Het grote BeyondGaming Dating topic

Aan 't sturen met iemand die niet gevaccineerd is (heeft laten vallen dat ze niet binnen mag in café's / resto's). Ben er niet op ingegaan dus weet niet wat de reden is ... Maar is wel een gigantische red flag voor potentieel een vijs los te hebben denk ik dan?
Ik zou eens vriendelijk vragen waarom, in den trend van ‘zonder enige veroordeling, vanwaar die keuze?’.
En als ze dan begint met ‘Omdat Eva Daeleman zegt dat..’, dan zou ik ze unmatchen :p.

Laatst bewerkt:
Mja om eerlijk te zijn heeft dat de relatie tussen mijn moeder en mezelf imo verstoord. Zij verkondigt overal wat een unieke band wij hebben omdat zij grotendeels alleen met mij was. Ik ervaar dat zo niet, in mijn ogen heeft zij mij niet laten kind zijn, mij niet laten mezelf zijn, omdat zij zodanig gefocust was op een nieuw gezin en hoe dat te doen werken. Als vrouw komt ergens de grootste druk op uw schouders, jij bent diegene die meestal zal instaan voor de boodschappen en het huishouden, jij bent diegene die vaak zal moeten proberen te bekomen dat uw pluskinderen opruimen, hun schoenen mooi in het rek zetten waar ze horen etc en tegelijkertijd proberen de ‘geliefde plusmama’ te worden die respect heeft voor de opvoedingsmethode van de echte mama en daarbij tegemoet komen aan de opvoedingswensen van uw eigen kind.
Daarnaast komt er een man in huis die plots zijn regels oplegt.
Ik vluchtte ieder weekend naar mijn grootouders. Daar kon ik mezelf zijn, daar voelde ik mij begrepen, thuis waren ze teveel gefocust op het doen werken. En ik voel die afstand nog steeds tussen mezelf en mama, daar zijn wij uit elkaar gegroeid.. Ik waardeer mijn stiefpa, nog steeds ondanks hun scheiding, dien mens heeft zijn best gedaan, maar als kind vond ik het een moeilijke situatie.
Gaan samenwonen met een nieuwe partner is al een hele aanpassing van elkaars gewoontes, laat staan dat je daar de opvoedingsmethoden van verschillende ex-koppels moet proberen in te laten passen.

Umpf. Dit komt ook wel wat binnen.
Soms het gevoel dat ik m'n eigen kinderen wat "verloochen" om inderdaad het nieuw samengesteld gezin te doen werken.
We proberen (met twee) inderdaad hard te hameren op organisatie, structuur en gelijkwaardigheid tussen alle kinderen, maar eigenlijk lijdt elk kind daar beetje onder vind ik. Maar 5 individu'en zijn wel gigantisch druk. Dus moeilijke balans.
Wel blij om dat es te gaan horen uit een "eravaren persoon"

Goh, hangt ook van de reden af.
Allergie? Angst en afwachtende houding "omdat er zo weinig over geweten is (hoor ik het vaakst)? Of -in mijn ogen wél de zotten- complottheorieën of "ik ben ne gezonde mens, ik versla dat beest wel alleen!".
Ik vind dat 't een eigen keuze is, en kan er mee leven dat iemand andere keuzes maakt dan ik, maar ik ken zelf niemand die geweigerd heeft dus mijn enige ervaring is (sociale) media waar mensen niet verder (of juist veeeeeel verder) komen dan Bill Gates en plandemie. Dat jaagt mij wel wat schrik aan, maar er is blijkbaar nog hoop dat ze niet zo is.

'k Ga het gewoon op de eerste date eens vragen, via berichten kan ik het moeilijk inschatten denk ik.

2 keer per dag * (het verschil van jullie gewicht in kg + jouw lengte in cm - haar lengte in meter) - (gemiddelde alcoholconsumptie per week in het kwadraat / vierkantswortel van jaarlijks harddrugsgebruik) + totaal aantal persoonlijkheids stoornissen

Dat totaal deelt ge door het aantal deelnemers in de relatie en doet ge maal het aantal weken relatie tot de macht van "uw adjusted penis size / T. M. I". En dat geeft u het totaal aantal berichten per jaar dat ge moogt sturen. Delen door 365 en ge weet hoeveel ge er gemiddeld per dag moogt sturen.

Maar het juiste antwoord is altijd: Dat hangt van persoon tot persoon af, en waar jullie allebei je comfortabel bij voelen is ok.

Tijdens het daten, en de ‘elkaar leren kennen’ fase, hoe vaak sturen jullie naar elkaar?
300 per dag. Zeker zien dat er een aantal van deze berichten tussmzitten

• Ik wou dat je me een berichtje stuurde... Ik ben een beetje verslaafd aan je vrees ik...

• Wou dat ik wist wat je dacht nu... Ik ben niet dronken nee, ik ben ook niet Hopla of zo...

• Ik zoek je gewoon... En ik weet dat t belachelijk is...

• Ben bang voor wat ik zal vinden...

• Het mag niet... Ik mag je niet zoeken... Het kan niet...

• Ik heb zin om je te zien... Stom hé...

• Ik vind dat ge der trouwens geweldig sexy uitziet... Ik word er wat broeierig van...

• Ik heb t veel harder zitten dan ik eigenlijk zou willen...

• Beschouw het als iets positiefs, dat ik je een beetje als mijn zielsgenootje zie en me graag verlies in jou en als je het toch lastig vindt, beschouw het dan als mijn probleem...

• De wanhoop kan ik dragen, de hoop niet...

• Ik kan je niet altijd lezen maar soms denk ik dat je het vervelend vindt wanneer ik je zoek...

Uit goede bron heb ik vernomen dat het dan wel goed komt. Of ook niet natuurlijk. You do you.

@Unlimited, ok ... ik heb blijkbaar een barrage van onnozele reacties op gang getrokken (incl. die van mij dus) :laugh:. Excuses, dat was niet helemaal mijn bedoeling.

Mijn laatste tekst was wel degelijk serieus:
Maar het juiste antwoord is altijd: Dat hangt van persoon tot persoon af, en waar jullie allebei je comfortabel bij voelen is ok.
Maw dus: Probeer het wat aan te voelen en/of praat met elkaar erover. Waarom stelt ge de vraag?

Is de ene persoon tov de andere ja. Ik heb met die van ons denk ik 2000 whatsappkes per dag verstuurd als ze ni bij mij was :lol:

Voor ik het label stalker krijg: zij deed dus ferm mee he. :unsure:

@Unlimited, ok ... ik heb blijkbaar een barrage van onnozele reacties op gang getrokken (incl. die van mij dus) :laugh:. Excuses, dat was niet helemaal mijn bedoeling.

Mijn laatste tekst was wel degelijk serieus:

Maw dus: Probeer het wat aan te voelen en/of praat met elkaar erover. Waarom stelt ge de vraag?
mijn reactie was nochtans de waarheid :headshake:

Terug
Bovenaan