Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moraal van het verhaal lijkt me eerder: zo lang ge een reden gevonden hebt om niet naar uw eigen te moeten kijken waarom het fout loopt is het ok.Moraal van het verhaal: smijt u zelf als man niet aan de voeten van eender welke tindervrouw en kijk ook eens buiten datingsites
Of mannen schaars goed maken natuurlijk. Klinkt als een goed plan![]()
Dit is een toxische gedachte. Want dan zouden 90% van de mannen dus iets mankeren omdat ze geen succes halen uit Tinder. Zo duw je mensen als Jonas (ten onrechte) dieper in de gedachtegang dat het aan hem ligt. Het ligt aan het conceptMoraal van het verhaal lijkt me eerder: zo lang ge een reden gevonden hebt om niet naar uw eigen te moeten kijken waarom het fout loopt is het ok.
Ik heb die theorie ook al gehoord, maar dat gaat wel een beetje voorbij aan het feit dat vrouwen zich overal ter wereld meer opmaken dan in deze hoek van Europa, terwijl WOII hier toch ook wel lelijk heeft huisgehouden. Lijkt me ook sterk dat een oorlog van 5 jaar plots zo'n verschuiving veroorzaakt in een cultuur. Zou het misschien eerder liggen aan een beperktere emancipatie en een macho-cultuur, zoals bv. ook in Latijns-Amerika?Ooit al eens afgevraagd waarom bvb Russische dames zich telkens zo mooi opmaken ?
Dit is in hun cultuur geslopen na WO2 toen er een enorm tekort was aan Russische mannen en die vrouwen alles uit de kast moesten halen om zelfs maar een gewone man te kunnen vinden.

Het Oostfront was een slachting met miljoenen dode Russische mannen.Ik heb die theorie ook al gehoord, maar dat gaat wel een beetje voorbij aan het feit dat vrouwen zich overal ter wereld meer opmaken dan in deze hoek van Europa, terwijl WOII hier toch ook wel lelijk heeft huisgehouden. Lijkt me ook sterk dat een oorlog van 5 jaar plots zo'n verschuiving veroorzaakt in een cultuur. Zou het misschien eerder liggen aan een beperktere emancipatie en een macho-cultuur, zoals bv. ook in Latijns-Amerika?
Leuk dat je direct denkt dat we het dan hebben over mensen zoals Jonas.Dit is een toxische gedachte. Want dan zouden 90% van de mannen dus iets mankeren omdat ze geen succes halen uit Tinder. Zo duw je mensen als Jonas (ten onrechte) dieper in de gedachtegang dat het aan hem ligt. Het ligt aan het concept

Deze stelling klopt sowieso niet voor Vlaanderen. In de leeftijdscategorie 18-64 jaar zijn er meer mannen dan vrouwen.Want er zijn evenveel vrouwen als mannen vrijgezel.
| 1.976.581 vrouwen | 2.009.936 mannen |
Of dat zegt ze tegen u om u niet te kwetsen.Mijn prachtige Vikinge is ook een grote fan van de dadbod. Komt dat even goed uit![]()

Ik wel, zie mijn bericht hierboven, en uiteraard:Ik weet eigenlijk niet hoe die grote asymmetrie te verklaren. Mannen zijn bereid om meer moeite te doen dan vrouwen? Want er zijn evenveel vrouwen als mannen vrijgezel.
Inderdaad.Er is dus nog een ganse groep vrouwen die niet op Tinder te vinden zijn met ongekend potentieel!
En zeker:Dus vrouwen hebben de controle. Mannen zijn "gemiddeld over het gehele cohort' minder in vraag en dus price takers.
Voor de mannen in de top 10%: soort winner take all. De bottom 50%: miserie.
Mogelijke oplossing (vermoedelijk slechts in praktijk te brengen na corona): doe een hobby in een vereniging waar veel jonge vrouwen ook zijn, groepsreizen, speeddating in het echt, avondstudie doen in vrouwelijke richting...
Kortom, alles waar je niet in een fasttrack carrousel moet opboksen tegen velen die relatief 'hoger' gerangschikt zijn qua oppervlakkige aantrekkelijkheid en waar 'normaal zijn' of 'vriendelijk zijn' of 'redelijk ok' zijn 0,0 surplus waarde heeft.
Afgaande op uw berichten: schrijf u echt wel in voor een gevechtssport of zo.
Meerdere vliegen in 1 klap: uw zelfvertrouwen gaat toenemen, grotere sociale kring, in real life vrouwen ontmoeten etc. (misschien ook meisjes die wat onzeker zijn/waren...?)
Minder op dit forum zitten, minder blijven proberen wat totaal niet werkt en u ziek maakt, meer inschrijven in een joggingclub/groepsreis/gevechtssport/interessevereniging (bv. http://www.geuzenhuis.be/ ).
Of mannen schaars goed maken natuurlijk. Klinkt als een goed plan![]()
Met een beetje hulp van @Squidward kan dat geen probleem zijn denk ik.Mannen decimeren!
Het is voor hun eigen goed!
Of geraken mannen niet aan de bak omdat ze niet weten hoe ze op een normale manier met een vrouw kunnen omgaan en bouwen vrouwen een muur om zich heen om de overvloed aan idiote mannelijke reacties te filteren?Voornamelijk omdat er véél meer mannen op datingapps zitten dan vrouwen.
Vrouwen kunnen handelen uit overvloed, ze hebben keuze zat.
Vandaar ook het veelvoorkomende toxische gedrag.
En neen, dat doen ze niet omdat ze vrouw zijn.
Ze doen dit omdat er rijen mannen klaarstaan om toch maar wat aandacht te krijgen van het prinsesje.
Ik denk dat algemeen je gewoon weinig "controle" hebt op voorhand om in te schatten wie je voor je hebt. In het "echte leven" is de kans groter dat je al via via van iemand hebt gehoord, of dat je de persoon tenmiste even observeert.Of geraken mannen niet aan de bak omdat ze niet weten hoe ze op een normale manier met een vrouw kunnen omgaan en bouwen vrouwen een muur om zich heen om de overvloed aan idiote mannelijke reacties te filteren?
Allé ja, ik ben blij dat ik geen vrouw ben, om de vijf botten een idioot achter u aan die u uitschijt voor hoer omdat je niet ingaat op zijn lompe avances. Ik zou mij ook afstandelijker gaan gedragen zo.
(waarmee ik niet wil zeggen dat alle venten lompe boeren zijn, maar het zijn er wel schrikbarend veel, en dat is dan wel jammer voor de normale mannen die op die manier ook moeilijker aan de bak geraken)
Voor mij werkte Tinder primaen ik ben geen model of heb een eigen firma...
Bashen, klagen en zagen over een app die u 'helpt' een date te vinden zodat je in 't echt geen vrouw meer moet aanspreken. Slecht concept! 't Is niet eerlijk! Vrouwen spelen met de mannen hun gevoelens. Djeeez. Blijf dan weg van die app. Vroeger was er helemaal geen Tinder.
Ook de verwachtingen dat sommige venten hier hebben van vrouwen na een eerste date. Een tof gesprek met een dame en men denkt al na over de namen van de toekomstige kinderen. Als de dame in kwestie geen gevolg geeft aan een 2de date dan spelen ze met de emoties van de man. Wat een aanstellerij is dat eigenlijk.
Time to roughen up and get your emotions in check. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik denk dat de meeste vrouwen uit zijn op een leuke avond met een toffe gast. Niet meer, niet minder. Klikt het, top! Klikt het niet, on to the next!
Als je al aanstoot neemt aan het feit dat een wildvreemde vrouw niet reageert op uw berichten op Tinder of gelijk wat, dan ben je gewoon te labiel om te starten met daten. Verwijten gooien naar de vrouwen, de apps, de hoeveelheid vrouwen vs. mannen,... het helpt allemaal niet hoor.
Zelfmedelijden is overigens ook niet aantrekkelijk.
Uhuh maar ja bent dan ook knap hé laten we wel eerlijk zijn. Irl zal het jou ook niet aan vrouwelijke aandacht ontbreken en dat icm met een goede dosis zelfvertrouwen maakt een man aantrekkelijk. En vrouw uiteraard ook.
ideaal voor de fotografie uitdaging van de maandTé aantrekkelijk is dan weer intimiderend. Je hebt zo van die mensen waar een ganse straat naar omkijkt, bij wijze van spreken.