Het grote BeyondGaming Dating topic

Zo vraag ik mij iets af? Misschien dat de vrouwen hier mij kunnen antwoorden.
Op het werk was ik iets aan het uitleggen waar de receptioniste naast mij stond om een fiche te bekijken en reeds verschillende keren zit ze langdurig met haar borsten tegen mijn arm te schuren. Dit gebeurt zeer duidelijk en kan geen twijfel over bestaan dat ze het zelf niet voelt.
Wat betekent dit volgens jullie?

Dat ze nogal grote borsten heeft?

Op mijn vorig werk was er ook zo'n iemand die te pas en onpas effe met haar titiez (of naja tieeeeettz want ze was behoorlijk voorzien) in/tegen ons gezicht/schouder/arm kwam hangen. De mannen vonden dat niet zo erg, ik daarentegen werd soms wel beetje ongemakkelijk van.:unsure:
En, voelde jij dan ook de seksuele spanning tussen jullie 2? :unsure:

Op mijn vorig werk was er ook zo'n iemand die te pas en onpas effe met haar titiez (of naja tieeeeettz want ze was behoorlijk voorzien) in/tegen ons gezicht/schouder/arm kwam hangen. De mannen vonden dat niet zo erg, ik daarentegen werd soms wel beetje ongemakkelijk van.:unsure:
Waarom twee maten en twee gewichten?
Valt op dat men totaal anders reageert als het eens omgekeerd is. Terwijl het gedrag net hetzelfde is.

Mogen we spreken van white(?)women privilege?

En, voelde jij dan ook de seksuele spanning tussen jullie 2? :unsure:

Ja ik voelde wel iets nl mijn hoofd tussen haar 2 borsten maar in kan niet zeggen dat ik erdoor van mijn stoel ging glijden.
In het verleden al vaak aan vrouwen hun borsten gezeten om te kijken of ik er bepaalde gevoelens van ging krijgen maar ik werd nu niet bepaald warm van. :frown:

Waarom twee maten en twee gewichten?
Valt op dat men totaal anders reageert als het eens omgekeerd is. Terwijl het gedrag net hetzelfde is.

Mogen we spreken van white(?)women privilege?
Ja jongen wat moet ik hierop zeggen dan?
Ligt eraan met welke intentie iemand aan of tegen je zit toch?
Heb al vaak een mannelijk geslachtsdeel tegen mijn lijf gehad, zowel per ongeluk als expres en al vaak zelfs gewoon in volle erectie en das gaar man.
Is het per ongeluk dan heb ik er geen probleem mee, is het bewust dan gaat hij dat geen 2de keer. No way...
Als er vrouw ongevaard en bewust aan of tegen mijn lichaam gaan zitten (ook al meegemaakt) dan gaat ze dan ook geen 2de keer doen hoor.
Iedereen moet met zijn/haar graftakken van andermans lichaam blijven.

Op het werk was ik iets aan het uitleggen waar de receptioniste naast mij stond om een fiche te bekijken en reeds verschillende keren zit ze langdurig met haar borsten tegen mijn arm te schuren. Dit gebeurt zeer duidelijk en kan geen twijfel over bestaan dat ze het zelf niet voelt.
Sidenote; zij kent mijn vrouw en ik ken haar man.
Had ze harde tepels? Zoja dan had ze ofwel goesting ofwel koud.

Het antwoord moet je wel zelf uitvogelen.
Badum tss

Ja ik voelde wel iets nl mijn hoofd tussen haar 2 borsten maar in kan niet zeggen dat ik erdoor van mijn stoel ging glijden.
In het verleden al vaak aan vrouwen hun borsten gezeten om te kijken of ik er bepaalde gevoelens van ging krijgen maar ik werd nu niet bepaald warm van. :frown:

Ja jongen wat moet ik hierop zeggen dan?
Ligt eraan met welke intentie iemand aan of tegen je zit toch?
Heb al vaak een mannelijk geslachtsdeel tegen mijn lijf gehad, zowel per ongeluk als expres en al vaak zelfs gewoon in volle erectie en das gaar man.
Is het per ongeluk dan heb ik er geen probleem, is het bewust dan gaat hij dat geen 2de keer. No way...
Als er vrouw ongevaard en bewust aan of tegen mijn lichaam gaan zitten (ook al meegemaakt) dan gaat ze dan ook geen 2de keer doen hoor.
Iedereen moet met zijn graftakken van andermans lichaam blijven.
Per ongeluk een stijve tegen je krijgen.

Ik kan je verzekeren dat zoiets nooit per ongeluk is.

Swingen zal het niet zijn want dan gaat het meestal om beide vrouwen die eerst contact zoeken :)

En serieus: kan ook gewoon niks te betekenen hebben. Ze was gewoon niet aan het 'schuren' maar een toevallige aanraking werd als dusdanig geïnterpreteerd..?

Ik heb ook nog zo'n collega gehad en vroeg mij dat ook af. Volgens mij hebben die dat gewoon niet echt door. Dat gebeurde altijd als we aan de printers stonden.

Papier dat ik er toen doorgejaagd heb, niet normaal.

Doe je dat als man, met uw kruis tegen haar schuren, dan loopt ze naar de preventieadviseur.

Op zich is dit ook grensoverschrijdend gedrag.
Maar vrouwen komen daar mee weg.
Mannen reageren daar ook anders op natuurlijk.
Ik ga er van uit dat als een vrouw haar foef tegen u komt schuren aan het kopieerapparaat, je dat ook niet als ok gedrag gaat beschouwen?

Er lijkt mij toch nog een grootverschil tussen een (potentieel onbewuste) aanraking met een borst bij het voorover buigen en het schuren van geslachtsdelen. Zowel het verschil borst/geslachtsdeel als het verschil aanraking/schuren, lijken mij in deze toch wel vrij essentieel voor de ernst van het feit.

Awel, wordt er hier niet meer gedated of wa...?:wtf:

Nee, ik kan zelf geen bijdrage leveren in dit topic, want krijg al twee weken geen nieuwe matches meer... :rofl:

goed, lieve mensen,

een update:
ik heb een prachtige, lieve vrouw leren kennen, niet via dating apps of zo, maar op een compleet onverwachte manier.
Ze heeft een schitterend karakter, is goed voor mens en dier en heeft een heerlijk gevoel voor humor. Bovenal: ze wil met mij op bankjes zitten en genieten van het moment. Dus ik heb mijn soulmate gevonden en ik hoop van haar ook heel gelukkig te maken.

Dat is al van info die ik momenteel bereid ben om te geven, aangezien het nog pril is. Dus geen vragen a.u.b. :p

De enige echte vraag die ik momenteel heb is of ze even content is met Everyday "Italiaanse" schotels en cheeseburgers van Rustlers als hij. :unsure:
Een kaarsje op tafel zetten gaat het niet redden alleszins.

goed, lieve mensen,

een update:
ik heb een prachtige, lieve vrouw leren kennen, niet via dating apps of zo, maar op een compleet onverwachte manier.
Ze heeft een schitterend karakter, is goed voor mens en dier en heeft een heerlijk gevoel voor humor. Bovenal: ze wil met mij op bankjes zitten en genieten van het moment. Dus ik heb mijn soulmate gevonden en ik hoop van haar ook heel gelukkig te maken.

Dat is al van info die ik momenteel bereid ben om te geven, aangezien het nog pril is. Dus geen vragen a.u.b. :p
Proficiat voor jou en @Mulan.

Terug
Bovenaan