Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geeft je zelfvertrouwen, wat je nóg aantrekkelijker maakt —
Oké, zal in het vervolg mijn "zever" en soort ventileren voor mij hier niet meer postenBashen, klagen en zagen over een app die u 'helpt' een date te vinden zodat je in 't echt geen vrouw meer moet aanspreken. Slecht concept! 't Is niet eerlijk! Vrouwen spelen met de mannen hun gevoelens. Djeeez. Blijf dan weg van die app. Vroeger was er helemaal geen Tinder.
Ook de verwachtingen dat sommige venten hier hebben van vrouwen na een eerste date. Een tof gesprek met een dame en men denkt al na over de namen van de toekomstige kinderen. Als de dame in kwestie geen gevolg geeft aan een 2de date dan spelen ze met de emoties van de man. Wat een aanstellerij is dat eigenlijk.
Time to roughen up and get your emotions in check. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik denk dat de meeste vrouwen uit zijn op een leuke avond met een toffe gast. Niet meer, niet minder. Klikt het, top! Klikt het niet, on to the next!
Als je al aanstoot neemt aan het feit dat een wildvreemde vrouw niet reageert op uw berichten op Tinder of gelijk wat, dan ben je gewoon te labiel om te starten met daten. Verwijten gooien naar de vrouwen, de apps, de hoeveelheid vrouwen vs. mannen,... het helpt allemaal niet hoor.
Zelfmedelijden is overigens ook niet aantrekkelijk.
Ik denk eigenlijk dat @Mr.Anderson het eerder had op degenen die reageerden op uw initiële post. Dat waren namelijk degenen die met incel-riekende theoriën afkwamen.Oké, zal in het vervolg mijn "zever" en soort ventileren voor mij hier niet meer posten
Oei.Oké, zal in het vervolg mijn "zever" en soort ventileren voor mij hier niet meer posten
Ge kust zijn frikandel?

Minder afwijzing door vrouwen in elk geval dan.Ge kust zijn frikandel?![]()

Ik denk dat hij in dat geval wel graag spreekt over lange hamburger.Ge kust zijn frikandel?![]()

Jep. Ik merkte vooral heel wat verbitterde reacties op waarbij de vrouwen/apps the cause of all evil waren.Ik denk eigenlijk dat @Mr.Anderson het eerder had op degenen die reageerden op uw initiële post. Dat waren namelijk degenen die met incel-riekende theoriën afkwamen.
Dat is alleszins hoe ik het interpreteerde, en waarom ik @Mr.Anderson zijn reactie likete ... imo was er niks mis met uw post (alléjah niks mis in de context van @Mr.Anderson zijn post, het is uiteraard jammer dat ge u zo voelt, maar best begrijpelijk)
Hah, niet erg hoor.
Cadeau’tje een gratis frikandel, ipv een pintjeGe kust zijn frikandel?![]()
Je hebt XXL frikandel van de romeo's verkeerd geschreven.Ik denk dat hij in dat geval wel graag spreekt over lange hamburger.![]()

Verschillende relaties op een jaar is al iets helemaal anders dan verschillende 'first' dates.Cadeau’tje een gratis frikandel, ipv een pintje
—
Nee ff serieus nu, anderzijds zou ik u wel begrijpen als het naar mij gericht was.
Maar ik kan niet snappen dat sommige mensen verschillende relaties op een jaar hebben.
Moeilijkste wat er is vind ik, iemand vinden en al dan niet een relatie beginnen.
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gewist uit whatsappHad een tweetal maanden terug een match, maar omdat de app niet zo prettig werkt, had ik voorgesteld om eventueel op Whatsapp verder te praten. Dat gebeurt en we hebben lange gesprekken. Na een tijdje zegt ze dat we toch op een andere golflengte zitten en een date, laat staan een relatie niet tot de mogelijkheid behoort.
Uit nieuwsgierigheid kijk ik vandaag nog eens naar haar contactadres en zie dat ze mij nog niet gewist heeft van haar Whatsapp (zie ik omdat ik nog kan zien dat ze vandaag online is geweest).
Is zij mij vergeten te wissen of mag ik misschien toch een sprankeltje hoop hebben dat ze nog eens contact met mij opneemt (want waarom verwijdert ze mijn gegevens anders niet)?
Dus zou er niet teveel uit afleiden. Hoewel ik natuurlijk geen vrouw ben.Serieus?Ik heb volgens mij nog nooit iemand gewist uit whatsappDus zou er niet teveel uit afleiden. Hoewel ik natuurlijk geen vrouw ben.