Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat geeft je zelfvertrouwen, wat je nóg aantrekkelijker maakt —

Hoeft niet persé, sommige mensen die van zichzelf weten dat ze knap zijn kunnen soms weer teveel zelfvertrouwen hebben zo net op het randje van arrogantie en dan maakt hen dan weer kaoptlelijk dus ja.
Dan heb je weer iemand met een doodnormaal uiterlijk, vrij average maar wel bvb verlegen is wat hem/haar weer super aantrekkelijk maakt en zo kan je de discussie net zo lang en breed voeren als je wilt en dan is er nog de vraag wie er bepaald of en wanneer iemand knap of lelijk is. Zolang een persoon zich maar prettig voelt dan straalt die persoon dat ook uit, denk ik dan.

Bashen, klagen en zagen over een app die u 'helpt' een date te vinden zodat je in 't echt geen vrouw meer moet aanspreken. Slecht concept! 't Is niet eerlijk! Vrouwen spelen met de mannen hun gevoelens. Djeeez. Blijf dan weg van die app. Vroeger was er helemaal geen Tinder.

Ook de verwachtingen dat sommige venten hier hebben van vrouwen na een eerste date. Een tof gesprek met een dame en men denkt al na over de namen van de toekomstige kinderen. Als de dame in kwestie geen gevolg geeft aan een 2de date dan spelen ze met de emoties van de man. Wat een aanstellerij is dat eigenlijk.

Time to roughen up and get your emotions in check. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik denk dat de meeste vrouwen uit zijn op een leuke avond met een toffe gast. Niet meer, niet minder. Klikt het, top! Klikt het niet, on to the next!

Als je al aanstoot neemt aan het feit dat een wildvreemde vrouw niet reageert op uw berichten op Tinder of gelijk wat, dan ben je gewoon te labiel om te starten met daten. Verwijten gooien naar de vrouwen, de apps, de hoeveelheid vrouwen vs. mannen,... het helpt allemaal niet hoor.

Zelfmedelijden is overigens ook niet aantrekkelijk.
Oké, zal in het vervolg mijn "zever" en soort ventileren voor mij hier niet meer posten

Oké, zal in het vervolg mijn "zever" en soort ventileren voor mij hier niet meer posten
Ik denk eigenlijk dat @Mr.Anderson het eerder had op degenen die reageerden op uw initiële post. Dat waren namelijk degenen die met incel-riekende theoriën afkwamen.
Dat is alleszins hoe ik het interpreteerde, en waarom ik @Mr.Anderson zijn reactie likete ... imo was er niks mis met uw post (alléjah niks mis in de context van @Mr.Anderson zijn post, het is uiteraard jammer dat ge u zo voelt, maar best begrijpelijk)

Oei.

Mijn post was absoluut niet persoonlijk bedoeld of aan iemand specifiek gericht hoor. Soms lees ik hier eens wat mee en het viel me op dat het inhoudelijk meestal niet meer gaat om het daten zelf, tips & tricks tijdens het daten of ervaringen na een date.

Ik ken uw situatie niet en als jij er deugd van hebt om hier te ventileren moet je dat gewoon doen.

Ik denk eigenlijk dat @Mr.Anderson het eerder had op degenen die reageerden op uw initiële post. Dat waren namelijk degenen die met incel-riekende theoriën afkwamen.
Dat is alleszins hoe ik het interpreteerde, en waarom ik @Mr.Anderson zijn reactie likete ... imo was er niks mis met uw post (alléjah niks mis in de context van @Mr.Anderson zijn post, het is uiteraard jammer dat ge u zo voelt, maar best begrijpelijk)
Jep. Ik merkte vooral heel wat verbitterde reacties op waarbij de vrouwen/apps the cause of all evil waren.

Hah, niet erg hoor.

Maar die frikandel moogt ge nu wel nekeer uitleggen.

Ge kust zijn frikandel? :wtf:
Cadeau’tje een gratis frikandel, ipv een pintje

Nee ff serieus nu, anderzijds zou ik u wel begrijpen als het naar mij gericht was.

Maar ik kan niet snappen dat sommige mensen verschillende relaties op een jaar hebben.
Moeilijkste wat er is vind ik, iemand vinden en al dan niet een relatie beginnen.

Ik denk dat hij in dat geval wel graag spreekt over lange hamburger. :unsure:
Je hebt XXL frikandel van de romeo's verkeerd geschreven. :coolbrows:

Cadeau’tje een gratis frikandel, ipv een pintje

Nee ff serieus nu, anderzijds zou ik u wel begrijpen als het naar mij gericht was.

Maar ik kan niet snappen dat sommige mensen verschillende relaties op een jaar hebben.
Moeilijkste wat er is vind ik, iemand vinden en al dan niet een relatie beginnen.
Verschillende relaties op een jaar is al iets helemaal anders dan verschillende 'first' dates.

Je denkt al aan een relatie beginnen, maar daten is nog verre van een relatie starten. Daten is elkaar leren kennen en zien of het klikt. Zelfs na 5 dates kan het beginnen tegenvallen. Als het klikt met iemand en dat gevoel is wederzijds dan zal een relatie daaruit voortvloeien zonder dat je daarover hoeft na te denken.

Je bent altijd met 2. Het is belangrijk dat je er bewust van bent dat het, ook al vind jij de date heel goed, ook afhangt van de andere persoon. Al uw hoop in een relatie vestigen na 1-2 dates mag je echt niet doen. Ik las dat je er u ziek in maakt, terwijl daten net iets opwindend en plezant zou moeten zijn. Ook al loopt het op een sisser af, 't is weer een ervaring erbij.

Wees jezelf, hou het plezant, niet te serieus en ga niet direct dromen over een eventuele relatie. First things first. Is 't niet wederzijds, too bad, maar je kan het niet forceren. Op naar de volgende!

Disclaimer: daten ligt ver achter mij en ik was nogal een laatbloeier, ik spreek gewoon uit eigen ervaring en ben zeker geen expert.

Het is volkomen normaal om te hopen op meer na twee geslaagde dates en dan kan een afwijzing hard binnenkomen en je gefrustreerd achterlaten. Been there, done that. "Het is wat het is" en dat kan je niet forceren. Je verbeelding moet je te baas kunnen, want ik kon me vroeger ook perfect inbeelden dat ik met iemand een relatie zou kunnen vormen, maar de realiteit moet je altijd in het achterhoofd houden.

Hou het gewoon plezant en nonchalant. Dat voorkomt teleurstelling. Als de wederzijdse klik er is, merk je dat ook snel. Als dat niet zo is heb je hopelijk tenminste een leuke avond gehad. Dat is altijd een gok.

Had een tweetal maanden terug een match, maar omdat de app niet zo prettig werkt, had ik voorgesteld om eventueel op Whatsapp verder te praten. Dat gebeurt en we hebben lange gesprekken. Na een tijdje zegt ze dat we toch op een andere golflengte zitten en een date, laat staan een relatie niet tot de mogelijkheid behoort.

Uit nieuwsgierigheid kijk ik vandaag nog eens naar haar contactadres en zie dat ze mij nog niet gewist heeft van haar Whatsapp (zie ik omdat ik nog kan zien dat ze vandaag online is geweest).

Is zij mij vergeten te wissen of mag ik misschien toch een sprankeltje hoop hebben dat ze nog eens contact met mij opneemt (want waarom verwijdert ze mijn gegevens anders niet)?

Had een tweetal maanden terug een match, maar omdat de app niet zo prettig werkt, had ik voorgesteld om eventueel op Whatsapp verder te praten. Dat gebeurt en we hebben lange gesprekken. Na een tijdje zegt ze dat we toch op een andere golflengte zitten en een date, laat staan een relatie niet tot de mogelijkheid behoort.

Uit nieuwsgierigheid kijk ik vandaag nog eens naar haar contactadres en zie dat ze mij nog niet gewist heeft van haar Whatsapp (zie ik omdat ik nog kan zien dat ze vandaag online is geweest).

Is zij mij vergeten te wissen of mag ik misschien toch een sprankeltje hoop hebben dat ze nog eens contact met mij opneemt (want waarom verwijdert ze mijn gegevens anders niet)?
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gewist uit whatsapp 🤷‍♂️ Dus zou er niet teveel uit afleiden. Hoewel ik natuurlijk geen vrouw ben.

Ik heb volgens mij nog nooit iemand gewist uit whatsapp 🤷‍♂️ Dus zou er niet teveel uit afleiden. Hoewel ik natuurlijk geen vrouw ben.
Serieus?

Ah oke, dan ligt het aan mij. Ik ben nogal voor het opruimen en het bannen van chaos in mijn leven. Iemand die ik vijf jaar geleden eens ontmoet heb en verder nooit meer gezien heb en ook nooit meer zal zien, die "ruim ik uit de weg". :)

Ik zou die nummer enkel wissen (lees: blokkeren 😏) als je een creep bent. Als het gewoon "geen match" is zou ik daar ook niet bij stil staan en al helemaal niet als een "hoopgevend signaal" bedoelen! 😱

De geschiedenis herhaalt zich.

Had daarnet een match, we praten wat, ik vraag haar of ze ook al mensen in het echt heeft leren kennen via deze app, zegt ze dat dit een "te persoonlijk vraag is".

Of ik heb te weinig remmingen en praat complexloos over al deze zaken of sommige vrouwen zijn dus echt wel extreem gevoelig. :wtf:
Swat, ga er alleszins niet mee verder praten. Dat ze met hun lange tenen maar elders in de weg gaan staan. :rofl:

Terug
Bovenaan