Het grote BeyondGaming Dating topic

Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...

Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...

Ligt het nu aan mij of had ik hier gewoon te maken met een extreme tuttebel.
Mja het is niet omdat je in accounting en finance werkt dat je iets van beleggen kent. Ik zit in dezelfde sector en beleggen zegt mij niets, het gaat veel ruimer dan het lezen en begrijpen van cijfers, er zit veel macro-economie en speculatie achter.
Los daarvan is het inderdaad een vreemde reactie. Vermoedelijk veel keuze en daarom een verwachting dat jij haar entertaint om uit de massa te springen en niet bezig houdt met saaie materie :p.
Bwoa, in weer als dat van vandaag.. :unsure:
Exact mijn eerste gedacht :p. Met een wandeling ben je in België nogal afhankelijk van het weer. Zelf in de eerste coronaweken nog op wandeldate geweest, ik wou zo snel mogelijk naar huis omwille van het koude gure weer :cautious:. Moet je al bewust kunnen plannen met zicht op droog weer.

Aangezien vandaag weer veel kan en mag zou ik eerder iets laagdrempeligs voorstellen zoals een fijne wijn/cocktailbar of een koffiehuisje met leuke dessertjes (als het een zoetebek is toch).

Mja het is niet omdat je in accounting en finance werkt dat je iets van beleggen kent. Ik zit in dezelfde sector en beleggen zegt mij niets, het gaat veel ruimer dan het lezen en begrijpen van cijfers, er zit veel macro-economie en speculatie achter.
Los daarvan is het inderdaad een vreemde reactie. Vermoedelijk veel keuze en daarom een verwachting dat jij haar entertaint om uit de massa te springen en niet bezig houdt met saaie materie :p.

Exact mijn eerste gedacht :p. Met een wandeling ben je in België nogal afhankelijk van het weer. Zelf in de eerste coronaweken nog op wandeldate geweest, ik wou zo snel mogelijk naar huis omwille van het koude gure weer :cautious:. Moet je al bewust kunnen plannen met zicht op droog weer.

Aangezien vandaag weer veel kan en mag zou ik eerder iets laagdrempeligs voorstellen zoals een fijne wijn/cocktailbar of een koffiehuisje met leuke dessertjes (als het een zoetebek is toch).

Ik zou toch ook niet willen dat de eerste vraag die ze mij stellen IT gerelateerd is. Het is mijn job, het is een interessegebied maar privé babbel ik graag over iets anders.

Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...

Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...

Ligt het nu aan mij of had ik hier gewoon te maken met een extreme tuttebel.
Mogelijk een extreme tuttebel.

Misschien is het eerder hoe je dat gevraagd hebt dat mogelijk in het verkeerde keelgat is geschoten.

"Hey, ik zie dat je in finance werkt. Interessant al ken ik er zelf niet zoveel van, ben al blij als ik mijn rekening niet vergeet te betalen :) Probeer wel wat te beleggen en lees daar veel over. Vermits het je job is zal je in je vrije tijd mogelijk iets compleet anders doen?"

versus

"Hey, finance... Dan zal je vast een kei zijn in beleggen. Wat is je beste beurstip momenteel?"

Godver zeg, ik heb al vrouwen gehad die mij op de man af beleggingstips vragen en of ze hun Tesla aandelen moeten houden/verkopen. Dat is dan de zowat een vraag na 5 minuten chatten. Als ze al zo overreageren op een standaard vraag.
En die weten na 5 minuten chatten dat ze zo'n vraag kunnen stellen? Heb je 'berusgoeroe' staan in je profieltekst of zo? Of is je profielnaam Wolf of Wall Street? ;)

Voor de eerste keer een wandeling als eerste date vast gelegd (waar zij woont, dus zij beslist de route).

Iemand al eens gedaan? Do’s en don’ts?

Ik doe dat eigenlijk zeer vaak, meestal gewoon ergens afspreken waar je ook achteraf iets kan drinken. Als het die dag dan dramatisch slecht weer is, kan je die wandeling nog altijd annuleren of inkorten en dan iets gaan drinken, zonder daarom nieuwe plannen te moeten maken.

Als het goed weer is en je doet de geplande wandeling, kan je nadien ook nog altijd als bonus iets gaan drinken als het wat klikt.

Ik ben er in ieder geval wel fan van, vind dat de gesprekken dan meestal wel vlot verlopen. Do’s en dont’s zijn in mijn ogen niet anders dan een date waarbij je iets gaat drinken, loopt dus wel los!

Oh ja, niet vergeten het op Strava te zetten e, dan heb je een extra activiteit! 😁 (grapje e).

@jawadde001 Ik zou blij zijn dat ze er zo snel een einde aan heeft gemaakt, met zo iemand wil je toch geen tijd verliezen… Kan zijn dat je een verkeerde assumptie maakt, maar dat is toch nog altijd geen reden om zo te reageren, lichtgeraakt geval, ander en beter!

Ik vind het trouwens echt opvallend hoe gemakkelijk dat hele online daten gedoe eigenlijk is. Er zit (vanuit mijn standpunt als man) uiteraard absurd veel rommel tussen, maar als je u een beetje normaal gedraagt, is het toch echt nooit gemakkelijker geweest om dates te arrangeren vind ik.

Ik zou toch ook niet willen dat de eerste vraag die ze mij stellen IT gerelateerd is. Het is mijn job, het is een interessegebied maar privé babbel ik graag over iets anders.
En wanneer die date nu zou vragen of je je hard disk zou willen uploaden in haar interface?

Laatst bewerkt:
Ik zei "jij auto-complete mij", en toen mocht ik haar files unzippen. Dit legde haar touch interface bloot, waardoor mijn floppy een upgrade kreeg naar een hard drive. Na mijn dongle 2 keer om te draaien (nee dees past niet, draai om, tiens dees past ook niet, draai terug om, WAAROM DE FUCK PAST DAT NU WEL) riep ze "NEE IK BEN NIET BACKWARDS COMPATIBLE!!!!". Dus ik vroeg "waar mag ik mijn plugins dan wel embedden"??
En na veel planning, ben ik dan eindelijk begonnen aan mijn penetration testing.

Ik zei "jij auto-complete mij", en toen mocht ik haar files unzippen. Dit legde haar touch interface bloot, waardoor mijn floppy een upgrade kreeg naar een hard drive. Na mijn dongle 2 keer om te draaien (nee dees past niet, draai om, tiens dees past ook niet, draai terug om, WAAROM DE FUCK PAST DAT NU WEL) riep ze "NEE IK BEN NIET BACKWARDS COMPATIBLE!!!!". Dus ik vroeg "waar mag ik mijn plugins dan wel embedden"??
En na veel planning, ben ik dan eindelijk begonnen aan mijn penetration testing.
Deze post is kapotgeil.😳

Voor de mannen hier: Als jullie bij een eerste date (of 1 van de eerste) iets gaan eten/drinken, stellen jullie dan voor om trakteren of net niet? Ik doe dat eigenlijk altijd, behalve wanneer het op niets trekt, dan mag ze zelf betalen. Merk dat dat in de overgrote meerderheid van de gevallen wel wordt aanvaard.

En voor de vrouwen hier: Hoe zien jullie dat?

Voor de mannen hier: Als jullie bij een eerste date (of 1 van de eerste) iets gaan eten/drinken, stellen jullie dan voor om trakteren of net niet? Ik doe dat eigenlijk altijd, behalve wanneer het op niets trekt, dan mag ze zelf betalen. Merk dat dat in de overgrote meerderheid van de gevallen wel wordt aanvaard.

En voor de vrouwen hier: Hoe zien jullie dat?
Stok in 2 hier toen ik nog date.

Terug
Bovenaan