schumi2003
Active member
Ik denk dat ze op haar voeten loopt...Loopt ze op hartslag of op gevoel?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ze op haar voeten loopt...Loopt ze op hartslag of op gevoel?

Zolang ze maar niet met uw voeten speelt ist ok he?Ik denk dat ze op haar voeten loopt...![]()

Bij een vrouw moet je meestal accepteren als je wil dat ze met het ene speelt, ze dat met het andere ook wil doen.Zolang ze maar niet met uw voeten speelt ist ok he?![]()
LevenswijsheidBij een vrouw moet je meestal accepteren als je wil dat ze met het ene speelt, ze dat met het andere ook wil doen.

Bij een vrouw moet je meestal accepteren als je wil dat ze met het ene speelt, ze dat met het andere ook wil doen.

Neeje, hobby.Levenswijsheid![]()
Asking the real questions!Loopt ze op hartslag of op gevoel?
ik denk dat ge beiden gewoon de verkeerde assumptie hebt gemaakt. Iemand die beroepsmatig bezig is met boekhouding is niet direct een belegger he. Dus ik kan ook wel begrijpen dat uw vraag nogal direct overkomt bij haar (omdat zij niet inziet waarom ge die link legt). Maar om u dan geen kans te geven waarom ge die conclusie trekt, is ook wel oppervlakkig.Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...
Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...
Ligt het nu aan mij of had ik hier gewoon te maken met een extreme tuttebel.
Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...
Omdat dit in deze situatie wel had gekund en ik als belegger een gemeenschappelijk interesse zocht, vraag ik haar of ze misschien ook een belegger is. Antwoordt zij dat ik een ongepaste vraag stel door naar iemands financiële situatie te vragen (wat ik niet gedaan heb, maar blijkbaar redeneert zij dat je rijk moet zijn om te beleggen) en dat ze onze match opheft...
Direct een vooroordeel van mij, maar bij mij schoot "jah, een kassierster is ook "beroepsmatig bezig met finance" als je het per se op wil schonen" 
ik denk dat ge beiden gewoon de verkeerde assumptie hebt gemaakt. Iemand die beroepsmatig bezig is met boekhouding is niet direct een belegger he. Dus ik kan ook wel begrijpen dat uw vraag nogal direct overkomt bij haar (omdat zij niet inziet waarom ge die link legt). Maar om u dan geen kans te geven waarom ge die conclusie trekt, is ook wel oppervlakkig.

Mijn eerste idee zou zijn dat ze haarzelf wat beter wou voorstellen en door de mand ging vallen. Of gewoon een tuttebel jaZegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...

Godver zeg, ik heb al vrouwen gehad die mij op de man af beleggingstips vragen en of ze hun Tesla aandelen moeten houden/verkopen. Dat is dan de zowat een vraag na 5 minuten chatten. Als ze al zo overreageren op een standaard vraag.Zegt een vrouw op zo'n datingapp dat ze beroepsmatig bezig is met "finance", boekhouden,...
Bumble vind ik wel oke. Toch beter dan Tinder.Wat zijn goeie gratis websites of apps tegenwoordig?
Iemand ervaring met iets?
Is het een + of - om beleggen ter sprake te brengen?Godver zeg, ik heb al vrouwen gehad die mij op de man af beleggingstips vragen en of ze hun Tesla aandelen moeten houden/verkopen. Dat is dan de zowat een vraag na 5 minuten chatten. Als ze al zo overreageren op een standaard vraag.
Voor mij een +, maar ik denk voor veel anderen een -.Is het een + of - om beleggen ter sprake te brengen?
Ik heb nu niet veel dateervaring, maar die 2 keer zijn we steeds gaan wandelen. Ik zou dat direct opnieuw doen. Geen verplichtingen, ge zijt vrij en kunt normaal praten. En als het klikt, kunt ge nog altijd iets gaan eten of drinken erna.Voor de eerste keer een wandeling als eerste date vast gelegd (in de stad waar zij woont, dus zij zal de route beslissen).
Iemand al eens gedaan? Do’s en don’ts?