Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja dat zou ik ook denken, en nochtans heb ik in het verleden wel al (meerdere) dates gehad met heel normale vrouwen.

Sommigen vinden het zeker wel tof.

Maar het klopt wel dat mijn visvijver op die manier virtueel beperkt wordt.
Op zich vind ik dat niet erg, want met die mensen zou ik sowieso niet goed viben.

Ik kom ook regelmatig wel vrouwen tegen op tinder met gekleurd haar, septums, tattoos/sleeves, … . Dus ze zijn er wel! 😉

Om ff terug te komen op de tupperware-schuif van de bomma:
Sommige pottekes komen elk seizoen terug, dekseltjes wisselen wel wat van kleur, maar ze blijven passen. Maar dan hebt ge zo van die pottekes die een zeldzame vorm hebben. En dat kunnen goeie pottekes zijn, maar er passen veel minder dekseltjes op.

Dit ben jij:
Zeldzame tupperware pot

Sommige pottekes komen elk seizoen terug, dekseltjes wisselen wel wat van kleur, maar ze blijven passen. Maar dan hebt ge zo van die pottekes die een zeldzame vorm hebben. En dat kunnen goeie pottekes zijn, maar er passen veel minder dekseltjes op.

Dit ben jij:
Zeldzame tupperware pot

Amaai en zeggen dat ik vant weekend zeker 10 deksels heb weg gegooid omdat ik geen passend potteke vond :(

Zijn er naast Tinder, Bumble, Okcupid en Facebook dating app nog andere apps die jullie frequent gebruiken?

Bij alle bovenstaande apps (behalve die van Facebook die ik niet gebruik) zit ik precies door alle profielen heen en krijg niets meer van likes binnen... :help:

mijn bank app in een volle discotheek, maar dat levert dat ook geen matches op, want er staan niet genoeg cijfers voor de nul.

Nee echt, als het op die bekende niet lukt, zullen die onbekende waarschijnlijk niet veel meer gaan opleveren he. Dan denk ik dat ge het op andere plaatsen gaat moeten zoeken. Of gewoon gaat moeten wachten tot tijd en toeval u geluk brengen.

Ja dat klopt wel wat je zegt, alleen lees je soms dat als je lange tijd lid bent en geen betaalde versie neemt, je niet vaak meer getoond wordt.

Ik zeg niet dat dat de reden is (ben mij bewust dat mijn looks ook eerder tegen- dan meewerken), maar als dat effectief zo is, dan kan een switch naar een andere app interessant zijn.

Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.

Snap ik wel hoor. en wie niet waagt niet wint, er moest maar juist iemand ook op die andere app zitten die wel matched.
Ik heb enkel Bumble en Tinder geprobeerd gehad, maar ik vermoed dat je via de store wel gewoon onder dating app kan zoeken en er zo genoeg vindt

Dit ben jij:
Zeldzame tupperware pot
Waar hebt gij dieje foto nog opgedoken... Dat is er nog eentje uit mn jeugdjaren.

Algemene vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met “Parship”? Op TV zie ik altijd reclame met perfecte mannelijke en vrouwelijke modellen.
Een goede vriendin van mij heeft na paar jaar vruchteloos tinderen een deftige kerel gevonden via Parship.
Hij was de eerste of tweede persoon met wie ze een match had en ze zijn ondertussen twee jaar samen.
Andere goede vriendin haar zus heeft ook via Parship vrij snel de man van haar dromen gevonden.
Het is een vrije dure site en voor nog extra bedragen kunt ge betere matches krijgen (op basis van vragenlijsten en zo dacht ik).
Het grote voordeel natuurlijk is dat de mensen op zoek naar losse avontuurtjes of wat scheef poepen zich niet inschrijven op zo sites.

Zelf geen ervaring mee, maar is dat niet zonde van het geld? Ik ben er van overtuigd dat iedereen die single valt op zijn minst eens tinder probeert, een grotere instroom aan nieuwe profielen ga je elders denk ik moeilijk vinden (zeker met de betalende drempels bij 'Parship'). Ik heb wel al bij vrienden gehoord dat zij regelmatig eens de betaalopties op tinder activeren, dat vergemakkelijkt het om mensen op verdere locaties te matchen (wat is 50km als je 30plus bent en een eigen wagen hebt?).

Ik ken 1 vriendin die Parship gebruikt, die is wel al 45plus, maar ik hoor daar toch dezelfde frustraties. Ondanks het feit dat het betalend is zitten daar toch ook vooral twijfelaars die totaal niet weten wat ze willen :p.

Ja, ik heb via Parship mijn ex leren kennen, mijn zus heeft haar man ook leren kennen via Parship dus uiteindelijk wel positieve ervaringen mee. Dat is wel al van jaren geleden dus voor dat tinder enzo er was, geen idee hoe het zit vandaag de dag.

ik zou zeker nog is nadenken over de redenen waarom het tussen jullie niet werkte, en of die wel écht van de baan zijn.
Iedereen herinnert liever de mooie dingen dan de slechte.

En als je toch beslist dat je er over wil praten, dan kan ik me niet inbeelden dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de skitrip over een paar weken.
Ofwel een leuk gevolg, ofwel een hella awkward dat de sfeer niet ten goede gaat komen.

ge kunt het misschien houden tot de laatsten dag van het skiverlof? dan is juist de terugrit nog genant.

Terug
Bovenaan