Het grote BeyondGaming Dating topic

De geschiedenis herhaalt zich.

Had daarnet een match, we praten wat, ik vraag haar of ze ook al mensen in het echt heeft leren kennen via deze app, zegt ze dat dit een "te persoonlijk vraag is".

Of ik heb te weinig remmingen en praat complexloos over al deze zaken of sommige vrouwen zijn dus echt wel extreem gevoelig. :wtf:
Swat, ga er alleszins niet mee verder praten. Dat ze met hun lange tenen maar elders in de weg gaan staan. :rofl:

Als dat al een te persoonlijke vraag is. :s

Had daarnet een match, we praten wat, ik vraag haar of ze ook al mensen in het echt heeft leren kennen via deze app, zegt ze dat dit een "te persoonlijk vraag is".

Of ik heb te weinig remmingen en praat complexloos over al deze zaken of sommige vrouwen zijn dus echt wel extreem gevoelig. :wtf:
Swat, ga er alleszins niet mee verder praten. Dat ze met hun lange tenen maar elders in de weg gaan staan. :rofl:
jawadde dadde

Kan zijn dat ze denkt dat andere mensen haar een seut zullen vinden als ze met niemand durft af te spreken of in het andere geval dat anderen haar een te moeilijk geval zullen vinden als ze zegt met +10 mannen op date te zijn geweest, zonder resultaat.

Zou anders ook niet weten waarom dit "een te persoonlijke vraag" zou kunnen zijn.

Kan zijn dat ze denkt dat andere mensen haar een seut zullen vinden als ze met niemand durft af te spreken of in het andere geval dat anderen haar een te moeilijk geval zullen vinden als ze zegt met +10 mannen op date te zijn geweest, zonder resultaat.

Zou anders ook niet weten waarom dit "een te persoonlijke vraag" zou kunnen zijn.
En ge hebt niet gevraagd waarom? Ik zou veel te curieus zijn :p

Of ze zoekt daar misschien achter van "is dit een onrechtstreekse vraag dat ik misschien "De Matras van Merksem ben" en iedere week met iemand nieuw in bed beland". Als er iets is wat vrouwen goed kunnen, is verborgen meningen vinden achter onschuldige zinnen. :laugh:

Trek het u niet aan. Ik ben ooit in Zuid-Afrika eens op bezoek geweest bij een olifanten"sanctuary", waar circusolifanten en mishandelde olifanten terechtkwamen voor een beter leven. Had daarvan een foto op tinder geplaatst van mezelf met een olifant ietwat verder op. Ik matchte met iemand die me meteen uitschold voor dierenmishandelaar :unsure:.

"Ze spuiten die plat gij hypocriet!!!!"

Met zo’n reacties in het achterhoofd swipe ik bewust naar links wanneer ik ergens een zweem van vegetarisch-achtig eten op een foto bemerk :unsure:

Je kent dat wel: “love food” en dan ergens een foto met (voor mij) een bord konijnenvoer :p

Had een tweetal maanden terug een match, maar omdat de app niet zo prettig werkt, had ik voorgesteld om eventueel op Whatsapp verder te praten. Dat gebeurt en we hebben lange gesprekken. Na een tijdje zegt ze dat we toch op een andere golflengte zitten en een date, laat staan een relatie niet tot de mogelijkheid behoort.

Is zij mij vergeten te wissen of mag ik misschien toch een sprankeltje hoop hebben dat ze nog eens contact met mij opneemt (want waarom verwijdert ze mijn gegevens anders niet)?

Neen, je mag geen sprankeltje hoop koesteren.
Zelf geen microscopisch klein sprankeltje.

Dat ze jouw niet gewist heeft wil niets zeggen.
Ga verder met je leven en vergeet haar.

Met zo’n reacties in het achterhoofd swipe ik bewust naar links wanneer ik ergens een zweem van vegetarisch-achtig eten op een foto bemerk :unsure:

Je kent dat wel: “love food” en dan ergens een foto met (voor mij) een bord konijnenvoer :p
Dat is toch een even bekrompen reactie van jou dan, als wanneer een vegetariër zou afknappen puur omdat iemand vlees eet?

Je begint het te snappen.
Iedere actie op datingsapps moet gericht zijn op het elkaar leren kennen en z.s.m. elkaar irl leren kennen.
Je vraag was perfect normaal, haar reactie niet.
Move on.
Tenzij ze zelf alsnog met een deftige reactie komt, maar dat zal in 95% vd gevallen niet gebeuren.

Waarom ?
Het is niet omdat iemand andere normen heeft dat dit wil zeggen dat er niks mogelijk is.
Ikzelf ben lang samen geweest met een vrij fanatieke veganiste (die ook ging betogen vr dierenrechten enzo...) . Ik respecteerde de zaken die voor haar belangrijk waren en omgekeerd.
Als zij natuurlijk enkel iemand moest willen die exact zoals haar dacht = goodbye darling !

Voor een stuk moet je bij vrouwen door de eerste-oppervlakkige-laag kijken.
Velen posten allerhande hippe zaken (zoals gezonde voeding, geen vlees eten, yoga...) voornamelijk om mee te zijn met de mode.
Slechts voor een kleine minderheid is dit echt vh grootste belang.

Dat is toch een even bekrompen reactie van jou dan, als wanneer een vegetariër zou afknappen puur omdat iemand vlees eet?
Waarom ?
Het is niet omdat iemand andere normen heeft dat dit wil zeggen dat er niks mogelijk is.

Ja, dat kan zijn maar dat is nogal eens mijn onbewuste eerste reactie.

Nu, die reactie heb ik voornamelijk bij profielen waar ik ook al aan de andere foto’s zie dat levensstijl enzo niet bij mij zou passen want zoals @outsider aangeeft wil dat ene feit nog niet alles zeggen :)

Die profielen zijn precies in de meerderheid bij mij, dus ik durf inderdaad wel eens kort door de bocht te gaan wanneer ik aan het swipen ben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan