik hoop voor jouw op een tijd vol vuurwerk en knallende momenten. Voor dat ander hoop ik dat ten stelligste te vermijden.Ik hoop wel dat ge over beide zaken een ander gevoel hebt![]()
goed, lieve mensen,
een update:
ik heb een prachtige, lieve vrouw leren kennen, niet via dating apps of zo, maar op een compleet onverwachte manier.
Ze heeft een schitterend karakter, is goed voor mens en dier en heeft een heerlijk gevoel voor humor. Bovenal: ze wil met mij op bankjes zitten en genieten van het moment. Dus ik heb mijn soulmate gevonden en ik hoop van haar ook heel gelukkig te maken.
Dat is al van info die ik momenteel bereid ben om te geven, aangezien het nog pril is. Dus geen vragen a.u.b.![]()

En R4H, want single.Wat zagen we niet komen in 2022? Wereldoorlog 3 en dees.
Als complisult kan die eerste zin wel tellen.Dat geeft hoop voor de rest denk ik
Super nieuws, geniet ervan en overdenk het niet.
![]()

Lol, nu dat ge het zegt.Als complisult kan die eerste zin wel tellen.![]()
Oei, single zijn is zelden een beperking daartoe, toch?En R4H, want single.

Zoek een rivier, een bankje en koop u een klak? Herlanceer u als Recipe4Romance? Zet u op Sugardaddy? Maak uzelf opensource en ga gewoon met iedereen?En R4H, want single.
Ok, ok, ok en ok.Zoek een rivier, een bankje en koop u een klak? Herlanceer u als Recipe4Romance? Zet u op Sugardaddy? Maak uzelf opensource en ga gewoon met iedereen?
Jij hebt wel gevoel voor humor, é, maar dit is hoe ik aan mijn einde kom:Ok, ok, ok en ok.
Bedankt.
Best way to die! Met een lach op je gezicht en een verwarde blik op dat van je gesprekspartnerJij hebt wel gevoel voor humor, é, maar dit is hoe ik aan mijn einde kom:
![]()
Was in alle geval niet slecht bedoeld!Lol, nu dat ge het zegt.
Allez mannen, als zelfs den Tonerider het lukt, kan iedereen het wel he.
Ik heb me hier precies nogal een reputatie aangemeten.
Een bruine klak. Volgens de Google reviews is dat garantie op succes. Zou de review dan toch van deze mistrieuze schone zijn?Zoek een rivier, een bankje en koop u een klak? Herlanceer u als Recipe4Romance? Zet u op Sugardaddy? Maak uzelf opensource en ga gewoon met iedereen?
Liefde via Google Reviews. Can't beat that Tinder....En dat ze prachtig en lief was. Volgens mij heeft hij het eerste deel van je tekst niet goed gelezen.ik zei dat ze een heerlijk gevoel voor humor had.