Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kben nu wel curieus eigenlijk.![]()

Dit komt in de buurt. Alleen was het niet echt nodig om uw subjectieve mening in het verhaaltje te verstoppenEr staat toch meer dan genoeg info om de basis van het verhaal te reconstrueren.
Jongen en meisje hebben ooit iets gehad maar dat werkte toen toch niet helemaal. Inmiddels zijn ze vrienden binnen een wat grotere groep en gaan ze als onderdeel van diezelfde vriendengroep samen op skireis, maar eigenlijk heeft de jongen opnieuw/terug gevoelens voor het meisje en denkt hij dat het deze keer misschien wel zou kunnen werken want de situatie is uiteraard fundamenteel anders ten opzichte van die keer dat het niet werkte, dus vraagt hij zich af of hij iets moet proberen forceren op die skireis of beter kan wachten tot achteraf.
Laat maar weten hoe ver ik er naast zit.

Zo moet je het niet lezen. Als de situatie krak dezelfde was, was het immers een zeer domme vraag geweest, dus ik ging er maar van uit dat er - althans in jouw optiek, ik kan het niet weten - iets fundamenteel veranderd was (werksituatie, woonsituatie, attitude aka volwassenheid, mentale gezondheid, kan van alles zijn he).Dit komt in de buurt. Alleen was het niet echt nodig om uw subjectieve mening in het verhaaltje te verstoppen![]()
Oh jawel hoor.Het grote voordeel natuurlijk is dat de mensen op zoek naar losse avontuurtjes of wat scheef poepen zich niet inschrijven op zo sites.

En zo geschiedde.en mijn man had zelfs iets opgescharreld dat op zoek was naar de beide.![]()
Zomaar!!En zo geschiedde.

@ToneriderIk heb ooit - voor Mijnheer Squidward er was - een vragenlijst ingevuld en eens echt eerlijk geweest qua karakter. Was voor iets gelijk Meetic of zo. Ze konden mij niet matchen. Afgekeurd.
Ik zou een service starten: MisanMatch voor mensen die alle mensen haten maar wel die ene zoeken en ook niet meer nodig hebben.

Zo vraag ik mij iets af? Misschien dat de vrouwen hier mij kunnen antwoorden.Als dat meisje geen signalen geeft dat ze verliefd is, dan zou ik geen hoop koesteren.
Probleem is dat mannen de signalen die vrouwen uitzenden wel eens verkeerd interpreteren. En ik kan erover meepraten...![]()

Vrouwen die van nature niet rondborstig zijn, hebben soms mousse in hun bh en goed mogelijk dat ze dat dus niet gevoeld heeft.Verschillende keren zit ze langdurig met haar borsten tegen mijn arm te schuren. Dit gebeurt zeer duidelijk en kan geen twijfel over bestaan dat ze het zelf niet voelt.

Zo aan de receptie gaan staan van ‘en… uw borsten?’ Kan die mens toch ook niet doen?Vrouwen die van nature niet rondborstig zijn, hebben soms mousse in hun bh en goed mogelijk dat ze dat dus niet gevoeld heeft.
En anders staat het je volledig vrij om haar de vraag zèlf te stellen.![]()
Een kwestie van het maar hard genoeg willen.Zo aan de receptie gaan staan van ‘en… uw borsten?’ Kan die mens toch ook niet doen?
Op het werk was ik iets aan het uitleggen waar de receptioniste naast mij stond om een fiche te bekijken en reeds verschillende keren zit ze langdurig met haar borsten tegen mijn arm te schuren. Dit gebeurt zeer duidelijk en kan geen twijfel over bestaan dat ze het zelf niet voelt.
Wat betekent dit volgens jullie?
Sidenote; zij kent mijn vrouw en ik ken haar man.
Vrouwen die van nature niet rondborstig zijn, hebben soms mousse in hun bh en goed mogelijk dat ze dat dus niet gevoeld heeft.
En anders staat het je volledig vrij om haar de vraag zèlf te stellen.![]()