Noscoped420
Well-known member
In de Action koopt ge soms nog wel es iets goedDa's letterlijk de Action van de datingapps.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de Action koopt ge soms nog wel es iets goedDa's letterlijk de Action van de datingapps.

Ja, maar je zit al aan de kassa na tien minuten wegens gebrek aan assortimentIn de Action koopt ge soms nog wel es iets goed![]()

Waarom moet je ergens mee wegkomen?Als je miljonair bent, kom je met veel weg,
Ik bedoel maar, hangt ervanaf zeker.
Ik ben dan ook den Aldi van BG, komt goed uit dus.Da's letterlijk de Action van de datingapps.
Ja ik heb ook gehoord dat die er de laatste jaren fel op achteruit zijn gegaan, alle apps van de Match group blijkbaarDa's letterlijk de Action van de datingapps.
En in het ergste geval zijt ge maar 1,5 euro kwijt.In de Action koopt ge soms nog wel es iets goed![]()

Paars en blauw.
Mja, ik denk dat veel 30+ vrouwen dat al sneller zien als iemand die het niet serieus neemt. Allé, ik bedoel dat niet verkeerd want ge weet ook dat ik net zo goed uit die hardcore scene kom. Maar eigenlijk ga je met die haarkleur u al meteen beperken naar de echt alternatieve vrouwen.Paars en blauw.
Ja dat zou ik ook denken, en nochtans heb ik in het verleden wel al (meerdere) dates gehad met heel normale vrouwen.Mja, ik denk dat veel 30+ vrouwen dat al sneller zien als iemand die het niet serieus neemt. Allé, ik bedoel dat niet verkeerd want ge weet ook dat ik net zo goed uit die hardcore scene kom. Maar eigenlijk ga je met die haarkleur u al meteen beperken naar de echt alternatieve vrouwen.

Allemaal freaks dus!Ik kom ook regelmatig wel vrouwen tegen op tinder met gekleurd haar, septums, tattoos/sleeves, … . Dus ze zijn er wel!![]()
Eikes vies, crimineel volk!Allemaal freaks dus!
zou de bomma in mij zeggen.![]()
Én onverzorgd, lak hebbend aan alle geldende waarden en normen van de maatschappij!Eikes vies, crimineel volk!
En vroeg had ik zelfs lang haar. EIK, metalvolk. Langharig werkschuw tuig!

Ik zou ook niet rechts swipen op de slechtste photoshop-beelden ooit amai
Ik weet niet hoe dat aan de vrouwelijke kant is maar aan de mannenkant komt dat nogal vaak voor hoor. Vooral van die filters die alles extra strak trekken. En sterretjes enzo toevoegen. GruwelijkIk zou ook niet rechts swipen op de slechtste photoshop-beelden ooit amai

The first rule of the hardcore scene: you don’t talk about the hardcore scene.Ik heb zoveel vragen![]()
In mijn tijd stelde dat inderdaad ook amper nog iets voor. Ik denk dat het publiek in België daartoe te beperkt is.Da's letterlijk de Action van de datingapps.
.Ja dat zou ik ook denken, en nochtans heb ik in het verleden wel al (meerdere) dates gehad met heel normale vrouwen.
Sommigen vinden het zeker wel tof.
Maar het klopt wel dat mijn visvijver op die manier virtueel beperkt wordt.
Op zich vind ik dat niet erg, want met die mensen zou ik sowieso niet goed viben.
Ik kom ook regelmatig wel vrouwen tegen op tinder met gekleurd haar, septums, tattoos/sleeves, … . Dus ze zijn er wel!![]()
Als je wil mag je altijd eens oordelenMet die alternatieve dinges is niets mis hé maar wat ik dan vroeger vaak tegenkwam is dat die personen ook enkel en alleen dat te tonen/vertellen hadden.
Wat ik dan zag waren 1001 foto's van hun muziek, tattoos/piercings of haarstijl.
Op zich niets mis mee maar je bent er wel snel klaar mee. Is beetje zelfde als paardenliefhebbers die 1001 foto's plaatsen van zichzelf op een paard, naast, onder, voor of achter een paard. Niemand zit daar op te wachten.
Leukste profielen waren die met een beknopte bio en verschillende foto's van bvb op vakantie, restaurant, op het werk of gewoon ergens in een park op een bankje maakt niet uit, zolang het spontane foto's waren.
Jezelf blijven is belangrijk dat is sws wel de bedoeling maar probeer altijd het beste van jezelf te etaleren. Hoeft niet altijd zeer speciaal te zijn hoor, zolang er een beetje afwisseling is.
Als je wil mag je altijd eens oordelen
Stuur me een PM