Het grote BeyondGaming Dating topic

Moraal van het verhaal: smijt u zelf als man niet aan de voeten van eender welke tindervrouw en kijk ook eens buiten datingsites :woohoo:

Of mannen schaars goed maken natuurlijk. Klinkt als een goed plan 😏

Moraal van het verhaal: smijt u zelf als man niet aan de voeten van eender welke tindervrouw en kijk ook eens buiten datingsites :woohoo:

Of mannen schaars goed maken natuurlijk. Klinkt als een goed plan 😏
Moraal van het verhaal lijkt me eerder: zo lang ge een reden gevonden hebt om niet naar uw eigen te moeten kijken waarom het fout loopt is het ok.

Moraal van het verhaal lijkt me eerder: zo lang ge een reden gevonden hebt om niet naar uw eigen te moeten kijken waarom het fout loopt is het ok.
Dit is een toxische gedachte. Want dan zouden 90% van de mannen dus iets mankeren omdat ze geen succes halen uit Tinder. Zo duw je mensen als Jonas (ten onrechte) dieper in de gedachtegang dat het aan hem ligt. Het ligt aan het concept

Ooit al eens afgevraagd waarom bvb Russische dames zich telkens zo mooi opmaken ?
Dit is in hun cultuur geslopen na WO2 toen er een enorm tekort was aan Russische mannen en die vrouwen alles uit de kast moesten halen om zelfs maar een gewone man te kunnen vinden.
Ik heb die theorie ook al gehoord, maar dat gaat wel een beetje voorbij aan het feit dat vrouwen zich overal ter wereld meer opmaken dan in deze hoek van Europa, terwijl WOII hier toch ook wel lelijk heeft huisgehouden. Lijkt me ook sterk dat een oorlog van 5 jaar plots zo'n verschuiving veroorzaakt in een cultuur. Zou het misschien eerder liggen aan een beperktere emancipatie en een macho-cultuur, zoals bv. ook in Latijns-Amerika?

Ik heb die theorie ook al gehoord, maar dat gaat wel een beetje voorbij aan het feit dat vrouwen zich overal ter wereld meer opmaken dan in deze hoek van Europa, terwijl WOII hier toch ook wel lelijk heeft huisgehouden. Lijkt me ook sterk dat een oorlog van 5 jaar plots zo'n verschuiving veroorzaakt in een cultuur. Zou het misschien eerder liggen aan een beperktere emancipatie en een macho-cultuur, zoals bv. ook in Latijns-Amerika?
Het Oostfront was een slachting met miljoenen dode Russische mannen.
Totaal in niks te vergelijken met het (relatief) beperkte aantal slachtoffers hier.
Maar dat is een andere discussie.

Dit is een toxische gedachte. Want dan zouden 90% van de mannen dus iets mankeren omdat ze geen succes halen uit Tinder. Zo duw je mensen als Jonas (ten onrechte) dieper in de gedachtegang dat het aan hem ligt. Het ligt aan het concept
Leuk dat je direct denkt dat we het dan hebben over mensen zoals Jonas. :sarcastic: :sarcastic:

Want er zijn evenveel vrouwen als mannen vrijgezel.
Deze stelling klopt sowieso niet voor Vlaanderen. In de leeftijdscategorie 18-64 jaar zijn er meer mannen dan vrouwen.

Datum laatste wijziging: 16/06/2021 (Bron)
1.976.581 vrouwen2.009.936 mannen

Als we er hypothetisch van uitgaan dat iedereen heteroseksueel is, dan zijn er teveel mannen voor te weinig vrouwen.

Ik weet eigenlijk niet hoe die grote asymmetrie te verklaren. Mannen zijn bereid om meer moeite te doen dan vrouwen? Want er zijn evenveel vrouwen als mannen vrijgezel.
Ik wel, zie mijn bericht hierboven, en uiteraard:

75% mannen op Tinder, 25% vrouwen.

Er is dus nog een ganse groep vrouwen die niet op Tinder te vinden zijn met ongekend potentieel!
Inderdaad.

Vandaar:

Dus vrouwen hebben de controle. Mannen zijn "gemiddeld over het gehele cohort' minder in vraag en dus price takers.
Voor de mannen in de top 10%: soort winner take all. De bottom 50%: miserie.

Mogelijke oplossing (vermoedelijk slechts in praktijk te brengen na corona): doe een hobby in een vereniging waar veel jonge vrouwen ook zijn, groepsreizen, speeddating in het echt, avondstudie doen in vrouwelijke richting...
Kortom, alles waar je niet in een fasttrack carrousel moet opboksen tegen velen die relatief 'hoger' gerangschikt zijn qua oppervlakkige aantrekkelijkheid en waar 'normaal zijn' of 'vriendelijk zijn' of 'redelijk ok' zijn 0,0 surplus waarde heeft.

Afgaande op uw berichten: schrijf u echt wel in voor een gevechtssport of zo.
Meerdere vliegen in 1 klap: uw zelfvertrouwen gaat toenemen, grotere sociale kring, in real life vrouwen ontmoeten etc. (misschien ook meisjes die wat onzeker zijn/waren...?)
En zeker:
Minder op dit forum zitten, minder blijven proberen wat totaal niet werkt en u ziek maakt, meer inschrijven in een joggingclub/groepsreis/gevechtssport/interessevereniging (bv. http://www.geuzenhuis.be/ ).

Voornamelijk omdat er véél meer mannen op datingapps zitten dan vrouwen.
Vrouwen kunnen handelen uit overvloed, ze hebben keuze zat.
Vandaar ook het veelvoorkomende toxische gedrag.
En neen, dat doen ze niet omdat ze vrouw zijn.
Ze doen dit omdat er rijen mannen klaarstaan om toch maar wat aandacht te krijgen van het prinsesje.
Of geraken mannen niet aan de bak omdat ze niet weten hoe ze op een normale manier met een vrouw kunnen omgaan en bouwen vrouwen een muur om zich heen om de overvloed aan idiote mannelijke reacties te filteren?
Allé ja, ik ben blij dat ik geen vrouw ben, om de vijf botten een idioot achter u aan die u uitschijt voor hoer omdat je niet ingaat op zijn lompe avances. Ik zou mij ook afstandelijker gaan gedragen zo.

(waarmee ik niet wil zeggen dat alle venten lompe boeren zijn, maar het zijn er wel schrikbarend veel, en dat is dan wel jammer voor de normale mannen die op die manier ook moeilijker aan de bak geraken)

Bashen, klagen en zagen over een app die u 'helpt' een date te vinden zodat je in 't echt geen vrouw meer moet aanspreken. Slecht concept! 't Is niet eerlijk! Vrouwen spelen met de mannen hun gevoelens. Djeeez. Blijf dan weg van die app. Vroeger was er helemaal geen Tinder.

Ook de verwachtingen dat sommige venten hier hebben van vrouwen na een eerste date. Een tof gesprek met een dame en men denkt al na over de namen van de toekomstige kinderen. Als de dame in kwestie geen gevolg geeft aan een 2de date dan spelen ze met de emoties van de man. Wat een aanstellerij is dat eigenlijk.

Time to roughen up and get your emotions in check. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik denk dat de meeste vrouwen uit zijn op een leuke avond met een toffe gast. Niet meer, niet minder. Klikt het, top! Klikt het niet, on to the next!

Als je al aanstoot neemt aan het feit dat een wildvreemde vrouw niet reageert op uw berichten op Tinder of gelijk wat, dan ben je gewoon te labiel om te starten met daten. Verwijten gooien naar de vrouwen, de apps, de hoeveelheid vrouwen vs. mannen,... het helpt allemaal niet hoor.

Zelfmedelijden is overigens ook niet aantrekkelijk.

Of geraken mannen niet aan de bak omdat ze niet weten hoe ze op een normale manier met een vrouw kunnen omgaan en bouwen vrouwen een muur om zich heen om de overvloed aan idiote mannelijke reacties te filteren?
Allé ja, ik ben blij dat ik geen vrouw ben, om de vijf botten een idioot achter u aan die u uitschijt voor hoer omdat je niet ingaat op zijn lompe avances. Ik zou mij ook afstandelijker gaan gedragen zo.

(waarmee ik niet wil zeggen dat alle venten lompe boeren zijn, maar het zijn er wel schrikbarend veel, en dat is dan wel jammer voor de normale mannen die op die manier ook moeilijker aan de bak geraken)
Ik denk dat algemeen je gewoon weinig "controle" hebt op voorhand om in te schatten wie je voor je hebt. In het "echte leven" is de kans groter dat je al via via van iemand hebt gehoord, of dat je de persoon tenmiste even observeert.

Bij tinder en consoorten kan het dan alle kanten opgaan, met mensen die zich ook onaantastbaar voelen omdat het toch allemaal online is. Ik denk dat veel van die misnoegde (maar ook gewoon toxische) reacties genre "je bent een hoer omdat je niet met mij wil afspreken" daar toch onder vallen. Persoonlijk heb ik als man nooit echt zotte dingen meegemaakt, buiten twee vrouwen die duidelijk gewoon aandacht zochten omdat het uit/niet echt uit was met hun vorige relatie en ze aan zichzelf of aan hem moesten bewijzen dat ze goed in de markt lagen.

Als ik dan de verhalen hoor van vrouwen die ik ken, of de getuigenissen hier, dan krab ik toch wel eens in mijn haar hoor. De beste ik zelf had gehoord was dat op de eerste date de man meteen foto's begon te trekken van zijn date, want "zijn vrienden zouden nooit geloven dat hij een date had met een vrouw".

Voor mij werkte Tinder prima 👌 en ik ben geen model of heb een eigen firma...

Uhuh maar ja bent dan ook knap hé laten we wel eerlijk zijn. Irl zal het jou ook niet aan vrouwelijke aandacht ontbreken en dat icm met een goede dosis zelfvertrouwen maakt een man aantrekkelijk. En vrouw uiteraard ook.
Zelfs zonder een 'knap' gezichtje kan een persoon met voldoende zelfvetrouwen aantrekkelijk zijn alleen ja op die apps is/blijft alles zo oppervlakkig als de pest.

Bashen, klagen en zagen over een app die u 'helpt' een date te vinden zodat je in 't echt geen vrouw meer moet aanspreken. Slecht concept! 't Is niet eerlijk! Vrouwen spelen met de mannen hun gevoelens. Djeeez. Blijf dan weg van die app. Vroeger was er helemaal geen Tinder.

Ook de verwachtingen dat sommige venten hier hebben van vrouwen na een eerste date. Een tof gesprek met een dame en men denkt al na over de namen van de toekomstige kinderen. Als de dame in kwestie geen gevolg geeft aan een 2de date dan spelen ze met de emoties van de man. Wat een aanstellerij is dat eigenlijk.

Time to roughen up and get your emotions in check. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik denk dat de meeste vrouwen uit zijn op een leuke avond met een toffe gast. Niet meer, niet minder. Klikt het, top! Klikt het niet, on to the next!

Als je al aanstoot neemt aan het feit dat een wildvreemde vrouw niet reageert op uw berichten op Tinder of gelijk wat, dan ben je gewoon te labiel om te starten met daten. Verwijten gooien naar de vrouwen, de apps, de hoeveelheid vrouwen vs. mannen,... het helpt allemaal niet hoor.

Zelfmedelijden is overigens ook niet aantrekkelijk.

Preach my brother, preach!

Laatst bewerkt door een moderator:
Uhuh maar ja bent dan ook knap hé laten we wel eerlijk zijn. Irl zal het jou ook niet aan vrouwelijke aandacht ontbreken en dat icm met een goede dosis zelfvertrouwen maakt een man aantrekkelijk. En vrouw uiteraard ook.

Is ook een beetje kip-ei verhaal. Je bent knap, dus je krijgt genoeg aandacht. Dat geeft je zelfvertrouwen, wat je nóg aantrekkelijker maakt — ook als het uiterlijk minder een rol speelt.

Terug
Bovenaan