jawadde001
Active member
Inderdaad, een wandeling is zeker geen slechte keuze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwoa, in weer als dat van vandaag..Inderdaad, een wandeling is zeker geen slechte keuze.

Mja het is niet omdat je in accounting en finance werkt dat je iets van beleggen kent. Ik zit in dezelfde sector en beleggen zegt mij niets, het gaat veel ruimer dan het lezen en begrijpen van cijfers, er zit veel macro-economie en speculatie achter.Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...
Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...
Ligt het nu aan mij of had ik hier gewoon te maken met een extreme tuttebel.
.Exact mijn eerste gedachtBwoa, in weer als dat van vandaag..![]()
. Met een wandeling ben je in België nogal afhankelijk van het weer. Zelf in de eerste coronaweken nog op wandeldate geweest, ik wou zo snel mogelijk naar huis omwille van het koude gure weer
. Moet je al bewust kunnen plannen met zicht op droog weer.Mja het is niet omdat je in accounting en finance werkt dat je iets van beleggen kent. Ik zit in dezelfde sector en beleggen zegt mij niets, het gaat veel ruimer dan het lezen en begrijpen van cijfers, er zit veel macro-economie en speculatie achter.
Los daarvan is het inderdaad een vreemde reactie. Vermoedelijk veel keuze en daarom een verwachting dat jij haar entertaint om uit de massa te springen en niet bezig houdt met saaie materie.
Exact mijn eerste gedacht. Met een wandeling ben je in België nogal afhankelijk van het weer. Zelf in de eerste coronaweken nog op wandeldate geweest, ik wou zo snel mogelijk naar huis omwille van het koude gure weer
. Moet je al bewust kunnen plannen met zicht op droog weer.
Aangezien vandaag weer veel kan en mag zou ik eerder iets laagdrempeligs voorstellen zoals een fijne wijn/cocktailbar of een koffiehuisje met leuke dessertjes (als het een zoetebek is toch).
Dan is ze toch al nat?Bwoa, in weer als dat van vandaag..![]()

Mogelijk een extreme tuttebel.Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...
Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...
Ligt het nu aan mij of had ik hier gewoon te maken met een extreme tuttebel.
Probeer wel wat te beleggen en lees daar veel over. Vermits het je job is zal je in je vrije tijd mogelijk iets compleet anders doen?"En die weten na 5 minuten chatten dat ze zo'n vraag kunnen stellen? Heb je 'berusgoeroe' staan in je profieltekst of zo? Of is je profielnaam Wolf of Wall Street?Godver zeg, ik heb al vrouwen gehad die mij op de man af beleggingstips vragen en of ze hun Tesla aandelen moeten houden/verkopen. Dat is dan de zowat een vraag na 5 minuten chatten. Als ze al zo overreageren op een standaard vraag.

Voor de eerste keer een wandeling als eerste date vast gelegd (waar zij woont, dus zij beslist de route).
Iemand al eens gedaan? Do’s en don’ts?
(grapje e).En wanneer die date nu zou vragen of je je hard disk zou willen uploaden in haar interface?Ik zou toch ook niet willen dat de eerste vraag die ze mij stellen IT gerelateerd is. Het is mijn job, het is een interessegebied maar privé babbel ik graag over iets anders.
"Ben je klaar voor cyberaanval? Ik heb anders wel wat virussen die ik in je wil loslaten."En wanneer die date nu zou vragen of je je hard disk zou willen uploaden in haar interface?
Wel zien dat je je USB-stick veilig loskoppelt."Ben je klaar voor cyberaanval? Ik heb anders wel wat virussen die ik in je wil loslaten."
Parallele poort hé, hij is al wat ouder.Wel zien dat je je USB-stick veilig loskoppelt.
Deze post is kapotgeil.Ik zei "jij auto-complete mij", en toen mocht ik haar files unzippen. Dit legde haar touch interface bloot, waardoor mijn floppy een upgrade kreeg naar een hard drive. Na mijn dongle 2 keer om te draaien (nee dees past niet, draai om, tiens dees past ook niet, draai terug om, WAAROM DE FUCK PAST DAT NU WEL) riep ze "NEE IK BEN NIET BACKWARDS COMPATIBLE!!!!". Dus ik vroeg "waar mag ik mijn plugins dan wel embedden"??
En na veel planning, ben ik dan eindelijk begonnen aan mijn penetration testing.

Stok in 2 hier toen ik nog date.Voor de mannen hier: Als jullie bij een eerste date (of 1 van de eerste) iets gaan eten/drinken, stellen jullie dan voor om trakteren of net niet? Ik doe dat eigenlijk altijd, behalve wanneer het op niets trekt, dan mag ze zelf betalen. Merk dat dat in de overgrote meerderheid van de gevallen wel wordt aanvaard.
En voor de vrouwen hier: Hoe zien jullie dat?