Niet iedereen apprecieert ineens pm’s, dacht ik?
Ma sure. Dickpics incoming!
Ma sure. Dickpics incoming!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYNiet iedereen apprecieert ineens pm’s, dacht ik?
Ma sure. Dickpicks incoming!
Ja dat zou ik ook denken, en nochtans heb ik in het verleden wel al (meerdere) dates gehad met heel normale vrouwen.
Sommigen vinden het zeker wel tof.
Maar het klopt wel dat mijn visvijver op die manier virtueel beperkt wordt.
Op zich vind ik dat niet erg, want met die mensen zou ik sowieso niet goed viben.
Ik kom ook regelmatig wel vrouwen tegen op tinder met gekleurd haar, septums, tattoos/sleeves, … . Dus ze zijn er wel!![]()
Om ff terug te komen op de tupperware-schuif van de bomma:
Sommige pottekes komen elk seizoen terug, dekseltjes wisselen wel wat van kleur, maar ze blijven passen. Maar dan hebt ge zo van die pottekes die een zeldzame vorm hebben. En dat kunnen goeie pottekes zijn, maar er passen veel minder dekseltjes op.
Dit ben jij:
Zeldzame tupperware pot

Gooi dat toch niet weg!Amaai en zeggen dat ik vant weekend zeker 10 deksels heb weg gegooid omdat ik geen passend potteke vond![]()

Geen ervaring, maar die reclame zijn zo gemaakt.Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.
Waar hebt gij dieje foto nog opgedoken... Dat is er nog eentje uit mn jeugdjaren.Om ff terug te komen op de tupperware-schuif van de bomma:
Sommige pottekes komen elk seizoen terug, dekseltjes wisselen wel wat van kleur, maar ze blijven passen. Maar dan hebt ge zo van die pottekes die een zeldzame vorm hebben. En dat kunnen goeie pottekes zijn, maar er passen veel minder dekseltjes op.
Dit ben jij:
Zeldzame tupperware pot
Een goede vriendin van mij heeft na paar jaar vruchteloos tinderen een deftige kerel gevonden via Parship.Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.
Zelf geen ervaring mee, maar is dat niet zonde van het geld? Ik ben er van overtuigd dat iedereen die single valt op zijn minst eens tinder probeert, een grotere instroom aan nieuwe profielen ga je elders denk ik moeilijk vinden (zeker met de betalende drempels bij 'Parship'). Ik heb wel al bij vrienden gehoord dat zij regelmatig eens de betaalopties op tinder activeren, dat vergemakkelijkt het om mensen op verdere locaties te matchen (wat is 50km als je 30plus bent en een eigen wagen hebt?).Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.
.Ja, ik heb via Parship mijn ex leren kennen, mijn zus heeft haar man ook leren kennen via Parship dus uiteindelijk wel positieve ervaringen mee. Dat is wel al van jaren geleden dus voor dat tinder enzo er was, geen idee hoe het zit vandaag de dag.Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.