Wel, even een vervolgje op die fantastische eerste date van vorige week vrijdag:
Zaken die mij aantrekken zijn te veel om op te noemen: toffe gesprekken, een compleet andere levensvisie dan mij, kei-lief, ook duidelijk dat de aantrekking wederzijds is...
Ook wel een aantal zaken die mij beangstigen: zelden/nooit zo snel verliefd aan het worden geweest (4 dates op één week) dat geeft die natuurlijk een enorme mogelijkheid om mij te kwetsen (of ik haar), nog een paar details verwijderd van 'perfectie' maar dat noem ik voorlopig dan ook terecht details (e-sigaret, maar ruikt ten minste minder erg dan een echte
), heel ander studie/werkverleden, andere hobby's (hoewel ze ook een Nintendo Switch heeft, maar serieus: wie heeft zo'n console zonder Mario Kart?
) dus ja...
er ook niet te veel over nadenken.
- Tweede date is er gekomen op haar initiatief - en triest om te zeggen misschien, maar dat is denk ik de eerste tweede date in op z'n minst vele jaren die er niet op mijn initiatief gekomen is -, ze vroeg zaterdag of ik maandag iets te doen had... ik had plannen die ik met plezier overboord wou gooien dus zei dat ik wel vrij was... en toen zei ze dat ze nog tickets voor iets had, maar dat het een verrassing was, dus twee dagen in spanning afgewacht tickets voor de eindejaarsconference van Bert Gabriëls kunnen regelen.

Eerst iets gaan drinken in een gezellig cafétje: ene stevig winterbiertje... dan één van de laatste toegelaten voorstelling van het jaar bijgewoond, coronaproof met mondmaskers, maar wel stevig geknuffeld in de zaal.
Gevolgd door een wandeling doorheen het stadspark, met kusjes en knuffels.
Weer een leuke avond voorafgegaan en gevolgd door leuke tekstberichtjes.
- Derde date was een leuke natuurwandeling donderdagmorgen toen ze toch bij mij thuis in de buurt moest zijn, gekoppeld met een winterse picknick & toen we erachter kwamen dat we allebei kerstavond als single alleen thuis zouden doorbrengen, omdat ik kerstdag pas met familie vier en zij pas tweede kerstdag (moeilijke combo met schoonfamilie)...
- Werd de vierde date een filmavondje gisterenavond, een paar airfryer hapjes, een film, een wandeling en nog een film... waarbij ik van beide films het einde gemist heb wegens gefoezel, dat zich eigenlijk onbedoeld heeft voortgezet naar deze ochtend, terwijl we eigenlijk afgesproken hadden te wachten daarmee... een maand ofzo toch, maar het is een week geworden...

Ergens wel schrik dat dit misschien te snel was en de kansen op een mooie toekomst zou kunnen verpesten.
Want haar loslaten of zij mij was écht moeilijk (heeft ook een goede 2 uur geduurd), maar goed, ik kan moeilijk te laat op het kerstfeestje van de familie aankomen. Heb al een andere trui moeten aantrekken want de mijne hing vol met blondbruine lange haren die duidelijk niet de mijne zijn.
- Vijfde date staat ook al op de kalender, eind dit jaar gaan uitwaaien aan zee...
Zaken die mij aantrekken zijn te veel om op te noemen: toffe gesprekken, een compleet andere levensvisie dan mij, kei-lief, ook duidelijk dat de aantrekking wederzijds is...
Ook wel een aantal zaken die mij beangstigen: zelden/nooit zo snel verliefd aan het worden geweest (4 dates op één week) dat geeft die natuurlijk een enorme mogelijkheid om mij te kwetsen (of ik haar), nog een paar details verwijderd van 'perfectie' maar dat noem ik voorlopig dan ook terecht details (e-sigaret, maar ruikt ten minste minder erg dan een echte
), heel ander studie/werkverleden, andere hobby's (hoewel ze ook een Nintendo Switch heeft, maar serieus: wie heeft zo'n console zonder Mario Kart?
) dus ja...er ook niet te veel over nadenken.

als daar dan 1 op reageert is die ofwel rijp voor de psychiatrie ofwel gewoon mijn ultieme soulmate (wat dat van die psychiatrie niet uitsluit natuurlijk)